Citat:
Ursprungligen postat av
Prescence
Så du tycker att våldtäkt är rätt och inte fel och du tror jag ska ta nånting du säger på allvar? Din fula lilla byfåne.
Och sen skriver ni svenskar n-ordet höger och vänster här på flashback och sen undrar ni varför ni blir örfilade, rånade och trakasserade när ni kommer till förorten. För alla män är inte lika bekväma med att prata tufft online som er. Finns många från förorten som hellre tar det face to face och hittar man inte rätt person så kanske nån annan får duga. Jag håller inte helt med metoden men det är vad det är din sjuka pajas.
Nigger, araber, turknäsor, svartskallar, mongolider, alla raser har nedsättande namn.
Vita kallas tex gringos i sydamerika, men till skillnad från niggers,negrer och turkfittor kan vita behärska sig även när dom hör ord dom inte gillar.
Ja, jag tycker inte våldtäkt är fel direkt, det har alltid förekommit precis som mord, misshandel och allt annat dåligt människan sysslat med genom historien.
Vi lever vid bästa tiden någonsin vad gäller våld och fred, bara backa bandet till 50 talet typ så var män helt okej med att slå sin fru men även att båda föräldrarna kunde slå sina barn.