2026-09-26, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
För att rädda den ytterst bristfälliga trådstarten är här en sammanfattning av artikeln:

Det är en polis anställd i polisregion Stockholm som nu åtalas misstänkt för att ha våldtagit flera barn. Och för att ha haft tusentals filer med barnporr, och dessutom för att ha utfört någon form av sexuella handlingar med/mot djur.

Polisen är en man i 40-årsåldern. Brotten ska ha begåtts mellan 2020 och 2025, bland annat i mannens hem.

En stor del av filerna med barnporr som han varit i besittning av ska ha varit av så kallat "hänsynslös karaktär". Det framgår inte om han misstänks ha våldtagit barn i alla åldrar, men att det bland annat ska ha rört sig om barn under 15 år.

Gällande bevisning hänvisas till chattloggar där han berättat för andra personer om sitt sexuella intresse för barn och djur, att han utfört övergrepp och så vidare. Dessutom ska han delat någon form av material kopplat till detta med andra personer.

/Mod
Tack och jag själv har haft mycket bättre trådstarter som tyvärr blivit stängda!
Naturligtvis är det olyckligt att en polis begår avskyvärda handlingar och enligt mig borde han få smaka på ett högre straffvärde än vanligt äro.
Han har utnyttjat små oskyldiga barn och begått det mest låga en människa kan begå.
Citera
2026-09-26, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Vad är nu detta?

Enligt SR det en anställd inom polisen i Stockholm.

Varför bäddar du in en länk i spoiler-taggar? Skämtar du eller?
Senast redigerad av Avalancheking 2026-09-26 kl. 18:36.
Citera
2026-09-26, 18:36
Medlem
Nämen se där. En homofil som också är pedofil och knullar djur i rövhålet. Så himla chockerande. För kombinationen homosexuell och pedofil är ju så himla sällsynt.
Citera
2026-09-26, 20:23
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Läser man stämningsansökan framkommer det att han sagt det till folk i chattar (barnen ska ha varit 13 och 14 år). Verkar inte finnas något annat att gå på om jag inte missat något...
FL: Nej, men det kan man ju vara lite svävande med kanske. Men så säger du då, borde ses
och runka/ha sex till barnporr skriver du till Xxxxx. Och så fortsätter det. Så då menar du att...
Ja, och så skriver han, Xxxxx då, jag är också pedofil. Och så skriver du att senaste gången, men
bara så du vet jag är lite tjockare nu. 110 kilo. Och då säger Xxxxx , haha, jag med 95. Och så
har ni en sexchatt där om vad ni tycker om att göra med barn och hundar och avföring och...
Så. Så du förnekar att du känner den här Xxxxx?
Nu finns det en FUP om man vill stilla sin nyfikenhet. Hans advokat är förövrigt rätt söt: https://www.forsvar.se/therese-tidesten

Citat:
Ursprungligen postat av Fl1pst3r
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Du får du gärna briljera med vad JB ska stå för
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Citat:
Ursprungligen postat av Schrodinger.123
Citat:
Ursprungligen postat av klippendorf
Citat:
Ursprungligen postat av getmoney
Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
Citat:
Ursprungligen postat av ImStillCute
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Citera
2026-09-26, 20:30
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
FL: Nej, men det kan man ju vara lite svävande med kanske. Men så säger du då, borde ses
och runka/ha sex till barnporr skriver du till Xxxxx. Och så fortsätter det. Så då menar du att...
Ja, och så skriver han, Xxxxx då, jag är också pedofil. Och så skriver du att senaste gången, men
bara så du vet jag är lite tjockare nu. 110 kilo. Och då säger Xxxxx , haha, jag med 95. Och så
har ni en sexchatt där om vad ni tycker om att göra med barn och hundar och avföring och...
Nu finns det en FUP om man vill stilla sin nyfikenhet. Hans advokat är förövrigt rätt söt: https://www.forsvar.se/therese-tidesten
Tack snälla.
Citera
2026-09-26, 22:32
Medlem
ImStillCutes avatar
Fy bevare mig!
Ncmec har jobbat på bra och polisen verkar inte legat på latsidan heller.
Slutade läsa innan det kommer några beskrivningar på hundövningar...
Men loss går han knappast. Verkar finnas hur mycket som helst.

