Hmmm. Haft precis samma knsla tror jag nr jag rkte mycket. Det kom och gick och i vissa lgen hgg det vid mindre andetag. S jag tog det lugnt med rkat i flera mnader. Frst blev det bttre men sen till slut gjorde det ont vid varje andetag i vnstra lungan och vnstra axeln. Ringde sjukvrdsupplysningen som uppmanade mig att ska in akut. Tydligen r andningsrelaterad smrta en stor varningsklocka. Det visade sig att jag ftt lungscksinflammation. Typ vtska i lungscken. Vet inte om det berodde p flummandet eller nt annat men vad fan ska man tro. Fortfarande hugger det till som en kniv ibland nr jag tar djupa andetag i vissa lgen. Men det kanske r nerver i klm som ngra varit inne p. Dessutom ska jag tydligen ha ont i lungan d jag haft lungscksinflammation enligt min doktor. Det blir rrbildning...
Men vad r det med flummare och den vnstra lungan? Verkar ofta vara just den vnstra som spkar. Hgerhnta fr mest rk ner i vnstra?
TS: Har du postat p medicinforat?
Sjlvklart ska du ska vrd om det inte blir bttre. Jag rekommenderar dig ven att ringa sjukvrdsupplysningen och frga vad de tycker.