• 1
  • 2
2008-04-18, 07:34
Bannlyst
Knulla en brud i röven igår. (Hon var 21 år och söt och nätt) Jag hade hört så mycket om att detta skulle vara så jävla skönt hit och dit. Alla har snackat om att det skulle vara så jävla trångt men till min förvåning tyckte jag att så inte var fallet Det var som om det var skönt i allra första början. Men när den väl glid in blev fan hålet stort som fan

Hur tycker ni andra detta har vart??alltså känslan? Skillnad mot fittan. vad är skönast??

Jag kommer dock fortsätta att knulla brudarna i röven eftersom jag tänder på kvinnoförnedring lite

Med kåta hälsningar Slader
Citera
2008-04-18, 08:11
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Du kanske har en liten penis

Den troligaste förklaringen, helt klart, det brukar tydligen kvinnoförnedrare ha.
Ett alternativ kan ju möjligen vara att det vidgas...om TS varit på toaletten nångång så hade han kanske upplevt samma sak.
Citera
2008-04-18, 09:37
Medlem
slabadans avatar
Ähh, TS bry dig inte om de där gamla rävarna.

Se denna bild: http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/e...size/17079.jpg

Där syns det tydligt att din tes inte är helt obefogad. Det kan naturligtvis variera, men min erfarehet är i stort sett densamma som din. Röven är trång vid ringmsuskeln och sedan är du ju inne i tarmen som inte alls har samma egenskaper som vaginan. Vaginan har mer muskulatur och är mer jämnstor. Det är bara ovan skribenter som uppenbarligen har så liten kuk att de inte ens kommer förbi ringmuskeln.
Citera
2008-04-18, 09:39
Medlem
Dancerboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Knulla en brud i röven igår. (Hon var 21 år och söt och nätt) Jag hade hört så mycket om att detta skulle vara så jävla skönt hit och dit. Alla har snackat om att det skulle vara så jävla trångt men till min förvåning tyckte jag att så inte var fallet Det var som om det var skönt i allra första början. Men när den väl glid in blev fan hålet stort som fan

Hur tycker ni andra detta har vart??alltså känslan? Skillnad mot fittan. vad är skönast??

Jag kommer dock fortsätta att knulla brudarna i röven eftersom jag tänder på kvinnoförnedring lite

Ojojoj helt klart ett fall av analretendention med penisproblem.

Nej, men jag säger nog som de andra. Liten snopp och stort hål funkar ej
Citera
2008-04-18, 09:40
Medlem
Har suttit och dikterat i fem minuter, men jag insåg att ovanstående inlägg redan sagt vad jag ville säga, men illustration oxå!

Men hon kan ju knipa åt hårdare än med muffen (tippar jag på) om hon är lite skicklig dvs!
Citera
2008-04-18, 09:44
Medlem
Dancerboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnåmbord
Har suttit och dikterat i fem minuter, men jag insåg att ovanstående inlägg redan sagt vad jag ville säga, men illustration oxå!

Men hon kan ju knipa åt hårdare än med muffen (tippar jag på) om hon är lite skicklig dvs!

Jo precis. Anus är ju oftast starkare än vagina

om vi inte talar om en riktigt sexuellt aktiv flicka då :P
Citera
2008-04-18, 10:12
Bannlyst
Citat:

Ja det är ju just förnedringsbiten som är grejjen med det hela eftersom ringmuskeln vidgas sådär efter ett tag..
Citera
2008-04-18, 10:43
Medlem
Kosstaskens avatar
Själva knullandet i prutten är väl okej, visst lite mer motstånd och snoppen kan ju nästan böja sig pga av d. Sen äre inte lika fuktigt och gott.

Själva saken är för mig att dominera henne genom att ta henne där, vilket är en psykiskt go känsla. Det fysiska är inte så värst speciellt..

Man får ha riktigt liten pick för att inte musen ska duga
Citera
2008-04-18, 12:19
Medlem
Min kille sa en gång att det kan liknas med om man runkar och bara greppar med tummen och pekfingret, varav fittan kan greppa runt hela kuken. Om tjejen kniper så ska det kännas bättre.
Citera
2008-04-18, 15:53
Medlem
Pelicans avatar
Citat:

Du kanske har en liten kuk. De är ju ungefär lika skönt vilket som, men det är kanske mer upphetsande att knulla tjejen riktigt hårt i röven
Senast redigerad av Pelican 2008-04-18 kl. 16:09.
Citera
2008-04-18, 22:57
Medlem
Mr Coffees avatar
Känslan i röven är som ts säger inte lika bra som i fittan. Röven är ju som att trycka in kuken i en trång penisring, det känns bara kring det området som ringmuskeln klämmer.

Dock så kan det vara uppkåtande med analsex i och med att det är mer snuskigt och tabu.

Dåligt men bra med andra ord
Citera
2008-04-19, 03:06
Medlem
MisterGGs avatar
Jag fattar inte heller hypen med detta.. Visst att det kan vara trevligt ibland, men fittan är fan bra mycket skönare i långa loppet. Det är ju bara själva penetreringen av röven som känns skönt. Sen är det ju som att "knulla i tomma intet".

/FD "tvåan-tokig"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in