Vad har egentligen hänt i Ronneby under helgen? Många på Facebook skriver vila i frid P*ntus och skriver att han hoppade från ett fönster och tog livet av sig. Någon som vet mer? Det låter ju otroligt tragiskt, jag lider med familjen.
Nog lär det va olycka inblandat, men självmord är ingen ”slumpmässig tragik” så som exempelvis en bilolycka, vilket är den typ av olycka som forumdelen avser.
Med det sagt är det en sjuhelvetes exit att hoppa från ett fönster. Bättre än att hoppa framför tåget, antar jag, men bäst är såklart att inte hoppa alls.
Vad har egentligen hänt i Ronneby under helgen? Många på Facebook skriver vila i frid P*ntus och skriver att han hoppade från ett fönster och tog livet av sig. Någon som vet mer? Det låter ju otroligt tragiskt, jag lider med familjen.
Nu var det väl inte bara det som hände? Jag har hört lite annat också men sen vet man såklart inte hur stor sanningshalten är
Varför det? Känner du dem? Varför skulle du annars bry dig? Eller är det något man bara säger som intet förpliktigar men som låter bra och sänder signaler om din moral (som är helt ointressant för familjen mitt uppe i deras sorg). "Mina tankar går till de anhöriga" är bara ett sätt att inserta sig själv i situationen för att godhetssignalera.