2026-09-27, 10:19
Medlem
Mr-Laheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Jag tänker att med en slipad åklagare borde han kunna få ut ett antal miljoner iallafall.
vi är i sverige, inte i hollywood usa.
Citera
2026-09-27, 10:22
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucifer23
Stefan Holm verkar ha problem med sin aggression, han blev ju avstängd som lärarvikarie när han la hand på en elev för nåt år sedan 🙈

Fick inte jobba kvar, men anmälan blev avskriven som en bagatell.

Ungen var väl skitjobbig som de flesta är nu för tiden.
Citera
2026-09-27, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Holm förstörde precis allt för sin egen son.
Vilka sponsorer får hans grabb nu efter detta.
De drar ju öronen åt sig när Stefan själv är tränare åt honom.
Stefan är inte tränare åt sin son. Läs på och skriv sen.
Citera
2026-09-27, 10:24
Medlem
Wajis avatar
Tycker herr Holm gör rätt i sak. Men han borde göra det han var bra på.

Hoppa över det här.
Citera
2026-09-27, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Är det verkligen ett dödshot, ett skämt om att döda ett barn? Spelar det in att Melwin också är känd för allmänheten? Representerat Sverige i EM, Finnkampen, varit med i en fråga i På Spåret....

Jag har själv svårt för Emil PS stil/humor men man ska väl inte ge sig på de man inte delar åsikter med fysiskt?

Patrik Sjöberg får svara på ”fördomen” att han skulle mörda Stefan Holm om han mötte honom i en mörk gränd i Buenos Aires. 

I programmet svarar Patrik Sjöberg nej på påståendet. Då ställdes frågan igen, fast med Stefan Holms namn utbytt till sonen Melwin Holms namn. 

Är det inte troligt att gårdagens incident inleddes med ett annat tjafs?

Fast han var inte allmänt känd för åtta år sedan, när han var 14 år. Då var han på sin höjd ett bekant namn i höjdhoppsvärlden, där insatta antagligen hade koll på att han var duktig för sin ålder. Tror han hoppade 2 m redan som 12-åring eller nånting sånt. Varför skulle Patrik Sjöberg vilja döda honom för det?
Citera
2026-09-27, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Fast då kunde han ju ha sagt det. Alltså presenterat fördomen ”du är avundsjuk på
Stefan Holm” för Sjöberg.
Hur kommer man ens på tanken att säga att han vill döda honom, och ännu mindre hans son, som var ett barn vid tillfället?
Alla som inte är autistiska förstod vad han menade.
Citera
2026-09-27, 10:28
Medlem
Holm sa: "Jag tog tag i honom bara, slet i honom. Det var nog mest tröja"
Ett vittne sa dessutom: "Jag trodde att det var på skämt först"
Jag tror kanske att polisen satte på lite Mora Träsk i stereon för att muntra upp Holm påväg till station medans Emil fick ett klistermärke och en guldstjärna för att han var så duktig på barnsjukhuset.
Jag avundar alla som fick bevittna detta live, det måste varit ett otroligt once in a lifetime ögonblick att få se Stefan Holm och Emil Persson ryka ihop i ett "slagsmål i sandlådan om vem som ska få den största spaden" ögonblick🙏🏻
Citera
2026-09-27, 10:29
Medlem
Nej det var inget dödshot men jävla fjollor det där. Precis som SH själv.

Ser att grabben själv gjort ett väldigt moget uttalande. Ger mig en gnutta hopp om världen.
Citera
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring
Den formen av humor han kör med kräver heller ingen begåvning eller finess. Skämten bygger enbart på social överträdelse, att han säger saker ingen normalt sett skulle säga. Samtidigt är förutsättningen att han framstår som "edgy" BARA genom att säga något drygt eller förnedrande om personer som förväntas acceptera det, samtidigt som han är sjukt försiktig med sådant som skulle kosta honom karriär - alltså, det gäller att hålla sig politiskt inom ramarna och att hoppa på rätt personer, annars är livet i rutan över.

Lätt att genomskåda. Vi har hört liknande från Magnus Betnér tidigare.

Där håller jag inte med, att komma på finurliga och träffsäkra fördomar det gör inte vem som helst, de allra flesta skulle misslyckas med det här uppdraget, på grund av bristande kreativitet och allmänbildning
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9z
Han blev provocerad och då fick han försvara sig. Fegt att gömma sig bakom "satir" och tro att det är fritt fram med vad som helst.

Ett skämt för åtta år sen? Väx upp, din lilla bitch
Citera
2026-09-27, 10:30
Medlem
Mr-Laheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Väldigt många i denna tråden som tycker att satir ska besvaras med våld. Lite oroväckande
Satir är lagligt, misshandel är olagligt. Det är ingen i tråden som tycker att våld mot person ska bli lagligt, samtidigt kan man tycka att denna tönt emil förtjänar en smäll på käften.
Ingen i tråden tycker att Stefan Holm agerat inom lagens ramar.
Citera
2026-09-27, 10:30
Medlem
Kan det leda till större konsekvenser för Stefan Holm, t.ex. skilsmässa gällande sitt färska giftemål med Jessica Eriksson och avslut som tränare i höjdhopp för hans son Melwin Lycke Holm, med samma snea psyke?

Det finns en hel del i potten för den arbetslösa mindre gode Stefan Holm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in