2026-09-27, 17:40
Medlem
Det kallas kultur.
Vikingarna var vita och helt jävla brutala.
Finns områden i tex ryssland ingen svarting vill röra sig i för då blir dom kattmat.

Faktiskt så har flera vita länder varit rätt våldsamma genom historien.

Även fast jag ogillar niggers precis som andra här inne så inser jag också att kultur spelar en stor roll.
Växer du upp i ett område fullt med knark och våld och umgås med sånna personer är risken stor att din moraliska kompass också blir skit.

Jag är uppväxt med våld i hemmet och i skolan och vissa saker som jag tycker är helt normal tycker andra vanliga svenssons är helt jävla sjukt.
Tex så tycker inte jag det är fel att slå ner någon som bumpar in i en när man möts på trotoaren eller att våldtäkt är så himla fel.

Sen att afrika inte lyckats i moderna samhället är en annan sak, niggers var rätt bra på bygga sandslott och göra vapen i tusentals år.
Senast redigerad av hejochhej06 2026-09-27 kl. 17:52.
Citera
2026-09-27, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Svarta afrikaner har dålig impulskontroll, låg IQ, svårt att förstå konsekvenser av egna handlingar, svårt att förstå andras situation (empati), misshandel under uppväxten i hemmet.

Allt ovanstående är nedärvt från föräldrarna som behandlar sina egna barn enligt ovan på grund av det som står ovan.

Med djungelns lag överlever bara den som är våldsammast, impulsivast och aggressivast, finns inte behov att planera, samarbeta och bygga upp något när det bara är att äta frukter från träden året runt.

Tvärt om mot svenska förutsättningar.

Dessutom har aldrig afrika haft något rasbiologiskt institut som steriliserat typ en procent av de dummaste och mest galna psykopaterna.

När vita däremot vill eller tycker de behöver vara aggressiva, är de betydligt effektivare, se tysklands eller Utöyas historia.

Du tror att dessa krig bara handlar om våld för du är en åsna som sitter framför datan varje dag. Medans riktiga män förstår att för att vinna ett krig speciellt mot två gäng samtidigt som du är underbemannad så räcker det inte med att bara vara våldsam utan du behöver ha en bra strategi, ett tajt disciplinerat crew med en hög motivation att vinna. Lejonen hade alla dessa kvaliteter.

Lejonen blev ju knappt skadade ens under båda dessa krig när dem hade folk som väntade utanför deras portar dagligen med vapen etc konstant. Knappast att du kan överleva genom att vara dum.

Krävs mycket för att vinna i såna miljöer och ta sig fram på så kort tid inte bara våldskapital.

Resten av det du snackar om är bara trams och har inget med ämnet att göra.
Citera
2026-09-27, 17:49
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prescence
Du tror att dessa krig bara handlar om våld för du är en åsna som sitter framför datan varje dag. Medans riktiga män förstår att för att vinna ett krig speciellt mot två gäng samtidigt som du är underbemannad så räcker det inte med att bara vara våldsam utan du behöver ha en bra strategi, ett tajt disciplinerat crew med en hög motivation att vinna. Lejonen hade alla dessa kvaliteter.

Lejonen blev ju knappt skadade ens under båda dessa krig när dem hade folk som väntade utanför deras portar dagligen med vapen etc konstant. Knappast att du kan överleva genom att vara dum.

Krävs mycket för att vinna i såna miljöer och ta sig fram på så kort tid inte bara våldskapital.

Vad hände med de personliga attackerna? Ska du dela ut så får du ju också ta mot istället för att gråta.

Om du fortsätter såhär så kanske någon i lejonen låter dig suga deras kuk till slut.
Citera
2026-09-27, 17:52
Medlem
Citat:

"Knappast att du kan överleva genom att vara dum."

Vem var det där riktat mot?

Mot de svarta jag beskrev med tillhörande beteende?
I så fall instämmer du i det jag skrev.

Eller mot mig?
Jag har inte påstått att vita överlever genom att vara dumma.

Börja med att själv skriva om det du själv diskuterar och det ämne du startade.
Citera
2026-09-27, 18:02
Medlem
Jävlas kan man göra tills man möter fel person.
Citera
2026-09-27, 18:10
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Tror du verkligen själv att dessa grabbar inte förstår konsekvenserna av vad dem ger sig in på? Om dem inte gjorde det kan jag garantera att dem inte hade vunnit över två gäng samtidigt och dessutom hållit sig undan tillräckligt länge från polisen för att kunna vinna krigen.

