2026-10-03, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Betalade MånsPetter lön till barnflickan för att hon skulle sitta och dricka vin med honom? Det låter inte som att han följde arbetsmiljölagen direkt. Hon var i beroendeställning som anställd och kände sig kanske tvingad?

Hur gammal var hon, börjar det här likna en parallell till Epsteinfallet?

Minst jämngammal. Tror även hon kunde lyfta upp Måns och bolla runt med honom om hon velat...
Citera
2026-10-03, 06:32
Medlem
Citat:
Det krävs inte mycket fantasi för att räkna ut vad han planerade med sin ”kärleksklubb”. Han tyckte väl att en stridshingst skulle vara den ultimata födelsedagspresenten. Han verkar vara rätt sexfixerad. Det är väl det han själv menar med att han är sexmissbrukare och ofta otrogen?

Hahahaha, jaaaaa, fy fan! Vem ger sin fru en Epstein-resa?
"Jag ska knulla dig som en prostituerad på en yacht, grattis älskling".
Inrett ett rum på yachten som han döpt till "kärleksklubben".
Grattis!
Det var ju en present till honom själv!
Narcissister avslöjar sig när det är någon annans födelsedag eller dagar som bröllopsdag osv.
Noll intresse av att fira sin partner och få dagen handla om denne/denna.
Citera
2026-10-03, 07:11
Medlem
Läs kommentarerna 🤣.
Måns har köpt en botfarm där alla bottar ska vara 90+.
Inga-Lill, Kjersti, Ulla-Britta, Viveca, Barbro, Britt-Marie, Mona, Monica, Inger.
Måns måste ha inrett ett GGILF-rum (Great granny...) på den där yachten så till sig i vuxenblöjorna som de är.
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1611466317687379&id=newsner
Citera
2026-10-03, 12:01
Avstängd
Citat:
Det krävs inte mycket fantasi för att räkna ut vad han planerade med sin ”kärleksklubb”. Han tyckte väl att en stridshingst skulle vara den ultimata födelsedagspresenten. Han verkar vara rätt sexfixerad. Det är väl det han själv menar med att han är sexmissbrukare och ofta otrogen?

Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Hahahaha, jaaaaa, fy fan! Vem ger sin fru en Epstein-resa?
"Jag ska knulla dig som en prostituerad på en yacht, grattis älskling".
Inrett ett rum på yachten som han döpt till "kärleksklubben".
Grattis!
Det var ju en present till honom själv!
Narcissister avslöjar sig när det är någon annans födelsedag eller dagar som bröllopsdag osv.
Noll intresse av att fira sin partner och få dagen handla om denne/denna.
Benämningen kärleksklubb var min.

Det var ett rum i deras hus som han klätt i vitt tyg från tak till golv samt fyllt med kuddar och levande ljus. Där gav han henne massage och lagade gourmetmat. Ja, hon fick säkerligen all uppmärksamhet - och annat hon önskade - och än mer därtill.

Det var pandemi. England befann sig i lockdown och de fick inte lämna sitt hus.
Hon hade precis gått igenom sitt första missfall. Tre månader senare fick hon tyvärr sitt andra.
Jag tycker ni borde skämmas.
Senast redigerad av Lazydell 2026-10-03 kl. 12:03.
Citera
2026-10-03, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Benämningen kärleksklubb var min.

Det var ett rum i deras hus som han klätt i vitt tyg från tak till golv samt fyllt med kuddar och levande ljus. Där gav han henne massage och lagade gourmetmat. Ja, hon fick säkerligen all uppmärksamhet - och annat hon önskade - och än mer därtill.

Det var pandemi. England befann sig i lockdown och de fick inte lämna sitt hus.
Hon hade precis gått igenom sitt första missfall. Tre månader senare fick hon tyvärr sitt andra.
Jag tycker ni borde skämmas.

Loooooooool, hur fan vet du allt det här som vanlig stalker till Måns?
La han ut det på instagram eller HUR kan du veta det?

