2026-09-27, 09:09
Medlem
Först en skolelev nu en journalist vem bli nästa offer för Holm misshadelsturne .. Med tanke på de gått 8 år sen skämtet drogs så ligger ingen säker som sagt eller gjort familjen holm något .. Alla reportrar som kommenterat /kritiserat hans eller sonens höjdhopp kärriär någon gång bör nog vara skraja vem vet rätt som det är kanske det ringer på dörren och där står Stefan Holm och vill ha sin hämd
Citera
2026-09-27, 09:09
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigArab
Det fattar du själv att det var klassens idiot som åkte på vad han förtjänade

Ja, men har vi en lärare från klassrummet bredvid som hade lektion samtidigt så vet vi ju, bara h*n svarar (och inte är ett troll).

Jag är mest chockad över att utlyftning av elever är olagligt, hur fan ska annars skolmuppar hanteras? Dessutom har en av mina och flera andra ungar lyfts ur rummet på deras skolor, inte fan polisanmäler jag för det, jag ser det som att skolan bidrar lite till uppfostring.
Senast redigerad av platyzma 2026-09-27 kl. 09:13.
Citera
2026-09-27, 09:10
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Stefan har inte stött på personen förrän nu.
Står personen dessutom o hånflinar så kan jag förstå att man tappar besinningen.

Utmanar man någon så får man också ta konsekvenserna.
Emil borde få ett straff bara för att han är en lipsill och inte kan ta konsekvenserna som en man.

Precis. Det är det som har hänt. Emil Persson har flinat på ett nedlåtande och drygt sätt och då exploderade Holm.
Citera
2026-09-27, 09:12
Medlem
disquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeRambler
Patetiskt av Emil Persson att springa till polisen för ett litet gräl.

Har man i åratal suttit i sin podd och tagit heder och ära av allt och alla, så får man acceptera att det kan bli konsekvenser.

Sedan verkar ju Holm väldigt lättprovocerad. Men bra att han slutat spöa gymnasieelever till förmån för veka mediamän.
Patetiskt av Stefan Holm att sitta hemma och älta det i 8 år. Visar på vilken extremt liten och svag människa han är. Också komiskt att när han väl tar lagen i egna händer så gör han det med ett strypgrepp(?). Han vågar inte ens använda knytnävarna. Patetiskt.
Citera
2026-09-27, 09:13
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Du säger inget om Emil Persson? Du tycker inte han är en riktig tönt?

Emil Persson är väl framför allt en av Sveriges mest osköna personer? Tycker han i samtliga tv och podd-program uppvisat genuint osympatiska sidor, är plump och verkar sakna viss social kompetens. Kul i fördomspodden ibland, men... Dessutom klär han sig fruktansvärt illa, någon har lurat i honom att han passar i "för stora kläder", kläder som dessutom inte är snygga. Någonting säger mig att han hade en rätt jobbig uppväxt, och var killen som vart vald sist i alla "grupplekar". Var nog en rätt ensam och utfryst person.
Citera
2026-09-27, 09:14
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Ja, men har vi en lärare från klassrummet bredvid som hade lektion samtidigt så vet vi ju, bara h*n svarar (och inte är ett troll).

Jag är mest chockad över att utlyftning av elever är olagligt, hur fan ska annars skolmuppar hanteras? Dessutom har en av mina och flera andra ungar lyfts ur rummet på deras skolor, inte fan polisanmäler jag för det, jag ser det som att skola bidrar lite till uppfostring.

Det är delvis därför alla vettiga lärare flyr från läraryrket idag. Personalen som blir kvar i skolan och barnomsorgen är hbtq-aktivisterna och batikhäxorna.
Citera
2026-09-27, 09:14
Medlem
Stefan Holm är verkligen den där typiska autisten i skolan som var smart och lärarna älskade han men eleverna mobbade honom för att få en damp-reaktion. Borde fångats upp bättre av samhället. Nu fanns det ingen lärare som kunde sätta stopp och så gick det såhär.
Citera
2026-09-27, 09:15
Medlem
Snubchurps avatar
Mobbarfjollor som Emil Persson är hemska och det är lika sjukt att folk ens vill ta del av den skit de producerar. Jag tog reda på vem han var ordentligt efter fördomsshowen som jag ångrar djupt att jag tittade på ett till två avsnitt innan jag insåg mitt misstag.

Att det finns personer som reagerar på den här typen av skräp och mobbing är väl knappast konstigt?
Citera
2026-09-27, 09:15
Medlem
Mr-Laheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Emil blev just försörjd av Stefan Holm för resten av livet. Effekten uppnådd.
?
skadeståndet vid misshandel ligger på några tusenlappar. så nej där.
Eller tänkte du att emiltönten skulle skriva en bok om sitt möte med holm? för allmnänintresset är så pass högt? Kommer emil få vara med på talkshows i USA och hela livet berätta om det?
Vad? på vilket sätt är idioten försörjd?
Citera
2026-09-27, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disqus
Patetiskt av Stefan Holm att sitta hemma och älta det i 8 år. Visar på vilken extremt liten och svag människa han är. Också komiskt att när han väl tar lagen i egna händer så gör han det med ett strypgrepp(?). Han vågar inte ens använda knytnävarna. Patetiskt.

Kan bara hålla med.
Citera
2026-09-27, 09:18
Medlem
dialektikers avatar
Vilken snöflinga.
Citera
2026-09-27, 09:20
Avstängd
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Emil blev just försörjd av Stefan Holm för resten av livet. Effekten uppnådd.

Lite OT:

Vad är det exakt man blir försörjd på när man har en sk "PODD"!?

Har aldrig besökt en "PODD" - vad nu fan det är för nåt. Vänligen förklara.

Självklart fattar jag att det är reklamfinansierat, men reklam ser man ju ÖVERALLT, HELA TIDEN!

Oavsett "PODD", Aftonhoran, CNN, Facebook.

Sen går man till LIDL till slut ändå för brödfödan. För det är billigast där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in