...och här visar du själv din låga IQ genom att inte kunna skilja på "de" och "dem". patetiskt att sitta och beundra förståndshandikappade negrar, men att starta en tråd om din störda fascination? weirdo
Citera
2026-09-27, 18:15
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
Ett tufft gäng sverige har som tränar varje dag på skjuta för att döda. De heter Sveriges försvarsmakt och de är de tuffaste och modigaste krigarna.

Kul att de tränar varje dag. Men hur ska det göra någon skillnad när drönarna kommer?
Citera
2026-09-27, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Trodde först att du bara var en svensk liten tonåring cuck som ser upp till kriminella men det är uppenbart att du själv är en liten apa, måste vara jobbigt att det enda du kan vara stolt över när det kommer till din ras är att ett gäng var framgångsrikt på gatan i Sverige i ett par år.

Bra för dig att du fortsätter anta och gissa i mörkret precis som du just erkände att du har gjort. Och måste kännas manligt att kunna prata tufft online men veta att face to face hade du aldrig gjort nånting. Tro även inte att jag inte la märke till att du inte dementerarade någon av mina slutsatser gällande dig också. Din tystnad säger 1000x mer än vad dina tangentbords fingrar nånsin kunde göra. Tack.

Och du pratar om känslig men ändå är det du som sitter och gapar och skriker bakom ett fb-konto som den lilla mupp du är medans jag hållit mig lugn och sansad genom hela tråden med varenda en av er och ändå har jag kört över allihopa i denna tråden ensam och ingen kunde göra nånting förutom att storböla i ett kommentarsfält och gömma sig bakom massa skrattande emojis som en flicka (som du gjort). Och i slutändan blev du ändå tvungen att erkänna att jag hade rätt så jag antar att jag vann då eller?

Men trots detta så säger du att det jag som har dålig impulskontroll och bristande självkontroll medans du är den som är överlägsen inom dessa områden? Patetiskt som sagt och du lever i en löjlig fantasi. Kanske därför du spenderar dagarna på flashback istället för att leva i den riktiga världen? För jag själv använder aldrig fb och kommer förmodligen aldrig logga in här igen när jag är klar.

Jag körde över alla er i denna tråd utan hjälp medans ni skriker förolämpningar som rullar av mig som vatten. För det så en man hanterar saker o ting. Han blir inte känslig och börjar gapa och skrika bakom ett fake användarnamn som dig själv medans han gråter inombords för att du vet innerst inne att jag har rätt.
Citera
2026-09-27, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejochhej06
Det kallas kultur.
Vikingarna var vita och helt jävla brutala.
Finns områden i tex ryssland ingen svarting vill röra sig i för då blir dom kattmat.

Faktiskt så har flera vita länder varit rätt våldsamma genom historien.

Även fast jag ogillar niggers precis som andra här inne så inser jag också att kultur spelar en stor roll.
Växer du upp i ett område fullt med knark och våld och umgås med sånna personer är risken stor att din moraliska kompass också blir skit.

Jag är uppväxt med våld i hemmet och i skolan och vissa saker som jag tycker är helt normal tycker andra vanliga svenssons är helt jävla sjukt.
Tex så tycker inte jag det är fel att slå ner någon som bumpar in i en när man möts på trotoaren eller att våldtäkt är så himla fel.

Sen att afrika inte lyckats i moderna samhället är en annan sak, niggers var rätt bra på bygga sandslott och göra vapen i tusentals år.

Så du tycker att våldtäkt är rätt och inte fel och du tror jag ska ta nånting du säger på allvar? Din fula lilla byfåne.

Och sen skriver ni svenskar n-ordet höger och vänster här på flashback och sen undrar ni varför ni blir örfilade, rånade och trakasserade när ni kommer till förorten. För alla män är inte lika bekväma med att prata tufft online som er. Finns många från förorten som hellre tar det face to face och hittar man inte rätt person så kanske nån annan får duga. Jag håller inte helt med metoden men det är vad det är din sjuka pajas.
Citera
2026-09-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
"Knappast att du kan överleva genom att vara dum."

