2026-09-27, 17:01
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jan Emanuel har lagt upp ett litet inlägg på facebook om detta, enligt honom var det typ en bagatell med ett litet märke på halsen som resultat.

Jag har bara skummat igenom slutet av tråden och kanske missat, men vad var poängen till "skämtet" att Emil ville att 14-åriga Melvin skulle mördas?
Citera
2026-09-27, 17:02
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakedBakerman
Jaså, jag var av uppfattningen att EP vägrat be om ursäkt. Det förändrar ju en del. Fortfarande extremt fånigt av EP att polisanmäla dock.

Att tuppa sig mot varandra på det här sättet är ett fullt naturligt och effektivt sätt för män att lösa konflikter, bli av med aggressioner och sätta gränser. Vanligtvis tar det inte åtta år men nu var det så lång tid som gick innan de möttes, en effekt av att kommunikation idag sker genom tv och sociala medier.

Jag är av uppfattningen att män skulle må bättre om dessa typer av tuppfäktningar mellan män var vanligare och mer socialt accepterade. Vi behöver bli bättre på att visa känslor och bli av med aggressioner.

Att vara falskt trevliga mot varandra samtidigt som man hugger varandra i ryggen kan kvinnor hålla på med. Män bör vara raka och ärliga även om det ibland innebär att vi slår varandra på käften.

Det falska skitsnacket bakom ryggen skadar oss män mer än vad en och annan snyting gör.

Män gör upp öga mot öga och kanske med knytnävarna om det behövs, inte som riksfittan Holm som flyger på Persson bakifrån och tar ett stryptag som ett litet barn.
Citera
2026-09-27, 17:03
Medlem
LA8PVs avatar
Stefan Holm är missförstådd.
Och dålig på att slå ifrån sig påhopp från höger och vänster.

Stefan är kunnig och har rent mjöl i påsen.
Till skillnad från andra.
Citera
2026-09-27, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Det var OS 2004 i Aten. Viktigt för Holm också att påpeka att han har hoppat över 2.30 mer gånger än vad Sjöberg har gjort också.

Här har de en diskussion om det. Sjöberg pratar med Holm som om han vore efterbliven.

https://www.dailymotion.com/video/x2ty2u7

Du gjorde min söndag !
Citera
2026-09-27, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Har ni sett fördomsshowen? Tycker ni det är roligt? Vad är roligt och varför vill ni premiera sådant beteende?

Han ställde någon konstig fråga till Ebba om manliga spermier, till Elisabeth Thand Ringqvist om hon hade haft sex i bilen ,, till Amanda om hon har haft sex på ett tåg.
Citera
2026-09-27, 17:05
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Har ni sett fördomsshowen? Tycker ni det är roligt? Vad är roligt och varför vill ni premiera sådant beteende?

Det är roligt med fördomar ja. Det blir inte så tillrättalagt som de flesta intevjuer. Det leder in samtalet på olika ämnen som inte är så totalt förutsägbara och saker man hört redan om och om igen om de här personerna som intervjuas
Citera
2026-09-27, 17:09
Medlem
slemhinders avatar
Men vad är det här för haveri till krishantering? Och hur fan kan folk vara på Stefan Holms sida? Först går Stefan Holm ut med ett långt och svulstigt inlägg på Facebook där han får medhåll av folk vars profilbilder osar samhällssvaghet. Stefan ångrar sig jättemycket och tycker att våld inte är acceptabelt.

Sedan kollar man på kommentarerna på fruns bild från Heaven23. Då har hon gillat följande kommentarer:

"Hälsa Stefan att det var rådigt och bra gjort mot Emil. Backa Stefan 💪"

"Hälsa Stefan att han gjorde helt rätt , och det är det många som tycker …"

"Håller på er. Ni har rätt ta ett glas champagne o fira. Det som hände har inte med champagne att göra. Människor ska inte få hota o trakassera fritt o tro att de som blir drabbade bara ska acceptera det. Sedan gnälla när det får konsekvenser. De borde tänka sig för vad de säger i poddar o andra sammanhang."

Hur ska de ha det? Är det dumt med våld eller inte? Snubben har ju för fan varit i ropet för sina aggressionsproblem tidigare. Han är inte en sund människa och detta är inget som bör hyllas.
Citera
2026-09-27, 17:10
Medlem
Citat:
Det var OS 2004 i Aten. Viktigt för Holm också att påpeka att han har hoppat över 2.30 mer gånger än vad Sjöberg har gjort också.

Här har de en diskussion om det. Sjöberg pratar med Holm som om han vore efterbliven.

https://www.dailymotion.com/video/x2ty2u7

Hysteriskt kul!

Vilket också gör det ännu roligare att bröllopstårtan på Stefans och Jessicas bröllop var... 2.40 hög. De använde en stege.
Citera
2026-09-27, 17:10
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Inte enligt uppgift, det var enligt Holm han stod och hånflinade. Men Holm har också sagt att Persson aldrig bett om ursäkt samtidigt som han hävdar att Persson sagt att hans barn ska dö.

Tror inte Holm är någon bra sanningskälla här.

Precis.

Holm påstod även att han bara tog tag lite i kragen på Persson.

Det skedde på en fullsmockad hotellbar om jag förstod saken rätt, så det bör finnas video på det så snart får vi nog alla se vad som hände.
Citera
2026-09-27, 17:11
Medlem
9zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Jag utgår från att valfri människa med armar "kan lappa till mig". Vad är det ens för dravel?

Har du inget annat än ett inbillat online-våldskapital att komma med?

Tycker synd om folk i din omgivning som måste ursäkta varje gång du smäller ett hål i närmsta gipsvägg för någon inbillad oförrätt och ständigt bortförklarar ditt kassa beteende med att det skulle vara någon annas fel.

Sluta bete dej som en jävla fitta och lär dig vara en man så kommer respekten på köpet.

Gipsvägg? Hahahah, din amatör.
Citera
2026-09-27, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marty78
Sedan när är det ett skämt att fråga någon om personen skulle vilja mörda någon om de möttes i en mörk gränd? Och när man får ett nej till svar så fortsätter man genom att ställa en liknande fråga igen. Man får vara bra sjuk om man tycker att det är ett skämt.

Eller hur

Jag avskyr mobbare och folk som skämtar på andras bekostnad

Jag har full förståelse för att SH nekade Fredrik o Filips program
Och deras film om pappan? Hur i hela friden är det möjlig att den har fått priser? Absolut i n g e n i min bekantskapskrets gillade den
Och systern som dog (det beklagar jag) skulle ha varit en kändis? Vi satt som frågetecken när vi läste nyheterna om dödsfallet
Citera
2026-09-27, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
.
.
Jaha. Hur kul som helst. . .

Nej, det tycker nog inte särskilt många. Men ett dåligt skämt är inte en giltig anledning till våld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in