Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
y
Instämmer, och dessutom finns dety numera en ytterhöger-opinion i USA (mest synlig på där man tycker ungeför att "Trump är visserligen inte alltid toppen, men han ör i alla fall bättrre än något av alternatuvebn inom mainstream. Så länmge det inte dyker upp någon som är bättre så kommer voi attt hålla påå Trump!".,, Och med "bättre" menar man dåpp någon som är ännu mer öppet fascistisk, ännu längre ut påt hlger, typ Steve Bannon.
Dom säger så för dom skäms över donalds beteende, men de står bakom donalds till 100%.
Och det är en mening som vi hört i repeat i flera år, och hur de försöker säga att det betyder något och att det är fel med mainstream.
Men saken med mainstream är ju att man ser på ett problem och försöker lösa det med saklighet och fakta.
Och av någon underlig anledning anser denna höger och sekt att saklighet och fakta är vänsterextremt.
Så när de säger mainstream, så är det som ett invektiv, inte att det säger ett jävla skit.
Men en sak är helt säker, praktiskt taget alla skulle vara en bättre president än donalds.
Annars tycker jag det är rätt lite surr om mellanårsvalet, för normalt så här nära så brukar det vara ett jävla tjatande.
Men såklart många donalds fans skäms så svårt över donalds, så dom vågar inte visa sig i Politik USA längre.
(Och sen önskar jag verkligen en sak, och det är att inte se opinionssiffror som att de är fantastiska, för lärt mig en sak att de aldrig stämmer, inte ens någon dag innan.)
Dock en intressant sak med mellanårsvalet och siffror, det är hur donald popularitet och vad folk tycker om hans arbete som president är helt åt in i helvete lågt, även på svårt högertiltade som rassmussen.