Det enda du berättar att du inte ens läste inlägget.
Dock så kommer innehav och konsumtionsbrott försvinna med en knäppning med fingret.
Du borde läst först vad jag faktiskt skriver, för nu lurade användaren dig och ljög för dig.
Och du gick på det.
Lär dig alltid dubbelkolla såna här, de ljuger så ofta att det är löjligt.
Och sen innehav och konsumtionsbrott försvinner ju samma sekund lagen träder i kraft, försöker du inbilla dig annat.
Intressanta är vad som sker med de brott som är gjorda innan detta datum, försvinner de med?(Skulle gissa på ett ja.)
Så sluta ljug nu din sketna lögnare.
Snäpp säger den delen.
Del två har vi berättat för dig mer än en tar längre tid att lösa, men med alla resurser som släpps i en legalisering ger dom möjlighet att ge en riktigt fokus på dessa.
Sluta ljug du din sketna lögnare, du ser bara korkad ut då.
Vi har diskuterat denna biten många ggr, men du låtsas bara bort fakta som inte faller dig i smaken, och återupprepar samma gamla som inte stämmer.
Citat:
Ett litet problem dock, användaren hittade ingen där.Dock så kommer innehav och konsumtionsbrott försvinna med en knäppning med fingret.
Du borde läst först vad jag faktiskt skriver, för nu lurade användaren dig och ljög för dig.
Och du gick på det.
Lär dig alltid dubbelkolla såna här, de ljuger så ofta att det är löjligt.
Citat:
Dock läste du aldrig och tog in vad jag skriv, då jag sagt till dig i massor av inlägg det kommer ta flera decennier att lägga tillbaka problemet med droger och de brott de gör som inte är legaliserade.Och sen innehav och konsumtionsbrott försvinner ju samma sekund lagen träder i kraft, försöker du inbilla dig annat.
Intressanta är vad som sker med de brott som är gjorda innan detta datum, försvinner de med?(Skulle gissa på ett ja.)
Så sluta ljug nu din sketna lögnare.
Citat:
Kommer minska med 140000 brott med en knäppning med fingret och då innehav och konsumtionsbrott.Snäpp säger den delen.
Del två har vi berättat för dig mer än en tar längre tid att lösa, men med alla resurser som släpps i en legalisering ger dom möjlighet att ge en riktigt fokus på dessa.
Sluta ljug du din sketna lögnare, du ser bara korkad ut då.
Vi har diskuterat denna biten många ggr, men du låtsas bara bort fakta som inte faller dig i smaken, och återupprepar samma gamla som inte stämmer.