2008-02-24, 01:43
Alltså ni ska ha haft grymt stora förhoppningar när ni köpte (eller i många fall laddade ner/ kopierade) spelet, och sedan insett vilken förbannad dynga det var. Så inga givna vinnare som alla redan insett typ Daikatana (om ni nu verkligen inte hade höga förhoppningar på när ni köpte det....
) Och givetvis lite kort varför också. Konsoll, PC eller Retro....
5. Gör mig direkt hatad av typ halva Sverige nu med en gång. Battlefield 2. Visst, jag hade ju läst att det var en klar fördel om man spelade över nätet men att singelplayer skulle vara så jävla dåligt trodde jag aldrig. En skymf mot oss (kanske bara jag???) som inte tycker att online är så himla kul. Men tack vare bra spel i övrigt så får den 5:e platsen...
4. Monkey Island 4 Tidernas roligaste trilogi fick en uppföljare. Samma roliga humor, lagom jävliga problem, samma miljö och samma underbara Guybrush. Vad är då problemet?? Jo, en riktigt svårstyrd, oinspirerande 3D grafik. Näää, del fem och tillbaka till rötterna....
Brons. Alla NHL-spel efter -98. Har iofs ej spelat -99 men från år 2000 är det enligt mig totalt jävla meningslösa kommentatorer.... Ingen "Go" alls...
Silver. It came from the desert Gammal Amiga klassiker från suveräna Cinemaware. Grymt hypat spel, men i grund och botten bara en grafikuppvisning. Visst, en del "minispel" förekom men annars var det scriptat utav bara fan.... Och uppföljaren Antheads var en karbon kopia. Ok, inte riktigt eftersom människorna nu blev just "antheads" men ändå. Ljuvligt snyggt och härlig stämning, men tråkigt och inte så mycket att göra.
Guld. Vinnaren!!! Spelet som jag trodde så mycket på. Sån trevlig ide. Ett spel som till och med en RTS hatare som jag verkligen ville spela. Allt var så rätt och så fint, så varför blev det inte bra då??? Jag vet inte, men jag vet att Impossible creatures suger värre än Paris Hilton......
Kom igen nu, lätta på ert samvete och spy galla över spel som förstört er dag när ni först provade det...
) Och givetvis lite kort varför också. Konsoll, PC eller Retro....5. Gör mig direkt hatad av typ halva Sverige nu med en gång. Battlefield 2. Visst, jag hade ju läst att det var en klar fördel om man spelade över nätet men att singelplayer skulle vara så jävla dåligt trodde jag aldrig. En skymf mot oss (kanske bara jag???) som inte tycker att online är så himla kul. Men tack vare bra spel i övrigt så får den 5:e platsen...
4. Monkey Island 4 Tidernas roligaste trilogi fick en uppföljare. Samma roliga humor, lagom jävliga problem, samma miljö och samma underbara Guybrush. Vad är då problemet?? Jo, en riktigt svårstyrd, oinspirerande 3D grafik. Näää, del fem och tillbaka till rötterna....
Brons. Alla NHL-spel efter -98. Har iofs ej spelat -99 men från år 2000 är det enligt mig totalt jävla meningslösa kommentatorer.... Ingen "Go" alls...
Silver. It came from the desert Gammal Amiga klassiker från suveräna Cinemaware. Grymt hypat spel, men i grund och botten bara en grafikuppvisning. Visst, en del "minispel" förekom men annars var det scriptat utav bara fan.... Och uppföljaren Antheads var en karbon kopia. Ok, inte riktigt eftersom människorna nu blev just "antheads" men ändå. Ljuvligt snyggt och härlig stämning, men tråkigt och inte så mycket att göra.
Guld. Vinnaren!!! Spelet som jag trodde så mycket på. Sån trevlig ide. Ett spel som till och med en RTS hatare som jag verkligen ville spela. Allt var så rätt och så fint, så varför blev det inte bra då??? Jag vet inte, men jag vet att Impossible creatures suger värre än Paris Hilton......
Kom igen nu, lätta på ert samvete och spy galla över spel som förstört er dag när ni först provade det...
Det är inte första gången man hör det. De är värre patrioter än amerikaner.