2026-09-27, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#743 har fått lite extra draghjälp med att cementera sitt rykte som peddo. Stödet kommer från StoppaDumpen, en "systerorganisation" till raketpuckots dumpadumpennu. Jag trodde först att det handlade om ett skämt, eftersom det inte gör annat än att förvärra situationen ytterligare för Hallongrottan, men det verkar faktiskt vara allvarligt menat. Ska man skratta eller gråta?

"🌹 BACKA MARTIN 🌹

Vi på STOPPA DUMPEN vill lyfta fram Martin Olsson (aka “Hallongrottan” #743 på dumpen), ett modigt offer som valt att gå den juridiska vägen för att ge igen mot sin förövare Dumpen.

Martin är högutbildad och en fin samhällsmedborgare som föll offer för en av Dumpens honungsfällor. Dumpen tjatade och gnatade tills det till slut blev omöjligt för honom att inte vilja ses.

Men vet ni vad?

DET VAR FIKTIVT!

Personen fanns inte. Hade Dumpen hållit sig borta hade Martin bara pratat med mogna kvinnor och aldrig kommit i närheten av det Dumpen anklagar honom för.

Dessutom köpte Martin en ros och har tydligt sagt att allt som eventuellt kunde ske skulle ske med samtycke. 🌹

Låter det som en dålig människa som förtjänar ”usch och tvii”?

NEJ!

Det ska inte vara folkdomstolar som dömer människor!

Det är därför otroligt viktigt att vi backar Martin och stöttar honom i kampen. Ingen ska behöva utsättas för det Martin lurades in i. Ingen ska behöva få sitt liv sönderslaget av en internetbaserad folkdomstol.

GÖR DUMPENFISKE OLAGLIGT!

Dumpen skapar offer. Dumpen räddar inga offer.

Nu ser vi tillsammans till att Martin får stöd. Vi kommer att följa hans tvist mot Dumpen och uppmärksamma huvudförhandlingen i Göteborgs tingsrätt i mars 2027.

Vi hoppas att så många som möjligt följer processen och visar sitt stöd för principen att rättvisa ska skipas av rättsstaten, inte av Dumpen och dess internetmobb.

Mvh, Lina I - Volontär STOPPA DUMPEN"

Texten ackompanjeras av en bild på gäddan som ler mot kameran. Jag är helt förstummad över dumheten.
Uttrycket "usch och twii", med den lite ovanliga stavningen på "twii", har förekommit lite då och då i den här tråden. Intressant att det även dyker upp i detta citerade inlägget från Instagram 🤔
Senast redigerad av Birds-of-a-feather 2026-09-27 kl. 21:50.
Citera
2026-09-27, 21:06
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Uttrycket "usch och twii", med den lite ovanliga stavningen på "twii", har förekommit lite då och då i den här tråden. Intressant att det även dyker upp i detta citrraee inlägget från Instagram 🤔
Ja, det är mycket som förbryllar med det här "kraftfulla" stödet för den ärkekränkte #743. Om han reagerar exakt som han gjorde med Dumpen-publiceringen, så borde han ju alltså snart ringa StoppaDumpen också för att be dom ta ner artikeln. 😅 En annan fråga jag har är vem som tog bilden? Gäddan ser oförskämt nöjd ut och det borde han inte alls göra med tanke på att ännu en artikel om honom var på väg att publiceras på nätet. Han har verkligen otur, den här grabben. 😅
Citera
2026-09-27, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Den gubben glömmer man inte i första taget
Rockfarfar #838 🤟

Han reagerade på att fiskaren "lät" äldre än 13 år.
Citera
2026-09-27, 21:55
Avstängd
Citat:
Ja, det är mycket som förbryllar med det här "kraftfulla" stödet för den ärkekränkte #743. Om han reagerar exakt som han gjorde med Dumpen-publiceringen, så borde han ju alltså snart ringa StoppaDumpen också för att be dom ta ner artikeln. 😅 En annan fråga jag har är vem som tog bilden? Gäddan ser oförskämt nöjd ut och det borde han inte alls göra med tanke på att ännu en artikel om honom var på väg att publiceras på nätet. Han har verkligen otur, den här grabben. 😅
Lika mycket otur som #785. Hans gode vän dök ju upp här och såg till att gäddan aldrig kommer att glömmas bort. Om man inte höll med när han förklarade hur oskyldig vännen var blev det förskräckligt mycket uschande och twiiande.
Citera
2026-09-27, 22:17
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Lika mycket otur som #785. Hans gode vän dök ju upp här och såg till att gäddan aldrig kommer att glömmas bort. Om man inte höll med när han förklarade hur oskyldig vännen var blev det förskräckligt mycket uschande och twiiande.
Ja, dom är verkligen otursförföljda, dom stackars gäddorna. Om det inte är Dumpen själva som "förstör" deras ära och rykte för all framtid, så dyker det genast upp en vän eller en ny stödorganisation som beredvilligt försöker återupprätta gäddornas ära och heder (som bevisligen aldrig har funnits ändå). Tyvärr bidrar dessa ansträngningar enbart till ännu mer vanära och förfall. Sedan finns det ju förstås dom mer initiavrika och resoluta typerna som själva tar tag i saken på ett mycket konstruktivt sätt och kontinuerligt kontaktar myndigheter och JK samt uttalar olaga hot mot Sara Nilsson i syfte att polera sitt skamfilade rykte. #785, #743, #588
Citera
2026-09-28, 00:12
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Jag väntar tålmodigt på, att 746:an ska försvinna från jordelivet.

En av de sjukaste och äckligaste männen jag har sett bli avslöjad på nätet och Dumpen.

