Har provat alla sorters popcorn som Ica och Willys säljer men jag blir alltid besviken. Varför går det inte att köpa popcorn som är minst lika goda som biopopcorn? Har inte hittat något som ens är i närheten.
Har provat alla sorters popcorn som Ica och Willys säljer men jag blir alltid besviken. Varför går det inte att köpa popcorn som är minst lika goda som biopopcorn? Har inte hittat något som ens är i närheten.
Kalla popcorn är väl aldrig kul. Skönheten ligger i kryddningen. Bäst gör du hemma i kastrull med örtsalt och ett tunt täckte zestjärnad parmesan över.
Men köp kärnor och poppa i kastrull och smaksätt med popcornsalt, i nedan länk finner du flavacol som är #1, resten som behövs finns även det att finna på samma sida:
Popcornen på bio är färska. Det kan du inte få på påse. Sedan är det palmolja och en kemikalie som smakar smör de har i. Bäst är nog ändå att poppa hemma och hälla på litegranna äkta smält smör.
Men köp kärnor och poppa i kastrull och smaksätt med popcornsalt, i nedan länk finner du flavacol som är #1, resten som behövs finns även det att finna på samma sida:
Ingredienser: Salt, naturliga och artificiella aromer, E102 (kan ha negativ effekt på barns beteende och koncentration), E110 (kan ha negativ effekt på barns beteende och koncentration).
Popcorn är en färskvara. Det kan inte vara en nyhet för dig?