Citat:
Ursprungligen postat av
TropikensFauna
Okej, men är det så att du tycker Emil Persson har utsatt någon kändis du gillar för mobbing då? För hela konceptet är ju att han ska säga olika fördomar han har om kända personer och dom är ju där FRIVILLIGT. Har svårt att tro att någon tvingas vara där? Så de som deltar vet ju vad som väntar, de kommer bli sågade, och de måste inte vara med. Det blir ju ändå helt sjukt att kalla det för mobbing för det finns ju ett samtycke. Sen gick han för långt när han skojade om Holms barn när det var Sjöberg som skulle bli häcklad, men i alla fall.
Jo, du har rätt i att det blir lite annorlunda när de ställer upp på det frivilligt men jag tycker hans plattform och hans sätt att agera bara osar av mobbarfasoner och det är ju ganska unket. Tycker han har ett arrogant sätt och för egen del upplever jag att han tycker han själv är så jäkla rolig och smart. Jag tycker det skär sig helt enkelt.
Holm gjorde fel som blev fysisk när han blev förbannad. Han erkänner det vilket jag tycker är bra. Det är inte alla som erkänner sina brister.
Jag kan också vid närmare eftertanke tycka att Emil gjorde en bra grej genom att försöka be om ursäkt.