Dock skall man vara försiktig då adressen verkar vara faderns med liknande namn,
han ska hållas utanför..
Citera
2026-09-27, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Om jag inte missminner mig var han JB i Flemingsberg….

JB?
Citera
2026-09-27, 06:29
Medlem
Är den vidriga fan alltså utbildad polis eller anställd inom Polisen?
Jobbat i yttre tjänst eller bara suttit på stationen?

Höj antagningskraven till polishögskolan för fan!
Citera
2026-09-27, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kretinsky7
https://www.friatider.se/har-ar-poliskvinnan-som-atalas-hundsex-och-barnvaldtakt

Vänta va? En transa alltså..
Citera
2026-09-27, 07:49
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattgroda
Vänta va? En transa alltså..

Nej, det där är inte han. Läs användaren Huandei inlägg i tråden så kommer det klarna, bland annat inlägg #124
Citera
2026-09-27, 08:56
Medlem
Chariters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattgroda
Är den vidriga fan alltså utbildad polis eller anställd inom Polisen?
Jobbat i yttre tjänst eller bara suttit på stationen?

Höj antagningskraven till polishögskolan för fan!

Vad menar du med ”bara suttit på stationen”? Han tillhör krimjouren i Sveriges största polisområde Stockholm Syd. Han ”sitter på stationen” och är beslutsförande, dvs, enkelt förklarat, bl.a en slags rådgivare för patrullerna i yttre tjänst. Jourutredningsbefälet leder alltså utredningsarbetet i akutverksamheten som bedrivs i polisområdet dygnet runt. Beslutar om förundersökning ska inledas eller inte, vilken brottsrubricering som är lämplig etc. Ansvarar för arresten. JB, kallades tidigare JFUL.

Slå upp vad JB / JFUL innebär så förstår du med flera att det inte är någon ”random” polis.

Han vet exakt hur han ska agera i förhören. Låtsas vara oteknisk och inte förstå sig på hur internet fungerar. Spelar dum. Den här killen är smart och kommer bara åka dit på innehav. Trots sin position inom polisen, så har han tagit oerhörda risker i sin jakt på sex. Synd att inte Dumpen hann konfrontera honom på väg till en träff. Då skulle det för alltid finnas ett ansikte till namnet.

Efter att ha läst fupen anser jag att hans läggning är en psykisk störning. Homosexuell, hundsex, barnsex, bajs och kiss. Börjat nosa på att testa neposex också. Har aldrig varit med en kvinna och bor fortfarande hemma hos pappa i vuxen ålder. Sug på den karamellen och vad det säger om honom som person.

Och nej- ingen i kåren skyddar en sån här äcklig jävel. Intressant lärdom dock, eftersom ingen anade hur jävla illa det var ställt. Efter omorganisationen 2015 så känner poliserna inte varandra lika bra. Nya kollegor varje pass. Då slinker såna här psykon lätt igenom skyddsnätet.

En sån här person kommer alltid att förbli densamma. Han går inte ”att bota”. Han kan inte vårdas.

Han kommer bli av med sitt jobb. Därefter kommer han att få ett nytt välavlönat jobb som fd polis, kanske inom skolan, idrotten eller i säkerhetsbranschen. Med nya personuppgifter och goda referenser. En person som kan ”agera förebild och ta hand om unga pojkar på glid”.

Visst älskar vi det anonyma Sverige?

Ps! Kul sammanträffande att han arbetade i samma arrest som ”Felix”, som han träffat och känner, var frihetsberövad. Han visste till 100 % om den kommande insatsen, då den utfördes i hans polisområde och eventuellt frihetsberövande skulle beredas plats i hans arrest. Var han kanske till och med på plats då…?
Citera
2026-09-27, 10:47
Medlem
Har du fått tag i FUPen? Kan du ladda upp den här?

Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in