Svara
  • 1
  • 2
2008-01-08, 20:44
Bannlyst
Tänkte berätta att jag gick till mina kompisar runt 3 på natten knacka på och kom in, allt var mysigt och jag tog lite läsk. Soft musik på och glada miner. Jag håller förövrigt inte på med någon drog och jag är riktigt sliten efter detta, ska verkligen försöka så gått jag kan. Och detta gör jag för er som ville veta hur det gick för mig som kommenterat i min tråd på drog akuten.

Tänker kalla min 2 kompisar, Daniel och Peter.

[04:58 - hos kompis]

peter säger: hehe party ta lite nu då vafan vi har redan svalt våra.
daniel säger: ja för fan, vi tog 4 var, dom sista är till dig.
jag säger: är det lsd eller vad är det?
peter säger: Ja en mycket svag, ta 4 de är en nybörjar dos.
Mycket ivrigt tar jag dom och tror på den svagaste lsdn, jag blir pirrigt i kroppen och sedan intar det.
peter säger: haha vilken redig trip du ska få dig nu, vi har inte tagit något.
Blir helt stelnad i kroppen men rätt lugn ändå, det var ju bara en nybörjar dos jag tagit utav"shiva". 15min senare gör jag en tråd här och kommer fram till att detta inte är någon nybörjar dos, mina kompisar har lämnat mig för att raska hem. Jag kall svettas och börjar nästa gråta. Försöker så gått jag kan utav alla inlägg jag läser att ta det lungt. Det går bara inte jag andas 5 andetag på 1 sek känns det som. Jag har aldrig provat några hallucinogener till droger.

[05:30 - lämnad & starten]
Det vimsar i huvdet och jag bara ligger i soffan och är så jävla rädd, jag skakar. Jag fattar inte att det är 30 min kvar till effekterna kommer. Har läst mycket om att man är rädd så går det oftas åt helevete, så jag var säker & hade rätt.. 20 minuter liggandes och darrandes på soffan så börjar allt kännas så otäckt, känns som jag är förföljd, att folk kollar på mig. Jag får panik tar på mig jackan skor och handskar och beger mig till en skola 5 min från mitt hus

[05:10 - effekterna kommer sakta men säkert]
Allt stannar upp känns det som, blir svag i knäna. Ligger på marken inne på skolgården och det känns som jag inte kan andas, det krampar nästan i mig, jag ligger och fummlar och gråter ( hehe ) står ett träd i mitten av skolgården, känns som det levde och ville äta upp mig, men jag kunde inte resa mig det var som jag låg i vatten det bara våga så man inte kunde resa sig upp.

mellan 05:30 - 07:30 så vet jag inte ett piss faktiskt
Det ända jag vet är att jag befinner mig på en skolgård och inte mår bra.
Jag bara ligger och rullar mig, jag hör röster som upprepas gång på gång och alla är i mot mig, ingen vill se mig. Tankarna flödar och jag kommer fram till att jag måste ge mig av., Jag kommer upp på bena och kollar runt om mig, det kommer en kille med hund. Han och hunden blir sjukt långa. Nej nej vänta vad är klockan? 07:45. Jo tro fan att skolbarna kommer . Det börjar bli riktigt obehagligt, det känns som knivar åker in i mig, skolbarna blir till djävular. Paniken flödar. Vem är jag? vart är jag? Vad gör jag?

[08:30 - panik panik]
2 Polis bilar kommer och åker sakta för bi mig när jag håller på att försöka hitta vägen hem, jag har nu börjat känna ett lugn i kroppen innan dom kom. Hallisarna var så enorma så jag inte ens lita på att det var polismän, minnesluckor allt. Jag svänger in på en gränd och börjar springa. Vill bara känna mig tryg och avsluta den här skiten. Mobilen ringer det är peter och daniel, dom undrar hur det är med mig och vart jag är. Jag går tillbaka till skolan och möter upp dom, dom har rast nu, klockan är cirka 09:00. Dom är ledsena för vad dom gjort och ska gått göra det. Suget efter mat börjar laddas upp så vi beger oss till en affär där dom säljer baguetter. Smakar juvligt. Hallisarna är på topp men börjar bli skönt nu, snear inte lika hårt.

[10:00- blandade känslor]
Dom måste tillbaka till sina lektioner, jag har inte ens haft en tanke på att fråga dom varför dom gjorde så här mot mig, tanke slog mig efter dom lämnat mig igen, Jag börjar nojja om att mina föräldrar ska veta vad dom har för son, känslorna kommer tillbaka igen. Vem är jag? vad gör jag? varför gör jag? var är jag?. Detta måste sluta snart tänker jag, raskar mot torget cirka 2-3 minuter från vart jag befinner mig för att lämna staden och försöka leva ut allt, jag är 100% säker på att busschaffören inte har busskort och är självmordbombare. Så jag går fram och frågar om jag får se hans kort. Haha =), det fick jag såklart och han anade mina tefat pupiller tror jag. Färger flyter om kring och det börjar lugna sig allt verkligen allt. Livet kändes skönt, visste att jag alltid var välkommen hem även om jag höll på med droger, även vad jag än gjort så hade mamma och pappa en öppen famn för mig. Kommer in en tjej som nästan får mig att smälta hon är som en ängel det lyser om henne, bussen började åka och jag kan inte släppa ögonen från henne. 10 minuter senare stannar bussen och här ska jag av.

Jag börjar raska mot en skog och det börjar bli fraktaler av något konstigt schak slag på marken nästan, som blandad med asvalt. Jag flyger fram och säger för mig själv "Who's the god". ( mm vet löjligt ) Jag dansar på en äng för jag är nämligen i en liten by Fy fan vad gött livet är. Tiduppfattningen är helt borta, vad är tid? vem bryr sig? klockan kanske är 11:30 - 12:00 så vi säger 12.