En mycket sjuk person, och hur många han faktiskt har förgripit sig på och utnyttjat sexuellt, det är jobbigt att tänka på och föreställa sig. För hans chattloggar och sedan hans samtal med Sara, visar vilket dubbelliv han har levt. Det märks att han har tänkt mycket på sina sjuka böjelser och hittat många försvar för dem, och att han flyttat fram gränserna utifrån hans vad hans sjuka hjärna har ställt in sig på.

Man undrar ju, vem bebisen och flickan är, som han skrev om att han har utnyttjat. Förmodligen finns dessa inom hans släkt.

En depraverad hjärna, där det blir bäst för alla om han bara försvinner från livet.
Senast redigerad av tassanpassadpistol 2026-09-28 kl. 00:20.
Citera
2026-09-28, 00:41
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
#743 har fått lite extra draghjälp med att cementera sitt rykte som peddo. Stödet kommer från StoppaDumpen, en "systerorganisation" till raketpuckots dumpadumpennu. Jag trodde först att det handlade om ett skämt, eftersom det inte gör annat än att förvärra situationen ytterligare för Hallongrottan, men det verkar faktiskt vara allvarligt menat. Ska man skratta eller gråta?

"🌹 BACKA MARTIN 🌹
...
Dessutom köpte Martin en ros och har tydligt sagt att allt som eventuellt kunde ske skulle ske med samtycke. 🌹
...

Okej! Martin hade alltså köpt en ros!
Det avgör ju saken.

Vet ni vad vi tar och gör?
Vi tar och lägger ner Dumpen.
Så! Nu finns inte Dumpen längre.
Fråga mig någonting om Dumpen!

https://www.youtube.com/watch?v=8p2fR9dTi2A
https://youtu.be/Do_PPxePhEE?t=65
Citera
2026-09-28, 00:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
Jag väntar tålmodigt på, att 746:an ska försvinna från jordelivet.

En av de sjukaste och äckligaste männen jag har sett bli avslöjad på nätet och Dumpen.

En mycket sjuk person, och hur många han faktiskt har förgripit sig på och utnyttjat sexuellt, det är jobbigt att tänka på och föreställa sig. För hans chattloggar och sedan hans samtal med Sara, visar vilket dubbelliv han har levt. Det märks att han har tänkt mycket på sina sjuka böjelser och hittat många försvar för dem, och att han flyttat fram gränserna utifrån hans vad hans sjuka hjärna har ställt in sig på.

Man undrar ju, vem bebisen och flickan är, som han skrev om att han har utnyttjat. Förmodligen finns dessa inom hans släkt.

En depraverad hjärna, där det blir bäst för alla om han bara försvinner från livet.
Medan vi väntar på denna lyckliga "tilldragelse" kan vi i alla fall gotta oss åt att fanskapet blev av med jobbet, fick sälja bilen, byta namn och flytta till en ny ort. Pedofilnästet han fortfarande äger är svårsålt, så han får väl dras med en del extra kostnader en bra tid framöver. För övrigt är jag helt överens med dej om #746 är en synnerligen depraverad jävel som inte gör någon ledsen glad. Han är mitt absoluta hatobjekt (om det möjligtvis har undgått någon här i tråden) som jag önskar allt tänkbart lidande.
Citera
2026-09-28, 00:54
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Citat:
Medan vi väntar på denna lyckliga "tilldragelse" kan vi i alla fall gotta oss åt att fanskapet blev av med jobbet, fick sälja bilen, byta namn och flytta till en ny ort. Pedofilnästet han fortfarande äger är svårsålt, så han får väl dras med en del extra kostnader en bra tid framöver. För övrigt är jag helt överens med dej om #746 är en synnerligen depraverad jävel som inte gör någon ledsen glad. Han är mitt absoluta hatobjekt (om det möjligtvis har undgått någon här i tråden) som jag önskar allt tänkbart lidande.

Instämmer!

Mitt absoluta hatobjekt, också. Jag är liksom arg inombords av att veta att fanskapet fortfarande lever. Vissa människor kan man inte längre se som människor, han är en sådan.
Citera
2026-09-28, 00:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Okej! Martin hade alltså köpt en ros!
Det avgör ju saken.

Vet ni vad vi tar och gör?
Vi tar och lägger ner Dumpen.
Så! Nu finns inte Dumpen längre.
Fråga mig någonting om Dumpen!

https://www.youtube.com/watch?v=8p2fR9dTi2A
https://youtu.be/Do_PPxePhEE?t=65
Icke heller att förglömma att #743 minsann hade bokat hotell med två sängar. Det tycker jag faktiskt att StoppaDumpen borde trycka extra mycket på. 😅
Citera
2026-09-28, 01:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
Instämmer!

Mitt absoluta hatobjekt, också. Jag är liksom arg inombords av att veta att fanskapet fortfarande lever. Vissa människor kan man inte längre se som människor, han är en sådan.
Ja, han har förbrukat sin rätt att kallas människa. "Jag har ingen nedre åldersgräns men vill inte skada". 🤮 Och sedan lipar han i samtalet med Sara för att hans sjuka böjelser nu kommer att avslöjas för alla. Den dagen denna monstruösa varelse kastar in handduken kommer jag inte att bli särskilt upprörd.
Citera
2026-09-28, 05:16
Medlem
Galejans avatar
Vad tror vi om fallhöjden på Rockfarfar? Finns det några gamla rockarkompisar kvar i livet att skämmas inför eller har rockerlivsstilen med bärs och cigaretter och snabba brudar redan haft ihjäl allihop utom gäddan? Han verkar bo ensam och åka buss så pengarna, i den mån det funnits några, har nog omvandlats till Japanpressar av Led Zeppelin och Iron Maiden och införlivats i gula plastbackar i gäddans sovrum. Det är nog mataffären - vårdcentralen - någon lokal skivaffär som är hörnen på hans Bermudatriangel.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in