2008-07-21, 22:30
Medlem
Installerade "SpeedupmyPC" och efter det så försvann alla mina ikoner, enbart texten kvar:S , vart jag än går in så är det bara text, inga ikoner:S... Har avinstallerat programmet men inga ikoner kommer tillbaka? vad kan jag göra för att få tillbaka dom?
Citera
2008-07-21, 22:32
Medlem
BRZMs avatar
Vad är det för djävla skitprogram? Stinker malware lång väg. Men men, kan ju även vara ett sånt där "nyttoprogram" som medföljer i PC för alla osv.
Citera
2008-07-21, 23:11
Medlem
w580is avatar
Testa gör en systemåterställning till en tidpunk innan du installerade programmet.
Gå in på kontrollpanelen och sedan prestanda och underhåll, därefter trycker du bara på systemåterställning.
Citera
2008-07-22, 01:20
Medlem
Optimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w580i
Testa gör en systemåterställning till en tidpunk innan du installerade programmet.
Gå in på kontrollpanelen och sedan prestanda och underhåll, därefter trycker du bara på systemåterställning.

Kör sedan TuneUp Utililities, ett riktigt bra underhållsprogram.
Citera
2008-07-22, 06:05
Medlem
Tack så mycket för hjälpen!, programmet låg på piratetorr****.nu ... av någong konstig anledning så kom alla ikoner tillbaka bara sådär:S, fast jag hade startat om datorn och tagit bort allt som hade med programmet o göra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in