2008-01-16, 21:49
Medlem
Den här stimulanten är lite tricky. Stark och kortverkande, inte alltid euforiskt.

Många får panikångest och andra tråkigheter om de tar för stor dos eller omdoserar. Andra vanliga "problem" är att man blir överstimulerad och på helspänn istället för nöjd och belåten om man tar en påfyllning.

Det finns både de (på BL etc) som rekomenderar att bara ta en enda dos och de som säger sig få eufori och välmående vid upprepade doseringar med vissa intervall. Ofta då nasalt, 3-5mg åt gången.

Den är ju potent, men det kan nästan kännas som att nervsystemet sitter utanpå kroppen om man tar en påfyllning för tätt.

Har ni några teorier eller erfarenheter om hur den här dopaminåterupptagshämmaren skall tämjas?
Citera
2008-01-16, 22:36
Medlem
Wurstens avatar
Ne euforisk va den då rakt inte. Borde testas med en bens när det börjar bli lite rastlöst på vägen ned.

Btw, vet du var man köper dem nuförtiden? CA har ju lagt ned =/
PM gärna
Citera
2008-01-18, 22:19
Medlem
Fan så tråkigt att ingen orkar svara på inlägg som är mer än en rad långa och innehåller mer än en fråga. MDPV har ju varit uppe förr. Ingen som har nåt att säga?

Min enda reflektion är att det föga förvånande funkar bättre om man väntar tills effekterna nästan helt dött innan man tar ny dosering. Men varför? Så gott som alla droger går ju att "fylla på".

Citat:
Ursprungligen postat av Wursten
Btw, vet du var man köper dem nuförtiden? CA har ju lagt ned =/
PM gärna

Wursten: Du har pm.
Citera
2008-01-19, 01:03
Medlem
slasktomtes avatar
Själv tar jag aldrig mer än 1 dos/dag
Använder MDPV 1-2 ggr /vecka

Om man börjar fylla på så blir man lätt fast i ett misbruk

(Jag använder MDPV för att bli klar i huvudet och koncentrerad, inte till att "flumma" som dom flesta)
MPDV är perfekt som studiedrog och pokerdrog.
Senast redigerad av slasktomte 2008-01-19 kl. 01:05.
Citera
2008-01-19, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slasktomte
Själv tar jag aldrig mer än 1 dos/dag
Använder MDPV 1-2 ggr /vecka

Om man börjar fylla på så blir man lätt fast i ett misbruk

(Jag använder MDPV för att bli klar i huvudet och koncentrerad, inte till att "flumma" som dom flesta)
MPDV är perfekt som studiedrog och pokerdrog.

I hear you. Passar ypperligt med poker i små doser. Ger mycket skärpa. Men även i de doserna (ca. 2-5mg?) är det svårt att ta en extra dos. Det förbryllar mig.
Citera
2011-12-14, 05:57
Medlem
Håller med om att man kan bli spänd som fan,,, persiennerna ner bara.. Kan också tycka, att man bör låta den ebba ut innan påfyllning.. Det jag gillar med den är klarheten,, fokusen jag får.. För att inte tala om skjutsen,, om man tar IV,,, jag brukar hinna göra rent verktygen innan det kommer,,,, men sen kommer det,,, och bara fortsätter i säkert över fem min,,den är så fin...
Citera
2011-12-14, 06:21
Medlem
amfetaminet,, som det kallas,, som säljs på gatan, är troligen mycket hälsofarligare än mdpv.. Många som har problem med att rena grejerna som dom kokar ihop,, i andra fall är det utblandat med piller av olika slag, i värsta fall,,, och socker som grumlar ögonen, ibästa fall.... Mdpv föredrar jag då utan tvekan,,, jag tar själv tre kvällar i veckan när jag jobbar natt...
Citera
2011-12-14, 06:36
Medlem
Sen att tämja,, mr, Paddington tror jag inte att jag vill,,, jag fick försiktigt testa mig fram, för att hitta rätt dos till rätt tillfälle... Vill inte behöva ta något annat för, att häva effekten på mdpv,, då får man fråga sig i vilken situation är jag i,,, och hur mycket jag tagit och hur tätt.... Hur som haver,,, jag behöver hjälp att komma över lite,,, då min kanal gick upp i rök för en tid sen,,, någon,,??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in