Vem var det där riktat mot?

Mot de svarta jag beskrev med tillhörande beteende?
I så fall instämmer du i det jag skrev.

Eller mot mig?
Jag har inte påstått att vita överlever genom att vara dumma.

Börja med att själv skriva om det du själv diskuterar och det ämne du startade.

Fattar du inte att jag pratade om att Lejonen överlevde två gängkrig. Ingen av Lejonen dog under dessa krig och dem blev knappt skadade jämfört med deras fiender där folk blev allvarligt skadade och till och med dog. Finns ingen som lever för alltid och att bli klippt bakifrån av sin "vän" kan väl alla bli i den miljön och har inget med intelligens att göra på det sättet. Merhawi Aregai litade på fel person helt enkelt.
Två av ledartoppen lever fortfarande dessutom så alla har inte gått bort.

Jag är den ända som konstant har hållt mig till ämnet i denna tråd resterande har nästan uteslutande bara kommit med personliga attacker och deflektioner men gett upp när dem inser att det inte funkar med mig.
Citera
2026-09-27, 18:36
Medlem
Citat:
Så du tycker att våldtäkt är rätt och inte fel och du tror jag ska ta nånting du säger på allvar? Din fula lilla byfåne.

Och sen skriver ni svenskar n-ordet höger och vänster här på flashback och sen undrar ni varför ni blir örfilade, rånade och trakasserade när ni kommer till förorten. För alla män är inte lika bekväma med att prata tufft online som er. Finns många från förorten som hellre tar det face to face och hittar man inte rätt person så kanske nån annan får duga. Jag håller inte helt med metoden men det är vad det är din sjuka pajas.

Nigger, araber, turknäsor, svartskallar, mongolider, alla raser har nedsättande namn.
Vita kallas tex gringos i sydamerika, men till skillnad från niggers,negrer och turkfittor kan vita behärska sig även när dom hör ord dom inte gillar.

Ja, jag tycker inte våldtäkt är fel direkt, det har alltid förekommit precis som mord, misshandel och allt annat dåligt människan sysslat med genom historien.
Vi lever vid bästa tiden någonsin vad gäller våld och fred, bara backa bandet till 50 talet typ så var män helt okej med att slå sin fru men även att båda föräldrarna kunde slå sina barn.
Citera
2026-09-27, 18:46
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Bra för dig att du fortsätter anta och gissa i mörkret precis som du just erkände att du har gjort. Och måste kännas manligt att kunna prata tufft online men veta att face to face hade du aldrig gjort nånting. Tro även inte att jag inte la märke till att du inte dementerarade någon av mina slutsatser gällande dig också. Din tystnad säger 1000x mer än vad dina tangentbords fingrar nånsin kunde göra. Tack.

Och du pratar om känslig men ändå är det du som sitter och gapar och skriker bakom ett fb-konto som den lilla mupp du är medans jag hållit mig lugn och sansad genom hela tråden med varenda en av er och ändå har jag kört över allihopa i denna tråden ensam och ingen kunde göra nånting förutom att storböla i ett kommentarsfält och gömma sig bakom massa skrattande emojis som en flicka (som du gjort). Och i slutändan blev du ändå tvungen att erkänna att jag hade rätt så jag antar att jag vann då eller?

Men trots detta så säger du att det jag som har dålig impulskontroll och bristande självkontroll medans du är den som är överlägsen inom dessa områden? Patetiskt som sagt och du lever i en löjlig fantasi. Kanske därför du spenderar dagarna på flashback istället för att leva i den riktiga världen? För jag själv använder aldrig fb och kommer förmodligen aldrig logga in här igen när jag är klar.

Jag körde över alla er i denna tråd utan hjälp medans ni skriker förolämpningar som rullar av mig som vatten. För det så en man hanterar saker o ting. Han blir inte känslig och börjar gapa och skrika bakom ett fake användarnamn som dig själv medans han gråter inombords för att du vet innerst inne att jag har rätt.

Vilken wall of text, läste inte ens en tredjedel, du har upprepat samma sak i varje kommentar.

Men bra att veta att du tar åt dig så mycket, vad är det dom kallar det när en neger inte kan bete sig? Chimping out?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in