2026-10-04, 21:07
Medlem
Fastän man vet att människan är en brutal eller mycket brutal varelse, så fortsätter man ändå att bli förvånad och förskräckt.

Läste nyligen om utsagor från ögonvittne gällande folkmordet på kristna i Turkiet mellan 1915-1925, där muslimer av olika etnicitet deltog, bla kurder.

Läste då att en kurd i en kristen by efter masslakt, våldtäkt och tortyr fann en överlevande minderårig flicka bland lik i kyrkan. Mannen krävde att flickan skulle konvertera till Islam, varvid den lilla flickan vägrade.

Svaret blev att den vuxna kurdiska mannen obeväpnad misshandlade den minderåriga flickan till döds och det var ej sagt om det var utdraget.

Jag tappade hakan faktiskt, man blir absolut förskräckt över människans bestialiska och ondskefulla natur, att vara kapabel till vilka grymheter som helst. Och fortfarande idag är bla turkarna ostraffat för detta folkmord på kristna.

Läste att i folkmordet så deltog sammanlagt muslimer som var turkar, kurder, syrier, irakier, iranier, saudarabier, palestinier, somalier, etc.. Ja, ni läste rätt, SOMALIER kom också för att mörda kristna.
Senast redigerad av Korrespondenten 2026-10-04 kl. 21:25.
Citera
2026-10-04, 21:32
Medlem
puterealbas avatar
Muslimer är den lilla horan Muhammeds (ja, han sålde sitt arsle till Satan för tre dinarer för att få en redig orgasm) proselyter - vad annat kan man förvänta sig?
Citera
2026-10-04, 21:34
Avstängd
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korrespondenten
Fastän man vet att människan är en brutal eller mycket brutal varelse, så fortsätter man ändå att bli förvånad och förskräckt.

Läste nyligen om utsagor från ögonvittne gällande folkmordet på kristna i Turkiet mellan 1915-1925, där muslimer av olika etnicitet deltog, bla kurder.

Läste då att en kurd i en kristen by efter masslakt, våldtäkt och tortyr fann en överlevande minderårig flicka bland lik i kyrkan. Mannen krävde att flickan skulle konvertera till Islam, varvid den lilla flickan vägrade.

Svaret blev att den vuxna kurdiska mannen obeväpnad misshandlade den minderåriga flickan till döds och det var ej sagt om det var utdraget.

Jag tappade hakan faktiskt, man blir absolut förskräckt över människans bestialiska och ondskefulla natur, att vara kapabel till vilka grymheter som helst. Och fortfarande idag är bla turkarna ostraffat för detta folkmord på kristna.

Läste att i folkmordet så deltog sammanlagt muslimer som var turkar, kurder, syrier, irakier, iranier, saudarabier, palestinier, somalier, etc.. Ja, ni läste rätt, SOMALIER kom också för att mörda kristna.

Och kristna USA, har släppt två atombomber på civila städer i Japan och mördat hundratusentals människor. Barn och Kvinnor började brinna som facklor och dog skrikande under obeskrivligt lidande. Kristna USA har även mördat hundratusentals civila i Vietnam, Korea, Irak, Afghanistan.

Så är du humanist ska du först och främst kritisera kristna, i USA. De är de främsta mördarna, de ondaste av alla religiösa.

Just nu stöder kristna Israels folkmord, där de mördar tiotusentals små barn utöver hundratusen vuxna, för de kristna tror att Jesus ska återkomma när judarna skapar stor-Israel. Jag vet svenska kristna som hejjar på judarnas folkmord.
Senast redigerad av Din-gamla-mamma 2026-10-04 kl. 21:40.
Citera
2026-10-04, 21:59
Medlem
Lite fakta.

Det uppskattas att folkmordet i Turkiet dödade ca 5-6 miljoner kristna utav olika inriktningar, detta pågick ju i ca 10 år, 1915-1925.

Tyska forskare har bla uppgett att de kristna, idag statslösa syrianerna, aka araméer, under medeltiden uppskattades till en befolkning på ca 20 miljoner, men idag till ca 500 000 - 3 000 000 pga försök till utrotning utav muslimer med +30 folkmord på syrianerna sedan Islam tillkom på 600-talet fram till det sista stora folkmordet i Turkiet 1915-1925. Många av dagens kristna syrianer idag har påtvingade muslimska för-och efternamn ifrån den turkiska regeringen förr, allt för att med alla medel försöka påskynda total utrotning av kristen identitet.

Muslimernas onda beteende är kopplat till Sura 9:29, därför har ni idag ex terrorism med fordon, sprängning, flygkapningar, etc.. Det är också kopplat till martyrdom med löfte om 72 oskulder i himlen och pga det ska muslimen alltså ej frukta döden.
Senast redigerad av Korrespondenten 2026-10-04 kl. 22:13.
Citera
2026-10-05, 00:02
Medlem
Kan pga att du nämnde kvinnor då uppge följande fakta från vad som skedde under folkmordet på kristna i Turkiet 1915-1925.

Det var ej ovanligt att ex kurdiska kvinnor gick runt med dolkar efter masslakten och hugg ihjäl de som fortfarande levde. Ja, kvinnorna hjälpte också till.

Är övertygad om att dödandet torde ofta blivit utdraget då det ju är amatörer som säkerligen hugger godtyckligt, om kvinnorna nu inte fick lära sig att ex snabbt skära av halsen istället.

Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Jo, det är Satans religion och jag är glad över att ha slagit en muslimfitta på käften. Ja, hon var kvinna men det skiter jag i.
Senast redigerad av Korrespondenten 2026-10-05 kl. 00:11.
Citera
2026-10-05, 08:39
Moderator
blomvattnares avatar
Tillägg i rubrik: "över människors brutalitet".

/Mod
Citera
2026-10-05, 09:22
Medlem
"Ostraffat" ska vara ostraffade, i det inledande inlägget.

Tanken är ju att korrekturläsning ska vara kutym innan verkställande.

Jag följer inte själv folkvett alltid. Kan ej ändra efter en längre förfluten tid, vilket alltid borde vara en möjlighet.

Ursäkta!
Senast redigerad av Korrespondenten 2026-10-05 kl. 09:28.
Citera
2026-10-05, 12:00
Medlem
Ilimitados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Och kristna USA, har släppt två atombomber på civila städer i Japan och mördat hundratusentals människor. Barn och Kvinnor började brinna som facklor och dog skrikande under obeskrivligt lidande. Kristna USA har även mördat hundratusentals civila i Vietnam, Korea, Irak, Afghanistan.

Så är du humanist ska du först och främst kritisera kristna, i USA. De är de främsta mördarna, de ondaste av alla religiösa.

Just nu stöder kristna Israels folkmord, där de mördar tiotusentals små barn utöver hundratusen vuxna, för de kristna tror att Jesus ska återkomma när judarna skapar stor-Israel. Jag vet svenska kristna som hejjar på judarnas folkmord.
Kristna i USA är sionister. Sionism har ingenting med kristendom att göra. Säger sig självt egentligen.
Citera
2026-10-05, 16:15
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Muslimer är den lilla horan Muhammeds (ja, han sålde sitt arsle till Satan för tre dinarer för att få en redig orgasm) proselyter - vad annat kan man förvänta sig?

Jag har en hypotes jag vill pröva. Många tycker islam är väldigt viktigt och att de står högt i vad som är viktigt. Jag tror att man I princip kan göra muhamedavbildningar till den milda grad att muslimer begår så allvarliga brott att samhället kan låsa in dem rejält många år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in