Citat:
Ursprungligen postat av
Moob
Du är inte så bra på att läsa av folk och deras agendor märker vi.
Emil ville uppenbart trycka till Holm, säkert därför också Sjöberg var inbjuden så han kunde leverera det där dolda hatet, förtäckt som ett skämt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sven5678
Kan det vara så att Emil, Tone och resten av Cyklopernas gäng under bokmässan stört sig nåt fruktansvärt på paret Holms närvaro, framgång och präktighet så de hetsar varandra att göra nåt för att få lite content till kommande avsnitt, sitt eget lilla kulturbråk. Emil passar på att psyka Holm när kameran rullar men det går åt helvete :-) Kanske får vi se delar av händelsen i kommande avsnitt.
Jag tror också det är nåt mer bakom än ett 8 år gammalt skämt. Den sarkastiske mobbaren Emil Perssons och hans "coola" klick kan ju säkert stått som vuxna mobbare brukar mot sina mobboffer och betett sig diskret drygt, tittat och flina, göra nån sarkastisk min och så vidare.
Var inte Stefan Holm utklädd i nån sorts utstyrsel under bokmässan också, med tanke på hans "romance"-bok?
Då kan ju några mobbare från cyklonernas land gänget stå och tissla och flina. Eller Emil persson lyfta på ögonbrynen och säga "Snygga kläder Stefan.." . Ja jag bara spekulerar. Men jag vet ju hur vuxna mobbare kan fungera. Och hur det kan ta om man vet var man står i den relationen..
Jag står inte bakom Stefan Holms utfall, men jag kan
känna för honom. Gör han verkar i grunden vara en rätt vanlig kille med lite aspiga drag som lätt blir en driftkucku inför coola cyniska mediemänniskor. Han är inte så duktig på det sociala. Så jag kan ändå känslomässigt förstå att det kan brista för honom när han skaver mot såna som emil persson i dessa sammanhang..
Sen kan jag inte låta bli att tänka att Emil Persson själv kände att det här var jackpot. Och att det i förlängningen blev en trimufatorisk kulmen av mobbingen mot Stefan Holm.. Nu har Holm skämt ut sig, och den hånflinande kan fortsätta le i mjugg..