Niclas Palmstierna är för gammal va? Enligt artikeln ska "norden chefen" vara 35. Palmstiern hoppade i af av nyligen för att flytta till Columbia och arbeta som volentär, kunde ju passa bra..... men jag tror alltså att han är för gammal för att passa in.
Norden chef är inte en jätte vanlig titel, borde ju gå att ringa in några 35 åringar
Om det nu är han, den där norden-vd:n för Tempur som har åkt dit, så är det en märklig kombination med ryggont och tempurmadrasser... Kunde han inte skylla på att han var ute och provade nya madrasser i stället för ryggont?
Hahaha, 100% att han frågade efter "massage"-stället i "Eskortservice & prostitution"!!!
Och då VET man vad man söker efter hehe....
Går det att hitta tråden, han sa ju att han startade en tråd där han frågade efter ett "trevligt massageställe"?
"Jag betalar gärna för saker i livet om det är värt det och Djursholmsjakt ger verkligen mig värde för de pengar jag lägger ned. Alla goda (nästan) saker i livet kostar och måste få kosta för att det skall bli bra."
Hoppas han "Tempurchefen" fick en bra hora för stålarna om det nu är han.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!