...men det gick inte. Verkar som dem bara säljer till USA, då man endast kunde välja det som land. Fyllde i min svenska adress och sedan fick jag något i stil med Order canceled by system efter jag fyllt i mina kreditkortsuppgifter.
Yes äntligen funkar mitt cod 4!! I singleplayer.. Försöker fixa det i multiplayer nu!!.. Hur kollar man vilken version man har? tror jag har 1.5
Men om man ska uppdatera till patch 1.7 måste man uppdatera till 1.6 först då???
tacksam för svar!!!
Yes äntligen funkar mitt cod 4!! I singleplayer.. Försöker fixa det i multiplayer nu!!.. Hur kollar man vilken version man har? tror jag har 1.5
Men om man ska uppdatera till patch 1.7 måste man uppdatera till 1.6 först då???
tacksam för svar!!!
Uppdatera till 1.7 istället, det finns oändligt många fler servrar.
Det har jag testat! Men när jag försökte joina servrar med 1.7 så stod det att nån fil är different from server elr nåt, kommer inte ihåg.. Dessutom så hade jag inte banorna som tillhör 1.7... Tryckte på visa info och då stod det att det var (version 1.7).. Nåt är cp med mitt både 1.5 och 1.7
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!