2007-12-15, 13:42
Administrator
admins avatar
Vi har idag valt att arkivera forumet "narkotikapolitik".

admin
Citera
2007-12-15, 13:51
Medlem
jaccees avatar
Varför?
Citera
2007-12-15, 14:20
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaccee
Varför?

Forumet har inte så mycket aktivitet, och frågorna kan utan problem diskuteras i övriga forum. Kombinationen av dessa faktorer gjorde att vi tog det beslutet.

admin
Citera
2007-12-15, 14:38
Medlem
tjockbobs avatar
Jaha det var ju småtråkigt, var det forum som jag tyckte var intresantast. Inte för att jag själv har åstakommit några direkt konstruktiva inlägg där men man slapp mkt fjortisinlägg och debatten höll god ton för det mesta.
Kan man överklaga?
Citera
2007-12-15, 16:30
Medlem
expanders avatar
Jag tror mycket av den dåliga aktiviteten beror på att det legat under samhälle och politik faktiskt.
Om ni istället prövade att lägga det under drogforumet så skulle det antagligen få mycket fler inlägg.

Det är ju ändå den delen av drogdebatten som varit mest seriös som man funnit i narkotikapolitiksforumet.

Dessutom tror jag att väldigt många som postar i de olika drogforumsdelarna inte ens är medvetna om att det finns(fanns) ett narkotikapolitiskt forum.
Citera
2007-12-15, 16:32
Bannlyst
wow århundradets sämsta beslut
Citera
2007-12-15, 17:29
Medlem
Blancos avatar

Jag hade ju just hittat det. Tror som övriga, att det skulle vara bättre att lägga den under drog-topic. Cannabis forat innehåller många trådar som skulle kunna flyttas dit.

Gör om gör rätt!
Citera
2007-12-15, 17:53
Bannlyst
Ett steg framåt, två tillbaka... Är admin politiker tro?
Citera
2007-12-15, 18:37
Medlem
Mysfabbjojs avatar
Mycket tråkigt. Även om jag själv inte postat någonting vettigt i det forumet så var det väldigt intressant och roligt att läsa.

Det bästa var dock att människor från alla olika narkotikaläger tog sig dit och diskuterade vettigt, snarare än att Gammal hårdrockare postar någon tråd om sina livserfarenheter och det blir fullblodskrig mellan knarkare och knarkhatare.
Citera
2007-12-15, 18:45
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanco

Jag hade ju just hittat det. Tror som övriga, att det skulle vara bättre att lägga den under drog-topic. Cannabis forat innehåller många trådar som skulle kunna flyttas dit.

Gör om gör rätt!

Det är ju en del av anledningen. Diskussionerna som fördes i narkotikapolitik förs redan i andra trådar så det fanns i praktiken två ställen att diskutera samma sak.
Det är ju inte så att ingen längre kan diskutera narkotikapolitik.

En tråd är redan flyttad från narkotikapolitik till övrigt under droger. Om det är någon annan tråd ni vill få flyttad så att ni kan fortsätta diskutera går det bra att skicka ett pm.
Citera
2007-12-15, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Det är ju en del av anledningen. Diskussionerna som fördes i narkotikapolitik förs redan i andra trådar så det fanns i praktiken två ställen att diskutera samma sak.
Det är ju inte så att ingen längre kan diskutera narkotikapolitik.

En tråd är redan flyttad från narkotikapolitik till övrigt under droger. Om det är någon annan tråd ni vill få flyttad så att ni kan fortsätta diskutera går det bra att skicka ett pm.

Drogmotståndare går sällan in i drogforumet och det blir således endast en diskussion mellan folk som vill legalisera. Riktigt jävla pissigt.
Citera
2007-12-15, 18:49
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockbob
Inte för att jag själv har åstakommit några direkt konstruktiva inlägg där men[..]

Citat:
Ursprungligen postat av Mysfabbjoj
Mycket tråkigt. Även om jag själv inte postat någonting vettigt i det forumet så var det väldigt intressant och roligt att läsa.

Det är ju det som är problemet. Att det är intressant ämne kan vi väl alla hålla med om men de flesta verkade mest vara intresserade av att läsa i forumet och inte delta i debatten, vilket givetvis är tråkigt eftersom det är ett ämne som tåls att diskuteras.

Att ha ett diskussionsforum där det inte diskuteras håller ju liksom inte
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in