• 1
  • 2
2008-05-20, 23:35
Bannlyst
Jag undrar alltså hur länge ni kan gå utan att få utlösning...Längst jag varit med om (eller orkat med!) var 1 vecka, men då tok runkade jag dagligen till porr. Var nyfiken helt enkelt...När väl det var dags att tömma sig så kändes det så otroligt skönt och jag sprutade långt och MYCKET! Vad är era erfarenheter kring detta?
Citera
2008-05-20, 23:38
Medlem
razcals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartiJ
Jag undrar alltså hur länge ni kan gå utan att få utlösning...Längst jag varit med om (eller orkat med!) var 1 vecka, men då tok runkade jag dagligen till porr. Var nyfiken helt enkelt...När väl det var dags att tömma sig så kändes det så otroligt skönt och jag sprutade långt och MYCKET! Vad är era erfarenheter kring detta?

Men alltså..efter 1 vecka blir det juh lätt...då slutar man tänka på det...jag höll upp i 2 veckor..sen vart jag så rädd att jag hade glömt bort hur så jag avr tvungen att testa..typ :P
Citera
2008-05-20, 23:38
Medlem
Hejsan1s avatar
Citat:
Jag undrar alltså hur länge ni kan gå utan att få utlösning...Längst jag varit med om (eller orkat med!) var 1 vecka, men då tok runkade jag dagligen till porr.

Efter att ha läst detta var jag övertygad om att du pratade om samlag.. blev mycket imponerad av att du knullade i en vecka utan att komma.
Är man trött så är man.. min hjärna jobbar på halvfart idag
Citera
2008-05-20, 23:41
Medlem
Meursaults avatar
Jag vet inte riktigt... Det har ju hänt att man varit på resa eller nått och konstant varit i sociala situationer som inte riktigt lämnar utrymmer för onani. Jag antar att en vecka kan vara min gräns, sen har jag nog hittat en toalett eller nått... Jag har inte hållt räkningen.
Citera
2008-05-20, 23:45
Medlem
Artygs avatar
Jag höll mig i ca 26 dagar i början av året.
Jävlar vad det sprutade där jag började utlösning första gången efter det, flödet kändes som kiss.
Citera
2008-05-20, 23:48
Medlem
Liberaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Efter att ha läst detta var jag övertygad om att du pratade om samlag.. blev mycket imponerad av att du knullade i en vecka utan att komma.
Är man trött så är man.. min hjärna jobbar på halvfart idag
Haha, det skulle allt vara något. Tänk att ta ledigt från jobbet för bara ett samlag *drewl*
Citera
2008-05-21, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Jag höll mig i ca 26 dagar i början av året.
Jävlar vad det sprutade där jag började utlösning första gången efter det, flödet kändes som kiss.
Hur mådde du efteråt? Själv så somnade man på soffan vid lunch tid, var ju helt slut :P
Citera
2008-05-21, 00:52
Medlem
tror folk runkar/onanerar oftare än vad dom säger..

själv kan jag lätt onanera tre gånger om dagen
Fast det går i perioder, ibland ofta sedan kan det hända att jag inte har någon lust på en vecka för att sedan tok onanera igen

Fast jag duschar, varje/varannan dag och har fått som vana att alltid onanera när jag duschar
Citera
2008-05-21, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Potatismos12
tror folk runkar/onanerar oftare än vad dom säger..

själv kan jag lätt onanera tre gånger om dagen
Fast det går i perioder, ibland ofta sedan kan det hända att jag inte har någon lust på en vecka för att sedan tok onanera igen

Fast jag duschar, varje/varannan dag och har fått som vana att alltid onanera när jag duschar
Duschen är ett bra ställe om man vill spara på krutet några dagar/veckor...Onanera flitigt och i varmt vatten (tvålen gör jobbet) men sluta i lagom tid så du inte kommer. Funkade för mig i en vecka. Orkade inte vänta längre, gjorde ont i skallen och pungen.
Senast redigerad av MartiJ 2008-05-21 kl. 01:02.
Citera
2008-05-21, 07:29
Bannlyst
en månad. Hälvete vad ett hälvete.
Citera
2008-05-21, 09:23
Medlem
Meursaults avatar
Citat:
Duschen är ett bra ställe om man vill spara på krutet några dagar/veckor...Onanera flitigt och i varmt vatten (tvålen gör jobbet) men sluta i lagom tid så du inte kommer. Funkade för mig i en vecka. Orkade inte vänta längre, gjorde ont i skallen och pungen.

Det låter som det dummaste man kan göra. Att onanera utan att komma och sedan inte avsluta jobbet är ett säkert sätt att ge sig själv blue balls. Ska man praktisera avhållsamhet måste man försöka undvika sexuell upphetsning.
Citera
2008-05-21, 09:25
Medlem
Raschs avatar
En vecka ca tror jag, fältveckor i lumpen..

Ptja, vad skall man säga om det, rätt gött när man äntligen fick släppt loss efteråt..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in