[12:00 - NEEEJ, eller jo =)]
Effekterna börjar gå neråt, fast än är det inte slut visste jag. Kunde allt leva ut några timmar till. Jag hittade en cykel som stog mot en lyckstålpe och tog den, haha grymmaste jag någonsin gjort. Vilken känsla, jag flyger trodde jag.
Cyklar runt och runt i den lilla byn och när man kollar mot skogen på den lilla stigen jag cyklar är det som att gå in till himelen. Jag kasta mig av cykeln och gick in i skogen kramade alla träden och smekte snön, snön var så vacker, så fint, varför fanns det inte mer? Börjar sakta men säkert landa mot jorden men hallisar finns än inte lika starka dock.

[14:00 - peter och daniel ringer]
Peter och daniel ringer upp mig och jag skrattar bara åt dom, jag kan inte sluta skratta dom låter som 2 bebisar, jag får ont i halsen och magen och måste verkligen lägga av det tar kål på mig Skämt åt sidos, jag går mot bussen så snabb spolar vi här, -----------------. Är i stan och mötit dom, jag tackar dom för dom senaste timmarna dom givit mig men är besviken på att dom gjorde så mot mig, dom blir själv lite neråt stämmda och vill gått göra det när jag kommit till mitt riktiga ja igen. Efter vi stått och snackat 20 min så går vi hem till peter och bara multi chillar, jag vreker i mig gammal pizza dessutom

Förlåt för en dåligt skriven rapport. // partyM
Citera
2008-01-08, 20:55
Medlem
Trädpojkes avatar
Ja - rapporten var dåligt skriven, brist på typiska fakta osv, men höll ändå medelnivå i helhet, med tanke på beskrivning av händelser och upplevelser. Du skrev mycket om starka hallisar, synd att du inte kunde beskriva om dem lite mer, alltid kul med synförvrängningar.

Sjukt att du överlevde en såpass stark dos på ett såpass bra sätt annars, speciellt eftersom det var din första gång på hallucinogener.

3/5

Verkar som om dina kompisar inte är de mest pålitliga annars, en lapp shiva är ju rätt dyr om man bara skall slösa bort det på ett okynnigt pracital joke. Droger är tyvärr inte att leka med, hur tänkte de egentligen.

PS Vilken klass går du i?
Citera
2008-01-08, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trädpojke
Ja - rapporten var dåligt skriven, brist på typiska fakta osv, men höll ändå medelnivå i helhet, med tanke på beskrivning av händelser och upplevelser. Du skrev mycket om starka hallisar, synd att du inte kunde beskriva om dem lite mer, alltid kul med synförvrängningar.

Sjukt att du överlevde en såpass stark dos på ett såpass bra sätt annars, speciellt eftersom det var din första gång på hallucinogener.

3/5

Verkar som om dina kompisar inte är de mest pålitliga annars, en lapp shiva är ju rätt dyr om man bara skall slösa bort det på ett okynnigt pracital joke. Droger är tyvärr inte att leka med, hur tänkte de egentligen.

PS Vilken klass går du i?

Dom är skylldig mig pengar Fast dom ska ändå få ge tillbaka mig dom fast det vet dom inte än.
Går i 2an
Citera
2008-01-08, 20:57
Medlem
Trädpojkes avatar
Är du medveten om att det är 18-årsgräns på FlashBackforumet?
Citera
2008-01-08, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trädpojke
Är du medveten om att det är 18-årsgräns på FlashBackforumet?

Japp, jag gick iv 1 år. och jag är 18 =)
Citera
2008-01-08, 21:06
Bannlyst
Aja, du pallade ju trycket iaf. Riktigt bra gjort av dig att hitta något positivt efter allt negativt.

2/5
Citera
2008-01-08, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Aja, du pallade ju trycket iaf. Riktigt bra gjort av dig att hitta något positivt efter allt negativt.

2/5

Tackar, glad att jag ens fick en 2a, jag är riktig risigt inte sovit på 24 timmar och kan inte sommna. Ser skevt kan inte tänka klart.
Citera
2008-01-08, 21:11
Medlem
Ajss avatar
... vad i helvete har du för "polare"?
Jag skulel inte ens slänga i min värsta fiende 4 lappar syra om dom inte tagit det förut... vad i helvete har dom för fel egentligen?
Citera
2008-01-08, 21:24
Medlem
Halv dant skrivet, men ändå intressant läsning då du lyckades styra upp en annars given snetripp. 2.5/5 =)

Vad du har för polare kan man undra över dock. Lura i dig 4 lappar och sen överge dig? Tycker du ska låta dem begrunda vad de gjort ordentligt.
Citera
2008-01-08, 21:30
Medlem
dr_phils avatar
som ajs skriver, va fan e det för polare? skulle inte ens önska mina ovänner en snedtripp och skulle inte ens ta risken att en vän skulle få en, ge dom en utskällning tycker jag, minst sagt
Citera
2008-01-08, 21:35
Medlem
Phanthans avatar
Har du tankar på att testa någon annan psykadelisk drog efter detta?
Grymt bra av dig att vända snetrippen!

Rapporten fyllde sitt syfte, så den klagar jag inte på.
Citera
2008-01-08, 21:36
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs
... vad i helvete har du för "polare"?
Jag skulel inte ens slänga i min värsta fiende 4 lappar syra om dom inte tagit det förut... vad i helvete har dom för fel egentligen?

Ja jag säger det samma. Fyfan! Har du tänkt att hämnas på något sätt tro?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in