Citat:
Ursprungligen postat av itchy
Nja, är skeptisk till att någonsin skulle klara ett liv i frihet. Han verkar mer än lovligt intresserad av småpojkar ännu så han har det nog bäst där han är. Undar just vad barnleksakerna gör i bakgrunden av den ena bilden....
Håller med här, han verkar inte kunna behärska sig. Om man saknar sjukdomsinsikt ska man inte släppas fri. Visst han är gammal som gatan, men hur kul är det för barn att få en blottare på halsen, ev. ännu mer.