2026-10-05, 21:38
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Småkuksauran i tråden är minst sagt påtaglig. Man skulle kunna tro att HIFDIF möter Halmstad i nästa omgång.
Det är bara första dagen av derbyveckan. Lugna ner dig lite nu. Till skillnad från Riveiro så vet Tony att man måste chilla lite när man har en varning så man inte blir avstängd.
Citera
2026-10-05, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Och uppenbarligen oavsett om de var uttagna eller inte eftersom han hade räknat med Svanberg.

Ja, virrigt minst sagt.
Citera
2026-10-05, 22:24
Medlem
QuantumQuills avatar
Byt ut den där förbannade Bergvall någon gång!

*fel tråd, rätt budskap*
Senast redigerad av QuantumQuill 2026-10-05 kl. 22:30.
Citera
Igår, 02:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Byt ut den där förbannade Bergvall någon gång!

*fel tråd, rätt budskap*

Sitta och hetsa när Skoglund fick spela 30 sek och din Idol Abraham 0 det krävs en stjärna som du för det
Citera
Igår, 08:30
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Sitta och hetsa när Skoglund fick spela 30 sek och din Idol Abraham 0 det krävs en stjärna som du för det
Wow, du är tillbaka! Att du ville diskutera landslagsmannen Abraham var inte på min bingobricka dock.
18 mål och 9 assist i tävlingsmatcher i år, btw.
Senast redigerad av QuantumQuill Igår kl. 08:51.
Citera
Igår, 08:53
Medlem
bananjuices avatar
Våra insatser mot tvilling svart i år har ju med all ej önskvärd tydlighet visat att oddsmarknaden är ett rent skämt när det gäller derbyn, men det känns ju helt världsfrånvänt att siffrorna på svenska spel just nu är 1 1.81 X 4.25 2 4.20?

Jag tycker att tvilling blå tyvärr är ganska bra om än lite endimensionella.
Citera
Igår, 12:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Våra insatser mot tvilling svart i år har ju med all ej önskvärd tydlighet visat att oddsmarknaden är ett rent skämt när det gäller derbyn, men det känns ju helt världsfrånvänt att siffrorna på svenska spel just nu är 1 1.81 X 4.25 2 4.20?

Drömmen hade varit 5-5 Hawaii-fotboll med 2-3 röda kort vardera toppat med en långtidsskada på Judas efter han fått en flygande karatespark rakt i ansiktet av, säg, Charlie Rosenqvist som naturligtvis omgående blir belönad med 9 matchers avstängning.

Död och hat åt er båda!
Citera
Igår, 16:54
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice

Om vi vågar ha en aggressiv plan med hög press och resolut hemjobb så har vi en chans, står vi på halva plan o tror vi ska kunna kontra hem det så blir vi plöjda.
Citera
Igår, 17:55
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Om vi vågar ha en aggressiv plan med hög press och resolut hemjobb så har vi en chans, står vi på halva plan o tror vi ska kunna kontra hem det så blir vi plöjda.
Jag tror ni kommer stå högt i ert 4-2-4 och att nyckeln snarare är om vi kan spela oss ur första pressen. Gör vi det är det lekstuga för mittfältet bakom ert första block. Fastnar vi kan det bli en tuff söndag.
Citera
Igår, 18:19
Medlem
erikp121s avatar
Tycker vi ställer upp med en libero i 1-4-3-2 system där Besara ställer och styr över hela banan i fri roll.

Vad professorn med relationism och liknande gör vet jag inte, men vafan - Lite kul ska vi väl ha?

Är det derby eller är det Allsvensk serielunk? För mig är det Allsvensk serielunk. Visst, man kan påstå att "rivalitet" mot djudar har gått up sedan invasionen (av Söderort), men som grönvit str8 up G så har jag inget otalt med främlingar. Man ser en guling, en blåing eller en röding då och då och skrattar lite, liksom?

Vi möter typ Halmstad BK? Tror på grönvit seger, även om det utifrån sett är derby och alla vet att allt kan hända i derbyn. Penningförflyttare och monetära marknader kan styra på förhand, men Verklighet kan stå emot.

Frihet för Bajenland mot massinvandringen. Alla måste ut ur mitt land, även de skötsamma djudar och allierade.

"Enough is enough", syrjoje och Shoryuken. Awoo
Citera
Igår, 18:59
Medlem
QuantumQuills avatar
Mjällby lyckades med med bedriften att åka ur cupen redan i kvalrundan, mot FC Trollhättan.
Citera
Igår, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Tycker vi ställer upp med en libero i 1-4-3-2 system där Besara ställer och styr över hela banan i fri roll.

Vad professorn med relationism och liknande gör vet jag inte, men vafan - Lite kul ska vi väl ha?

Är det derby eller är det Allsvensk serielunk? För mig är det Allsvensk serielunk. Visst, man kan påstå att "rivalitet" mot djudar har gått up sedan invasionen (av Söderort), men som grönvit str8 up G så har jag inget otalt med främlingar. Man ser en guling, en blåing eller en röding då och då och skrattar lite, liksom?

Vi möter typ Halmstad BK? Tror på grönvit seger, även om det utifrån sett är derby och alla vet att allt kan hända i derbyn. Penningförflyttare och monetära marknader kan styra på förhand, men Verklighet kan stå emot.

Frihet för Bajenland mot massinvandringen. Alla måste ut ur mitt land, även de skötsamma djudar och allierade.

"Enough is enough", syrjoje och Shoryuken. Awoo

Ska Besara också utvisas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in