2026-09-30, 23:25
Medlem
Kan man vara en man som inuti känner sig som en kvinna men den här kvinnan inuti honom känner sig som en man? Alltså en man som identifierar sig som kvinna, där den inre kvinnan i sin tur identifierar sig som man. Var går gränsen för hur många lager av könsidentitet kan man ha?
Citera
2026-09-30, 23:28
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HouseofKnowledge
Kan man vara en man som inuti känner sig som en kvinna men den här kvinnan inuti honom känner sig som en man? Alltså en man som identifierar sig som kvinna, där den inre kvinnan i sin tur identifierar sig som man. Var går gränsen för hur många lager av könsidentitet kan man ha?

Eftersom du alltid är samma person så är kvinnan du känner dig som inte en egen individ med egna preferenser. Hon är du. Så hon kan inte ställa till rackartyg utan ditt medgivande.

Du talar som att det gäller någon med avancerad dissociativ störning.
Citera
2026-09-30, 23:29
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Här i Sverige blir man aldrig tagen för det kön man är. Alla betacucks tror att kvinnliga kvinnor är män som låtsas vara kvinnor.
Citera
2026-09-30, 23:29
Medlem
Stenballes avatar
Citat:

(Träsk)troll är som lökar - de har många lager.

Hur många personligheter/identiteter/roller kan en människa ha?
Citera
2026-09-30, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Eftersom du alltid är samma person så är kvinnan du känner dig som inte en egen individ med egna preferenser. Hon är du. Så hon kan inte ställa till rackartyg utan ditt medgivande.

Du talar som att det gäller någon med avancerad dissociativ störning.
Det här blev fan bara svårare.
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Här i Sverige blir man aldrig tagen för det kön man är. Alla betacucks tror att kvinnliga kvinnor är män som låtsas vara kvinnor.
Jag fattar inte så mycket av det du försöker säga men tack för försöket ä.

Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
(Träsk)troll är som lökar - de har många lager.

Hur många personligheter/identiteter/roller kan en människa ha?
Man kan nog har många roller och personligheter men här pratar vi alltså specifikt om könsidentiteten.
Citera
2026-09-30, 23:37
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Jag fattar inte så mycket av det du försöker säga men tack för försöket säga.

Det är bra att du erkänner din lägre intelligens och läsförståelse. Då slipper jag slösa bort min tid på dig.
Citera
Igår, 00:06
Medlem
triptykens avatar
Citat:

Tänker att dom flesta inte ser det så personligen men om jag hade träffat dig och du dragit hela den linan hade jag nog bett dig att hoppa till slutet och bara förklara om du föredrar han eller hon.
Jag menar, vad har jag med ditt inre att göra?
Citera
Igår, 01:04
Medlem
Amazon-mannens avatar
Så, jag är en man som känner mig som en kvinna som är fast i en manskropp? Eller är jag en kvinna fast i en mans psyke som tillhör en kvinna som i sin tur känslomässigt är en fysisk man?

Intressant frågeställning, aktivisterna på RFSU-HBTQ går nog igång på detta och kommer kräva plats i diskussionssoffor på TV och minsann kommer snart en egen flagga för detta ;D
Citera
Igår, 08:32
Medlem
Citat:

Eller att kvinnor som inte agerar som resten av sina kvinnliga vänner är kvinnor som vill tävla eller mäta sig mot män.
Citera
Igår, 09:19
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Vi vet ju att du innerst inne vill skaffa en maud olofsson frisyr och en grå Mao-kostym men inte vågar ta steget fullt ut.
Citera
Igår, 13:48
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerKatt
Eller att kvinnor som inte agerar som resten av sina kvinnliga vänner är kvinnor som vill tävla eller mäta sig mot män.
Fast här i Sverige så är många betacucks som inte begriper sig på det där med könsskillnad. Dom kör inte ens med killsnack som männen i USA gör.

Därför begriper dom inte hur vi tjejer som går på krogen talar. Vi kör tjejsnack. Mycket sex ingår.
Citera
Igår, 14:56
Medlem
Citat:
Fast här i Sverige så är många betacucks som inte begriper sig på det där med könsskillnad. Dom kör inte ens med killsnack som männen i USA gör.

Därför begriper dom inte hur vi tjejer som går på krogen talar. Vi kör tjejsnack. Mycket sex ingår.

Vill du i sådana fall förklara skillnaden mellan kill-och tjejsnack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in