Igår, 14:17
Medlem
Enbart kvinnor svara tack.
Hur är det att lämna ett förhållande med en välutrustad man och sen tex börja dejta en man som har normal till lite mindre kuk?

Vilka uppenbarelser blev det när ni började ha sex med en såpass mindre, när ni är vana att ha att göra med en rejäl variant?

Jag bara spekulerar, men att det är snarlik känsla som för en man att gå ifrån en trång kvinna med fina stora tuttar, till en kvinna som är slapp och har små inte så fina tuttar. Man vill inte döma. Men besvikelsen infinner sig varesig man vill eller inte.

Är det en snarlik jämförelse?
Senast redigerad av grimgrull Igår kl. 14:20.
Citera
Igår, 14:30
Medlem
När jag snackade med mitt ex hade hon knullat 6-7 stycken efter mig, hon saknade fortfarande min kuk sa hon när jag träffade på henne. Kändes bra att ha större kuk än alla de
Citera
Igår, 14:40
Medlem
Jag är kvinna. Det handlar inte enbart om kuken, oavsett vad männen tror. Det är mycket enklare med kukar av någorlunda standardmått, då gör det inte ont och är lättare att vara spontan och vild. Så det kändes inte som att byta ner sig när jag haft mindre än det största, bara bättre!
Citera
Igår, 14:40
Medlem
Haft förhållanden med större och mindre sen vid tillfälliga kontakter.

Trodde mina ex storlekar var det som var normen men det visade sig att de var stor skillnad.

Så tyvärr besviken, men det kan visst bli bra ändå med ett genomsnitt men för det visuella är det lite avtändande.
Citera
Igår, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
När jag snackade med mitt ex hade hon knullat 6-7 stycken efter mig, hon saknade fortfarande min kuk sa hon när jag träffade på henne. Kändes bra att ha större kuk än alla de

VET du att du var störst eller tolkar du bara? En kuk kan vara bäst och mest saknad utan att vara störst
Senast redigerad av fiilbohnk Igår kl. 14:45.
Citera
Igår, 14:44
Medlem
Det vet nog Ts bäst själv. Hur reagerar kvinnorna när de har fått byta ner sig? Har du inte vågat fråga, och det därför är ett stort bekymmer?
Citera
Igår, 14:51
Medlem
ModerKatts avatar
Kvinnans njutning sitter inte i ett stort öppet hål i kroppen som ska fyllas med så mycket som det bara går. Med det sagt är det aldrig någon som väljer att återvända till en mini-dick.
Citera
Igår, 15:06
Medlem
Klart det är en besvikelse att gå från stor till en mindre kuk. Men efter ett tag vänjer sig faktiskt fittan vid den nya storleken. Inom rimliga gränser.
Citera
Igår, 15:41
Moderator
evilhoneys avatar
Finns inte känslan, attraktionen och att han har nåt att komma med utöver en kuk så är det helt ointressant.
Storkukade män tycks tro att det räcker med att bara vara stora att de har absolut noll teknik eller känsla och oftast sämre än normalkukade snubbar.
Så att "byta ner sig" i storlek är absolut inte synonymt med att byta ner sig i kvalitet.
Citera
Igår, 15:52
Medlem
ModerKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Finns inte känslan, attraktionen och att han har nåt att komma med utöver en kuk så är det helt ointressant.
Storkukade män tycks tro att det räcker med att bara vara stora att de har absolut noll teknik eller känsla och oftast sämre än normalkukade snubbar.
Så att "byta ner sig" i storlek är absolut inte synonymt med att byta ner sig i kvalitet.
En stor snopp var kanske tröstpriset män fick av Gud när allt annat fallerade med honom.
”Här får du något att prata om som kompensation för att allt annat är fel med dig”
Citera
Igår, 16:20
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d

Samma hände mig vi träffades till och med när hon skaffat ny gubbe för att hon saknat min stora kuk enligt henne själv. Träffades typ 10 gr eftersom hon saknade den tills jag skaffade ny gumma.
Citera
Igår, 16:42
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grimgrull
Enbart kvinnor svara tack.
Hur är det att lämna ett förhållande med en välutrustad man och sen tex börja dejta en man som har normal till lite mindre kuk?

Vilka uppenbarelser blev det när ni började ha sex med en såpass mindre, när ni är vana att ha att göra med en rejäl variant?

Jag bara spekulerar, men att det är snarlik känsla som för en man att gå ifrån en trång kvinna med fina stora tuttar, till en kvinna som är slapp och har små inte så fina tuttar. Man vill inte döma. Men besvikelsen infinner sig varesig man vill eller inte.

Är det en snarlik jämförelse?

Tack för bra trådstart!

Den här frågan behöver nyanseras. Jag var gift i tio år, med en man som hade en normalstor penis. Inte liten, inte stor, utan (som jag tyckte då) helt perfekt. Vårt sexliv var 10/10, alltså otroligt bra, och det blev bättre med åren. Vi hade aldrig en svacka i vårt sexliv, så vi hade alltså fantastiskt sex trots att penisen var medium. Man kan väl säga att han kompenserade i styvhet

Nåväl. Åren gick, man fick nya erfarenheter, och Anno 2023 blev jag penetrerad av en yngling med en enorm kuk. Jag skrek rakt ut: känslan av att bli totalt spräckt var underbar.

Men..... jag vill inte ta ifrån min exmake någonting, eller säga att vi hade haft ett bättre sexliv om han hade haft en megastor kuk!!! Det tror jag inte att vi hade. Allt handlar inte om storleken, utan, precis som klyschan lyder: hur man använder den.

Fittan är relativt töjbar och anpassar sig efter rådande omständigheter.

Så svaret på din fråga är: sizen är inte det viktigaste!!!! Så länge kuken inte är en mikropenis, häng inte upp er alltför mycket på storleken.

Tack igen för en bra trådstart!
Senast redigerad av Berit85 Igår kl. 16:49.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in