• 1
  • 2
2008-01-13, 18:11
Medlem
KTM_s avatar
har stött på den här underbara drogen en gång innan i mitt liv i belgien. har aldrig stött på den i Sverige. tänkte jag skulle börja leta efter den eftersom de va två års sen jag testa den. och nu börjar jag bli sugen på att testa den igen . så till huvudfrågan

Hur är tillgången på Khat/Qat/Gat i Sverige just nu?
Citera
2008-01-13, 18:22
Medlem
hemsks avatar
näst intill obefintlig
Citera
2008-01-13, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KTM_
har stött på den här underbara drogen en gång innan i mitt liv i belgien. har aldrig stött på den i Sverige. tänkte jag skulle börja leta efter den eftersom de va två års sen jag testa den. och nu börjar jag bli sugen på att testa den igen . så till huvudfrågan

Hur är tillgången på Khat/Qat/Gat i Sverige just nu?

Bara att gå fram till första bästa gambian och fråga om han har khat
Citera
2008-01-13, 18:27
Medlem
där du minst anar det!
Citera
2008-01-13, 18:59
Medlem
KTM_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemsk
näst intill obefintlig

då hade jag nog världens tur. har ringt runt lite till mina säljare. och ena av dom berätta att han bror är kurir och för 9 månader sen så smuggla han in 2 ton khat till Sverige. blev hur glad som helst. kändes nästan som en dröm. får åka 4 mil för att hämta de bara. men vafan gör man inte för lite khat
Citera
2008-01-13, 19:35
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
då hade jag nog världens tur. har ringt runt lite till mina säljare. och ena av dom berätta att han bror är kurir och för 9 månader sen så smuggla han in 2 ton khat till Sverige. blev hur glad som helst. kändes nästan som en dröm. får åka 4 mil för att hämta de bara. men vafan gör man inte för lite khat

Bullshit, då bladen måste vara färska för att få bra effekt så lär han försöka blåsa dig och ge dig några jävla barrblad.

Förövrigt köp amfetamin istället, samma effekt fast starkare plus så slipper du tugga på 50 gram av den skitväxten.
Citera
2008-01-13, 20:15
Medlem
Pedersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Bullshit, då bladen måste vara färska för att få bra effekt så lär han försöka blåsa dig och ge dig några jävla barrblad.

Förövrigt köp amfetamin istället, samma effekt fast starkare plus så slipper du tugga på 50 gram av den skitväxten.

Håller med, kom över lite när jag var i London på genomresa och det var fan inte bra någonstans alltså, jävla skit drog!
Citera
2008-01-13, 23:14
Medlem
KTM_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish

må hända. sen å andra sidan vet jag att han satt inne för smuggling av khat i 8 månader. killen lurar inte mig. har alltid fått bra grejjer av han. dessutom knarkar vi tillsammans när jag köper av han. så lurar han mig så lär han också bli lurad av sin egna bror.
Citera
2008-01-13, 23:37
Medlem
hemsks avatar
Citat:

haha gött, det är värt 4 mil iaf
Citera
2008-01-15, 18:47
Medlem
Kunde varit mer

synd att nagon inte han ifran tullen nere i skane for da skulle de finnas lite mer i Sverige...
Citera
2008-01-15, 23:04
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
må hända. sen å andra sidan vet jag att han satt inne för smuggling av khat i 8 månader. killen lurar inte mig. har alltid fått bra grejjer av han. dessutom knarkar vi tillsammans när jag köper av han. så lurar han mig så lär han också bli lurad av sin egna bror.

Det kan mycket väl vara så att han har khat liggande som han tog in för nio månader sedan, men varför skulle du vilja köpa det? Om det kommer en bagare till dig med nio månader gammalt bröd, köper du det också?
Citera
2008-01-15, 23:27
Medlem
Chuckeys avatar
Leta upp första bästa somalier på rinkebytorget och saken är biff!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in