2010-01-03, 07:56
Medlem
Kights avatar
Jag somnar alltid av methedron tar max 3 timmar sen är kroppen lika trött som efter 4 dagars tjack race. Var inte så farligt i början men blivit värre var enda gång jag testat (40+ggr) ända CS som jag blivit trött av.
Citera
2010-01-04, 00:43
Medlem
simonpimonpoos avatar
Ja, jag är på riktigt, serotonin reglerar sömnen:
"The serotonin receptors influence various biological and neurological processes such as aggression, anxiety, appetite, cognition, learning, memory, mood, nausea, sleep, and thermoregulation."

http://en.wikipedia.org/wiki/5-HT_receptor

Angående det som hände så vill jag veta vad ni hade gjort i min sits, då väldigt många skriver att jag skulle ringt ambulans.

Vad som hände var att han blev väldigt trött. Märkte ingenting annat förutom just tröttheten, och tänkte då att det inte var någon fara utan att han helt enkelt kanske tagit för mycket då effekten jag får av methedron är just en lammslående trötthet. Hans hjärtrytm var regelbunden, inget problem med andningen, han var inte desorienterad eller på annat sätt psykiskt psykiskt skadad. Jag gjorde bedömningen att det inte var någon fara, kanske gjorde jag fel?

Säg gärna vad ni hade gjort i samma sits, vill veta.
Citera
2010-01-04, 00:59
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aragonien
Men jag undrar fortfarande varför jag blev så jävla trött? Är det någon som upplevt samma sak på methedrone eller något annat CS?
men nu tog du ju inte bara methedrone?

jag blev själv jävligt partysugen när jag tog det och krökade till ordentligt utan problem.
Citera
2010-01-04, 02:34
Bannlyst
Huvudsaken är att du klarade dig denna gång. Förhoppningsvis så har du lärt dig något av det. Bara för att det gick bra denna gång betyder inte att det går lika bra nästa gång. Ta hellre och ring amulansen en gång för mycket än en gång för lite. Visst kommer du att få lite problem ifrorm av soc och andra myndigheter när du erlänner missbruk men det är ju en skönare känsla att vara vid liv än att du dog plötsligt och den familj sörjer vid din grav.

Själv så slämms jag som fan för min familj när ens färäldrar hittar en medvetslös och man får åka ukut och magpumpas efter ett för kraftigt intag av xanor och hade de inte hittat mig i tid så hade du fått besöka mig vid någon minneslund här i min hemstad.

jag kämpar fortfarande med mina grund problem som depression och ångest men jag lever än så länge fastän att jag tar det mesta i knark väg för att slippa att känna något. Just nu har jag ej viljan eller syrkan att sluta. Jag sitter har vid halv tre för det är ändå inte lönt att gå och lägga mig för jag smnar inte ändå! Klart om jaag tar 5-10 xanor så somnar jag men jag försökker att hålla toleransen nere! Vilket lykas så där!! Men jag fösöker!
Citera
2010-01-04, 06:22
Medlem
Varulvs avatar
Rubrik ändrad.

/Mod
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto