2011-04-21, 17:55
Medlem
bartsimpsons avatar
Idag finns en artikel på Aftonbladets nätblaska där "Åkesson anklagar andra partier för fylleslag".
http://www.expressen.se/nyheter/1.24...-for-fylleslag

Vem är tanten som SD syftar på och vad hände?

Det är verkligen nåt jag kan tänka mig överlag inom politiken. Mycket folk som inte kan hantera sin alkohol som inte festat av sig i yngre dagar. Så kör dom hårt på sina interna fester och gjort så genom alla år.

Tänkte att folk som vet om politiker som festat hårt kan dela med sig. Även om det är folk som inte längre sitter vid makten. Finns det nån minister historiskt eller sittande som var/är känd för sitt festande?

Placera den i skvaller så kan det bli en allmän diskussion om vad folk vet/hört/sett etc men folk behöver ju inte trolla fram info för den sakens skull.
Citera
2011-04-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bartsimpson
Idag finns en artikel på Aftonbladets nätblaska där "Åkesson anklagar andra partier för fylleslag".
http://www.expressen.se/nyheter/1.24...-for-fylleslag

Vem är tanten som SD syftar på och vad hände?

Det är verkligen nåt jag kan tänka mig överlag inom politiken. Mycket folk som inte kan hantera sin alkohol som inte festat av sig i yngre dagar. Så kör dom hårt på sina interna fester och gjort så genom alla år.

Tänkte att folk som vet om politiker som festat hårt kan dela med sig. Även om det är folk som inte längre sitter vid makten. Finns det nån minister historiskt eller sittande som var/är känd för sitt festande?

Placera den i skvaller så kan det bli en allmän diskussion om vad folk vet/hört/sett etc men folk behöver ju inte trolla fram info för den sakens skull.

Sarkozy/Bruni har jag träffat flera gånger i medelhavsregionen, de totalfestar från morgon till kväll och har alltid gjort så. Sarko är grymt nöjd med sig själv, skryter med att han skiter i Frankrike och får sitt jet-setande skattebetalt.
Citera
2011-04-24, 17:56
Medlem
DemiRamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waswilldasweip
Sarkozy/Bruni har jag träffat flera gånger i medelhavsregionen, de totalfestar från morgon till kväll och har alltid gjort så. Sarko är grymt nöjd med sig själv, skryter med att han skiter i Frankrike och får sitt jet-setande skattebetalt.

Jag träffar också Sarkozy ganska regelbundet, vi är gamla klasskompisar. Till mig brukar han säga att han hatar alla invandrare och zigenare som sakta men säkert brutit ner den charmiga småstadskänslan i hela Frankrike och förvandlat landet till ett ghetto.

Sedan vaknade jag ur min trolldröm.
Citera
2011-04-24, 20:04
Medlem
Hårt festande vet jag inte, men ett sunt tecken att spriten ligger honom varmt om hjärtat. Det är lite av gammal sovjetisk kommunistbas över Juhålt, han har alla förutsättningar att bli pamparnas pamp.

http://www.expressen.se/nyheter/1.24...kamrater-oppet
Citera
2011-04-26, 18:35
Medlem
Tanten kan mkt väl vara schyman. Hon har ju haft lite krökproblem.
Citera
2011-04-26, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BPEC
Tanten kan mkt väl vara schyman. Hon har ju haft lite krökproblem.
Länge sedan Gudrun satt i riksdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in