2008-01-27, 10:59
Bannlyst
Nån som har lyckats komma över några bilder ? Tveksamt, men skadar inte att fråga.

Sen vad tror ni om spelet? Kommer det bli ännu bättre än CoD4 (Som enligt mig är ett av dom bästa action/FPS - spelen på länge)

Vad tycker ni om att spelet kommer utspela sig under WWII ?
Själv tror jag det kommer bli riktigt soft. Om det blir bättre än 4:an återstår att se.
Citera
2008-01-27, 11:00
Medlem
Treyarch utvecklar och inte Infinity Ward = do not want
Citera
2008-01-27, 11:10
Medlem
Claritys avatar
Tycker att de borde ha fortsatt i den moderna riktningen. WWII känns lite uttjatat.
Men om dom gör det lite anorlunda jämfört med tidigare spel om WWII och framförallt LÄNGRE så kan det blir trevligt.

Undrar om det kommer några nya saker till Multiplayern?
Citera
2008-01-27, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vivid
Treyarch utvecklar och inte Infinity Ward = do not want

Treyarch kanske vänder trenden och gör ett bra spel för en gångs skull.
Dom har iaf gjort Tony Hawk's Pro Skaters 2, vilken var favvospelet när man var yngre.
Citera
2008-01-27, 11:13
Medlem
Desperat_s avatar
Hoppas fan singeplayer är längre i 5an iaf
Citera
2008-01-27, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Tycker att de borde ha fortsatt i den moderna riktningen. WWII känns lite uttjatat.
Men om dom gör det lite anorlunda jämfört med tidigare spel om WWII och framförallt LÄNGRE så kan det blir trevligt.

Undrar om det kommer några nya saker till Multiplayern?

Tycker också att dom borde ha fortsatt i den moderna riktningen.
Men om samma känsla finns kvar som i 4:an så kanske det blir skitbra. Dock så börjar jag tveka lite nu när det är nya utvecklare.
Citera
2008-01-27, 11:15
Medlem
GodBolts avatar
Fan va trist att de går tillbaka till WW2. Jag hade gärna sett att 5:an gick ut på att invadera USA, men det känns väl inte så troligt

Jag håller med om att de borde göra singleplayer-delen lite längre. Jag älskade cod4 och de tighta striderna, men det är ju på tok för kort. Runt 10 timmar är väl inte för mycket begärt att sp ska ta?
Citera
2008-01-27, 11:15
Medlem
De har gjort portar av THPS2. Utvecklaren är Neversoft.
Citera
2008-01-27, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vivid
De har gjort portar av THPS2. Utvecklaren är Neversoft.

Såpass
Citera
2008-01-27, 12:02
Medlem
Rubbes avatar
Att de kör WWII en runda till gör att jag med största sannolikhet inte kommer bry mig ett skit. Man har redan spelat igenom alla de miljöer som kan tänkas finnas i ett sådant spel och om det finns något som är uttjatat så är det just WWII. Det vore trevligare om de körde vidare på CoD4-grejen eller tog sig an något annat krig, fiktivt eller verkligt.
Citera
2008-01-27, 12:08
Medlem
Heelt underbart att de går tillbaka till andra världskrig. Cod 2 var ju suveränt, om de gör ännu bättre + att de ligger till flygplan likt något som bf2 har. (fast andra världskrigs plan självklart)

Så blir de bästa spelet någonsin!
Citera
2008-01-27, 12:09
Medlem
Whissles avatar
Så länge det kommer ut ett nytt CoD så är jag nöjd. Att det är tillbaka i den gamla miljön är inget som jag stör mig på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in