Citat:
Ursprungligen postat av
Jumpingonthemoon
Det är Lance Twiggs konto.
Matt Robinsons facebook kan du enkelt leta upp själv. Om den är äkta eller inte får du själv ta ställning till.
Vet du hur många Matt Robinsons det finns?
Och hur ska jag ta ställning till det, när du inte länkat till den ens lite maskerad?
Likadant med Lance Twiggs konto.
Du vet väl hur lätt det är att göra falska konton? Är det kanske därför du inte länkat dessa?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tollarp86
Om du läst så visste du att jag lagt ned jakten och det har ju varit några olika men den sista boxen jag "lekte" upp var från Norma, tror jag det är flera år sedan
Ok, tack. Dvs så längesedan att du inte minns typ eller vikt på 30-06.
Jo, vet du något on hur ammunition kan eventuellt degradera över tid, om den inte förvaras bra?
Och om ammunitionen kanske är ganska gammal?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jumpingonthemoon
Att antingen så har Lance haft tillgång till Tylers telefon, eller så är datan angående telefonen manipulerad. Eller så har man inte ens brytt sig, man räknade med att Tyler skulle bli ihjälskjuten och ingen skulle bry sig om att kolla vilken telefon meddelandena skickats ifrån.
Väldigt mycket "antingen", "eller", etc i dessa teorier.
Räknat med att Tyler ihjälskjuten? Då hade de helst inte låtit honom ens hoppa ner från taket.
Eller, att skytten skjutits ihjäl precis utanför kamerors räckvidd inom/nära UVU området. Där det skulle vara lätt att plantera Tylers kropp.