jo det är så här att jag köpte ett par såna inear-lurar för 3-4 månader sedan och nu när jag tänkte byta "kuddarna" så hittar jag dom inte
så nu undrar jag, vet ni nånstans man kan köpa enbart kuddarna?
Oh...den situationen är inte lätt att hamna i. Har varit i samma sits som du. Ring till tillverkaren och fjäska satan för att se om dom kan skicka kuddar till dig. Annars är det i stort sett kört och du måste (liksom jag) köpa nya lurar.
Oh...den situationen är inte lätt att hamna i. Har varit i samma sits som du. Ring till tillverkaren och fjäska satan för att se om dom kan skicka kuddar till dig. Annars är det i stort sett kört och du måste (liksom jag) köpa nya lurar.
det lät inte kul, är du säker på att det inte finns att köpa nånstans?
Cresyn LMX-E630DS som använder kuddar går att köpa löst. Hos www.directman.com, man tycker att flera tillverkare skulle sälja dom löst.
Bara ringa till Creative och höra med dom om dom går att köpa löst eller hur det är.
Kan beställas via teknikmagasinet. Kostar typ 80 kr per mudd. ;P
ja det vore bra för jag ska åka iväg på en mellandagsrearunda på torsdag så jag får väl dyka in på teknikmagasinet och höra vad dom säger. orkar liksom inte köpa nya lurar det är iaf 300:- isf
Det är samma "kuddar" som till Sennheiser CX300 och till SE handsfree HPM70 & HPM82 och förmodligen några till modeller. Jag vet att jag sett dessa kuddar (vet dock inte under vilket varumärke) för ca. 40-50kr på webhallen men nu kunde jag förstås inte hitta dom
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!