Citat:
Ursprungligen postat av
grimgrull
Enbart kvinnor svara tack.
Hur är det att lämna ett förhållande med en välutrustad man och sen tex börja dejta en man som har normal till lite mindre kuk?
Vilka uppenbarelser blev det när ni började ha sex med en såpass mindre, när ni är vana att ha att göra med en rejäl variant?
Jag bara spekulerar, men att det är snarlik känsla som för en man att gå ifrån en trång kvinna med fina stora tuttar, till en kvinna som är slapp och har små inte så fina tuttar. Man vill inte döma. Men besvikelsen infinner sig varesig man vill eller inte.
Är det en snarlik jämförelse?
Tack för bra trådstart!
Den här frågan behöver nyanseras. Jag var gift i tio år, med en man som hade en normalstor penis. Inte liten, inte stor, utan (som jag tyckte då) helt perfekt. Vårt sexliv var 10/10, alltså otroligt bra, och det blev bättre med åren. Vi hade aldrig en svacka i vårt sexliv, så vi hade alltså fantastiskt sex trots att penisen var medium. Man kan väl säga att han kompenserade i styvhet
Nåväl. Åren gick, man fick nya erfarenheter, och Anno 2023 blev jag penetrerad av en yngling med en enorm kuk. Jag skrek rakt ut: känslan av att bli totalt spräckt var underbar.
Men..... jag vill inte ta ifrån min exmake någonting, eller säga att vi hade haft ett bättre sexliv om han hade haft en megastor kuk!!! Det tror jag inte att vi hade. Allt handlar inte om storleken, utan, precis som klyschan lyder:
hur man använder den.
Fittan är relativt töjbar och anpassar sig efter rådande omständigheter.
Så svaret på din fråga är: sizen är inte det viktigaste!!!! Så länge kuken inte är en mikropenis, häng inte upp er alltför mycket på storleken.
Tack igen för en bra trådstart!