2026-09-28, 17:25
Avstängd
Det va ju snarare givet att du skulle komma och klaga när du förlorar pengar som du förmodligen gjort på dina egna korkade beslut.

Det är ju uppenbart att du inte kan någonting om snooker.
Citera
2026-09-28, 17:34
Avstängd
Jag skrev bara att Lines "SÅG" intressant ut och det betyder inte att jag bestämt mig för att det är ett bra spel. Eller har du svårt att förstå eller vad är det för fel på dig?

Jag har skrivit att man är välkommen att posta sina tips men eftersom du bara är här för att klaga och fråga efter tips och inte har något eget att komma med kan du avlägsna sig härifrån och lägg av och satsa pengar när du inte vet vad du ska göra.
Citera
2026-10-05, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligakompisen
Jag skrev bara att Lines "SÅG" intressant ut och det betyder inte att jag bestämt mig för att det är ett bra spel. Eller har du svårt att förstå eller vad är det för fel på dig?

Jag har skrivit att man är välkommen att posta sina tips men eftersom du bara är här för att klaga och fråga efter tips och inte har något eget att komma med kan du avlägsna sig härifrån och lägg av och satsa pengar när du inte vet vad du ska göra.

Det tog hårt ser jag. Sitter du och runkar när du tittar på Lines eller vad är det frågan om?
Citera
2026-10-05, 09:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
Det tog hårt ser jag. Sitter du och runkar när du tittar på Lines eller vad är det frågan om?

Snarare du som tog hårt på att han förlorade eftersom du var tvungen att kommentera.
Citera
2026-10-05, 10:06
Avstängd
Om du inte är kapabel att föra en diskussion för att hitta rätt spel utan bara kommer hit för att fråga efter tips så är det här fel tråd för dig. Det finns ingen som kan ge dig tips här om du inte är villig att lägga ner någon tid själv.
Citera
2026-10-05, 14:55
Medlem
Citat:
Om du inte är kapabel att föra en diskussion för att hitta rätt spel utan bara kommer hit för att fråga efter tips så är det här fel tråd för dig. Det finns ingen som kan ge dig tips här om du inte är villig att lägga ner någon tid själv.

Du sitter ju bara och glor efter Oliver Lines din brillorm.
Citera
2026-10-05, 16:19
Avstängd
Citat:
Du sitter ju bara och glor efter Oliver Lines din brillorm.

Försvinn härifrån
Citera
2026-10-05, 19:45
Medlem
Citat:
Försvinn härifrån

Snart förlorar Oliver Lines igen och du tippar fel igen.

Var du lika tänd på hans pappa Peter Lines?
Citera
2026-10-05, 20:21
Avstängd
Citat:
Snart förlorar Oliver Lines igen och du tippar fel igen.

Var du lika tänd på hans pappa Peter Lines?

Är det här det bästa du har att komma med?
Jag tippar inte ens på Oliver Lines din fikus.
Lämna tråden nu.
Citera
2026-10-06, 23:58
Medlem
Citat:
Är det här det bästa du har att komma med?
Jag tippar inte ens på Oliver Lines din fikus.
Lämna tråden nu.

Är det skönt när du tittar på Oliver Lines?

Är du lika tänd på Brecel kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in