2007-09-06, 10:37
Medlem
iv

IV är det klart bästa sättet att inta alla opiater/opioider.
mja,förresten,nu har jag dragit en flaska metadon 140 mg.dem går ju inte att dunka i sig iof,men dem fäster ju ändå.
röka sub är helt ok.vilken som helst utav demtvå,temgesic har jag aldrig rökt iof.
2007-09-06, 12:26
Medlem
Avgrunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Buprenorfin ska ut i blodet så snabbt som möjligt.

Och hur kommer det ut snabbast i blodet? Jo en kanyl i venen får pundare på benen fortast.

Att det inte går att skjuta Subuxone är en myt, det funkar ok.

SÅ NU VET ALLA DET MEST EFFEKTIVA SÄTTET!
att suboxone går att skjuta är inget nyhet. sjävklart ignorera några naloxenen och testa IV'a suboxonen.
många vet att det går.
2007-09-06, 13:15
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addictbynature
IV är det klart bästa sättet att inta alla opiater/opioider.
mja,förresten,nu har jag dragit en flaska metadon 140 mg.dem går ju inte att dunka i sig iof,men dem fäster ju ändå.
röka sub är helt ok.vilken som helst utav demtvå,temgesic har jag aldrig rökt iof.
Metadon går också att ta IV, det finns t.o.m. injektionslösningar som inom sjukvården ges till smärtpatienter... Och nog finns det de som har skjutit metadonsaft också, det finns folk som skjuter allt... =)
2007-09-06, 13:54
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
att suboxone går att skjuta är inget nyhet. sjävklart ignorera några naloxenen och testa IV'a suboxonen.
många vet att det går.
Naloxenen? Är det den där skiten som gör att det inte ska gå att slå i sig skiten. Hur får man bort den då isåfall?
2007-09-06, 14:00
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Naloxenen? Är det den där skiten som gör att det inte ska gå att slå i sig skiten. Hur får man bort den då isåfall?
Hur man får bort den vet jag inte, men jag har hört att Suboxone inte riktigt funkar som de skall på den punkten... Folk blir höga ändå...
2007-09-06, 16:52
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Hur man får bort den vet jag inte, men jag har hört att Suboxone inte riktigt funkar som de skall på den punkten... Folk blir höga ändå...

Och det är huvudsaken.
2007-09-06, 17:12
Medlem
FBWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1

Fan vad dåligt, då måste man nästan be dom fixa det
2007-09-06, 23:31
Medlem
erections avatar
Har sub och testat freebasa lite, funka fint men en del av ångorna gick förlorade.

Undrar om någon som kan tipsa om andra sätt att freebasa sub utan foliemetoden? Konstruera tex någon sorts basepipa eller en sån där crackpipa med lite stålull så att inget går till spillo.

Töck på farhand!
2007-09-07, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Har sub och testat freebasa lite, funka fint men en del av ångorna gick förlorade.

Undrar om någon som kan tipsa om andra sätt att freebasa sub utan foliemetoden? Konstruera tex någon sorts basepipa eller en sån där crackpipa med lite stålull så att inget går till spillo.

Töck på farhand!

Jag tror det bara är folie som gäller! Men nästa gång så elda försikigt och ta god tid på dig så ska du nog se att det går bättre. Övning ger färdighet!
2007-09-08, 17:22
Bannlyst
Provade just detta bara för det. Subutex.
Ganska slöseriaktigt i min mening, bättre köra rektalt/nasalt.
2007-09-08, 20:29
Medlem
Deleriums avatar
Ang. röka suboxone, så har jag nu testat det och det fungerar! Precis lika bra som subutex
2007-09-09, 14:04
Medlem
Avgrunds avatar
Citat:
suboxone går att skjuta även fast dom innhåller naloxen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in