2026-09-29, 19:54
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Baran är väl typ 30 också?
ok det var christoffer och baran alla i tråden syftade på när de menade alla dem unga omogna pojkarna
Citera
2026-09-29, 21:19
Medlem
Vet inte vad jag tycker om Sebastian, men han har en fantastisk röst. Någon får slänga hans dumma gula fiskarhatt bara.
Citera
2026-09-29, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Tror ni att Celine kommer visa tuttarna under säsongen?
Hoppas hoppas hoppas 😛
Citera
2026-09-29, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entrekat
Min favorit är Celine i Gränslandet. Härlig personlighet. Sen så kan jag inte sluta titta på hennes gudomliga bröst😍
Skoja inte, de är i sanning gudomliga, och hon är charmig som få 😍
Citera
2026-09-30, 07:24
Medlem
Charmig och härlig personlighet?
Nja, snarare en rätt enfaldig mobbare som avger starka WT- vibbar. Går kanske hem bland banjospelarna ute i byarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Lagunmannen
Skoja inte, de är i sanning gudomliga, och hon är charmig som få 😍
Citera
2026-09-30, 07:45
Medlem
SodaFointains avatar
Blir dte 2 säsonger i vår då de brukar spela in vår säsongen som sänds i mars i augusti/september?

Nej, det blir bara en (1) stor jubileumssäsong av Robinson på TV4 under våren 2027.
Anledningen till att det kan uppstå rykten eller missförstånd om "två säsonger" beror sannolikt på det unika upplägget och den ovanligt stora uppsättningen programledare:
• 30-årsjubileum: Programmet firar 30 år sedan premiären 1997. Säsongen spelas in på ön Tengah i Malaysia, precis där allting en gång startade.
• Tre programledare: Istället för en enskild programledare kommer säsongen att ledas gemensamt av Harald Treutiger, Anders Lundin och Martin Järborg. Harald Treutiger gör därmed en historisk comeback i rutan.
• Temat "Nykomlingar mot veteraner": Upplägget i denna supersäsong blandar helt nya deltagare med välkända gamla profiler och tidigare vinnare (bland annat återvänder Robert ”Robinson-Robban” Andersson för sin femte säsong).
Senast redigerad av SodaFointain 2026-09-30 kl. 07:49.
Citera
2026-09-30, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padarocket
Vet inte vad jag tycker om Sebastian, men han har en fantastisk röst. Någon får slänga hans dumma gula fiskarhatt bara.
Han låter mycket lik bröderna Luuk. Vilket får den ofrivilligt komiska effekten att exakt allt han säger låter som ironi.
- Jorå, jag är... "bra" att ha i laget! (alla garvar)

De borde inte tillåta gula plagg när den ena lagfärgen är gul! Blir vansinnigt förvirrat i tävlingarna när någon gul fan dyker upp på helt fel sida.

Coolt med jubileumssäsong! Men man saknar Linda Lindorff och Paolo bland programledarna (åtminstone en av dem finns ju kvar i värmen). Var det inte generellt tuffare säsonger när de rattade skutan? Jag har för mig att Linda gick hårt åt någon stackars kvinna som avbröt pga svampinfektion... militär-Petras svettiga skjorta kan dock få hänga kvar i garderoben!
Citera
2026-09-30, 15:51
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getfoten333
Charmig och härlig personlighet?
Nja, snarare en rätt enfaldig mobbare som avger starka WT- vibbar. Går kanske hem bland banjospelarna ute i byarna.
vilka tycker du är snygga då? de svarta babianerna? hon lebben ifrån förra säsongen eller? kanske matilda som visar hon är en korkad neger igenom avslöja sin pakt direkt eller?P
Citera
2026-09-30, 16:41
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Blir dte 2 säsonger i vår då de brukar spela in vår säsongen som sänds i mars i augusti/september?

Nej, det blir bara en (1) stor jubileumssäsong av Robinson på TV4 under våren 2027.
Anledningen till att det kan uppstå rykten eller missförstånd om "två säsonger" beror sannolikt på det unika upplägget och den ovanligt stora uppsättningen programledare:
• 30-årsjubileum: Programmet firar 30 år sedan premiären 1997. Säsongen spelas in på ön Tengah i Malaysia, precis där allting en gång startade.
• Tre programledare: Istället för en enskild programledare kommer säsongen att ledas gemensamt av Harald Treutiger, Anders Lundin och Martin Järborg. Harald Treutiger gör därmed en historisk comeback i rutan.
• Temat "Nykomlingar mot veteraner": Upplägget i denna supersäsong blandar helt nya deltagare med välkända gamla profiler och tidigare vinnare (bland annat återvänder Robert ”Robinson-Robban” Andersson för sin femte säsong).

Nej vill se honom lika mycket som jag vill se juliette och christoffer ungefär.

Kul de börjar få det hett om öronen
Citera
2026-09-30, 16:45
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
[/b]
Nej vill se honom lika mycket som jag vill se juliette och christoffer ungefär.

Kul de börjar få det hett om öronen
Då spelades inget in nu i augusti då den säsongen som är i mars annars brukar spelas in
Citera
2026-09-30, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Han bidrar inte med någonting, personlig sak nallebjörn snälla
Han bidrar med att man stör sig på honom. Betydligt roligare TV en menlösa, men bra, "tävlingsdeltagare"
Senast redigerad av MrOrdonnee 2026-09-30 kl. 19:55.
Citera
2026-09-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Philip hamnar i Gränslandet. Kommer dit och beter sej som en tjurig fjortis. Undrar förresten hur mycket Christoffer gillade att se nu i efterhand hur närgången Philip var gentemot Juliette? Lite väl mycket fysiskt kladdande.
Njöt oerhört mycket av Juliettes minspel vid örådet när Philip förlorade duellen. Skatan behövde sättas på plats.
Milo lipar sej vidare på Gränslandet. Suck.
Har Christoffer fått en spark mitt på näsryggen?Hans ansiktsuttryck blir lite lätt komiska emellanåt.
Matilda är en jävla bitch. Kärringen på Gränslandet har förmodligen en Palestina-schal i garderoben.
Celine kommer inte blotta sina tuttar. Sorry guys.
Jag gillar Petra, Fredrik & Jessica. Än så länge.
Håller med i allt du skriver. Gillar de 3 du skrev med ett tillägg nämligen tjejen som varit boxare, Ida tror jag hon hette. Alla borde begripa att de borde kasta ut Juliett och Christoffer så fort som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in