Fiy, jag ger min fru massage flera ggr i veckan, tända ljus är standard på kvällen.
Men förstår att för Måns var detta höjden av generositet och en engångsgrej under 9 år.
Fokusera på Ciara en hel dag, puh, vilken uppoffring.
Angående missfall orsakar knarkande fäder det med sina skadade spermier.
Cocaine Effects on Reproductive Behavior and Fertility:
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10458869/
Citera
2026-10-03, 13:32
Medlem
Träffade Måns Elin genom P Diddy? P Diddy har nämligen följt Måns Zelmerlöw på instagram och han är typ den enda svensk han följt!
Elin och sin sida har även jobbat med J-Lo för samma manager som även varit P Diddys manager ;p
"Framhåller hur diskret hon är på LinkedIn".
Ser vi en ny Epstein/Maxwell-duo formas?
Citera
2026-10-03, 13:40
Avstängd
Citat:
Loooooooool, hur fan vet du allt det här som vanlig stalker till Måns?
La han ut det på instagram eller HUR kan du veta det?

Fiy, jag ger min fru massage flera ggr i veckan, tända ljus är standard på kvällen.
Men förstår att för Måns var detta höjden av generositet och en engångsgrej under 9 år.
Fokusera på Ciara en hel dag, puh, vilken uppoffring.
Angående missfall orsakar knarkande fäder det med sina skadade spermier.
Cocaine Effects on Reproductive Behavior and Fertility:
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10458869/
Man får nog säga att det var tur ändå att de gick till en riktig doktor, istället för att förlita sig på ditt googlande. Annars hade hon ju inte fått den medicinska hjälp hon behövde för att kunna behålla ett foster genom en hel graviditet.

Och, ja, hon lägger ut allt på instagram. Har du inte förstått det än?
Citera
2026-10-03, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Man får nog säga att det var tur ändå att de gick till en riktig doktor, istället för att förlita sig på ditt googlande. Annars hade hon ju inte fått den medicinska hjälp hon behövde för att kunna behålla ett foster genom en hel graviditet.

Och, ja, hon lägger ut allt på instagram. Har du inte förstått det än?

Det är vetenskspligt belagt att kokainmissbruk hos mannen orsakar missfall hos kvinnan. Det förstör spermierna.
Doktorn tittade bara på vad som kunde göras för Ciara, denne utredde inte Måns spermier, eller hur?
Oftast utreds bara kvinnan fast mäns spermier kan vara boven.
Citera
2026-10-03, 15:22
Medlem
Citat:
Det är vetenskspligt belagt att kokainmissbruk hos mannen orsakar missfall hos kvinnan. Det förstör spermierna.
Doktorn tittade bara på vad som kunde göras för Ciara, denne utredde inte Måns spermier, eller hur?
Oftast utreds bara kvinnan fast mäns spermier kan vara boven.

Ja, och det är också vetenskapligt bevisat att även små mängder alkohol dödar foster.

I det här fallet kan hon förmodligen själv ha tagit en stor risk med tanke på hennes vinkonsumtion.

Det är helt otroligt hur flera av er försvarar detta in absurdum. Att dricka vin verkar ses som ett livselixir som man absolut inte kan vara utan någon gång under livet – inte ens när man är gravid eller ammar. Och ert försvar till detta brukar vara att vi lever i den västerländska världen??!!

https://www.svd.se/a/84a454b9-b06a-3326-8d02-ff8cc5740485/sma-mangder-alkohol-dodar-foster
Citera
2026-10-03, 15:44
Medlem
Såg att MZ spelade på en privat tillställning, igår tror jag det var.

Man saknar verkligen den ENERGI han ger på scenen och även i andra sammanhang! Hoppas att det snart finns möjlighet för flera att se och höra honom live igen.
Citera
2026-10-03, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Såg att MZ spelade på en privat tillställning, igår tror jag det var.

Man saknar verkligen den ENERGI han ger på scenen och även i andra sammanhang! Hoppas att det snart finns möjlighet för flera att se och höra honom live igen.

Var och hur såg du detta?
Citera
2026-10-03, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Var och hur såg du detta?

Hittade ett videoklipp på nätet från spelningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in