• 1
  • 2
2006-10-06, 12:38
Medlem
Obskyrigs avatar
Tnkte krossa concerta och/eller ritalina och utfra CWE fr att sedan fr upp rektalt, gr detta ?
Citera
2006-10-06, 13:08
Medlem
likeithards avatar
varfr provade inte jag det nr jag hade fullt med ritalin!?

nvl, har en 40 mgs depkapsel kvar, om man kanske skulle prova att krossa, lsa upp & skuta det i rven

tycker den nasala rushen r lika subtil som den orala.
Citera
2006-10-06, 13:23
Medlem
Nemesis1s avatar
Ja, metylfenidat funkar nog att ta rektalt... Och det kan skert hja euforin ocks (svida man nu inte blir p dligt humr av det obekvma intagningssttet)... Har iaf hrt mnga gnger att det skall vara trevligt att injicera metylfenidat, har t.o.m. hrt att vissa pstr att det knns som att sila kokain! Problemet r dock att Concerta r ett depotpiller, och geggamojan som man fr om man frsker lsa upp tabletten r inget som ngon vill ha i venen... Vet inte heller hur bra det gr med kallvattensextrahering, om det alls hjlper... Men hur som helst s r det knappast farligt att ta drogen rektalt, ven om det skert kan knnas obehagligt...

OT: Det gr ven att rka metylfenidat... Bong, folie eller hinken r vl de bsta stten...
Citera
2006-10-06, 15:50
Medlem
Obskyrigs avatar
Tack fr svaren
Citera
2006-10-06, 16:42
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrig
Tack fr svaren
Tripprapport sen?? Mnga uppskattar nog att f lsa om dina rektala experiment... }=D
Citera
2006-10-06, 20:25
Medlem
Shrapnels avatar
Ehrm... Jag kan faktiskt sga att jag har testat det . Sparade d skalet frn ganska mnga concertan, lste det i varmt vatten och skt upp det i rven. Lite svrlst, men visst fan blev jag hg. Kicken var inte speciellt intensiv, men visst fanns det en liten kick dr nd.
Citera
2006-10-08, 18:46
Medlem
Obskyrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Tripprapport sen?? Mnga uppskattar nog att f lsa om dina rektala experiment... }=D

Jao, om jag hittar Ritalina igen s.
Citera
2006-10-08, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shrapnel
Ehrm... Jag kan faktiskt sga att jag har testat det . Sparade d skalet frn ganska mnga concertan, lste det i varmt vatten och skt upp det i rven. Lite svrlst, men visst fan blev jag hg. Kicken var inte speciellt intensiv, men visst fanns det en liten kick dr nd.

Hur lste sig skalen i varmt vatten?
Citera
2006-10-10, 14:47
Medlem
Obskyrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrapnel
Allts funkade det p Concerta ox ! Wohooo !
Jag som kan ordna massor av Concerta

Frresten, Shrapnel. Hur stor dos tog du ?
Citera
2006-10-10, 15:41
Medlem
likeithards avatar
btw: det heter inte "ritalina".

varfr kan folk aldrig f in det i sina huvuden att det heter Ritalin & ingenting annat!?
Citera
2006-10-10, 16:05
Medlem
Tjackmstarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
btw: det heter inte "ritalina".

varfr kan folk aldrig f in det i sina huvuden att det heter Ritalin & ingenting annat!?

I mnga lnder heter det ju precis Ritalina, som det ocks gjorde i Sverige fr mnga r sen. Fr vi vet vel inte om vr kompis har ftt ritan utskrivet av sin lkare, eller om han har ftt tag p dom p annat stt, t.ex. "importerat" frn Spanien.

Om jag inte missminner mig, str det bde Ritalin och Ritalina p pillerkartan, sjlv om det bara str Ritalin utanp asken till dom som sljs Sverige.

S jvla noga r det vl heller inte.
Citera
2006-10-10, 23:23
Medlem
Shrapnels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Hur lste sig skalen i varmt vatten?
Skitdligt, jag krossade dem s gott jag kunde men det blev rtt mycket gegga ver som inte ville lsa sig.

Obskyrig - Sjlva tabletterna torde g ganska dligt eftersom de innehller s mycket skit, men skalen gr rtt okay.
Jag har ingen aning om hur stor dos det blev i praktiken men skal frn nnstans mellan 5-10 concertan tycker jag mig minnas att jag anvnde.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in