2026-09-27, 04:21
Medlem
Hugo Pratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandammes
Mes är han knappast.

Han är motsatsen till mes. Järnvilja, integritet och har alltid gått sin egen väg. Men vissa verkar använda mes som synonym till nörd eller att man är präktig. Inte för att Holm är så mycket av någotdera. Är väl mest statistiknördandet som drar åt det hållet.
Citera
2026-09-27, 04:25
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Holm är en idiot
Citera
2026-09-27, 04:28
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Helt rätt av Holm.
Dock skulle han ha slagit honom på käften i stället.

Spelar ingen roll om det är 20 år eller 1 år.
Ordet ”konsekvenser” verkar helt ha tappat sin innebörd för vissa människor här i tråden.

Eller kan man säga vad som helst till er så länge man avslutar med: ”Jag skämtar”?

Nej man får inte säga vad som helst och man får heller inte utöva våld . Det finns lagar och regler att hålla sig till
Citera
2026-09-27, 04:40
Medlem
guderis avatar
Bra gjort av Holm, den där korkade fåntratten Emil verkar ju inte vara så skarp direkt...
Citera
2026-09-27, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Stefan Holm verkar ha svårt att tygla sin ilska, han borde söka hjälp för sina aggressionsproblem.
Hur menar du? Holm har ju tvärtom nu två gånger visat att han inte går över gränsen när det hettar till. Han har ju använt precis den lilla mängd våld som är befogad för situationen. Vi behöver fler som Stefan Holm i samhället.

Vad är Emil Persson för fjant egentligen? Man slösar väl inte med rättsväsendets resurser på en sådan här bagatell.
Citera
2026-09-27, 04:52
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Bra gjort av Holm, den där korkade fåntratten Emil verkar ju inte vara så skarp direkt...

Holm har ju bäddat för det själv i och med tjafset med Patrik Sjöberg om att han minsann var en bättre höjdhoppare än Patrik eftersom han hoppat fler ggr över 2.40m. Men Patrik hade världsrekordet en gång i tiden 2.42m..
Citera
2026-09-27, 05:03
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Holm har ju bäddat för det själv i och med tjafset med Patrik Sjöberg om att han minsann var en bättre höjdhoppare än Patrik eftersom han hoppat fler ggr över 2.40m. Men Patrik hade världsrekordet en gång i tiden 2.42m..

Nej Holm har inte bäddat för detta genom att ha en åsikt...
Citera
2026-09-27, 05:03
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakedBakerman
Hur menar du? Holm har ju tvärtom nu två gånger visat att han inte går över gränsen när det hettar till. Han har ju använt precis den lilla mängd våld som är befogad för situationen. Vi behöver fler som Stefan Holm i samhället.

Vad är Emil Persson för fjant egentligen? Man slösar väl inte med rättsväsendets resurser på en sådan här bagatell.

Så du menar att så fort någon säger saker som du inte gillar så får du bruka våld mot den personen? Hur skulle samhället se ut då? Jävla idiot
Citera
2026-09-27, 05:25
Medlem
Gud välsigne Holm. Behövs fler som står upp för sig själva annars fortsätter mobbarna att flytta fram sina positioner.

Både vuxna mobbare och elever i den så kallade svenska skolan behöver ibland sättas på plats, det är dagens goda gärning!

Holm gjorde helt rätt, stå upp för dig själv och ta ingen obefogad skit från någon som vill trycka ned och mobba dig.
Citera
2026-09-27, 05:29
Medlem
Doodis avatar
Ge Stefan en belöning.
Citera
2026-09-27, 05:36
Medlem
ballefjongbergas avatar
Håller med
Och så gör han en polisanmälan på detta....
vilken jävla ....
Kan emil persson vara sveriges största yngrygg ?

Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Vilken jävla kärring denna Emil är. Ska först göra sig rolig på Holm's bekostnad, nä ursäkta inte ens Holm, utan hans son. Något som inte ens var kul. När väl konsekvenserna kommer, ska han gråta ut hos polisen som den kärringen han är.

Hade jag varit en kändis, så vist skoja gärna om mig.

Drar du in min familj i dina patetiska skämt, då jävlar hade Emil fått mer än

"– Jag tog tag i tröjmynningen i nacken på honom. Sliter tag, berättar Holm för Aftonbladet."

"Emil Persson ska ha sett väldigt ledsen ut.
– Stämningen förändrades mycket inne i baren där de satt. Han blev tröstad av sina vänner på platsen, säger ögonvittnet."

Som sagt en riktigt jävla kärring!
Senast redigerad av ballefjongberga 2026-09-27 kl. 05:40.
Citera
2026-09-27, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Jag sällar mig också till skaran som ogillar Emil Persson.
Hoppas Holm går fri från det här, eller åtminstone bara får typ böter.
Hoppas Emil snart försvinner från rampljuset. Obehaglig människa.
Har inte sett något av Emil. Även om han tycks vara ganska impopulär bland många så är det irrelevant när det gäller Holms användning av våld för ett misslyckat(?) skämt Emil gjort.

Är "allergisk" mot folk som ska lösa konflikter med våld. Polisutredningen mynnar knappast ut i "han fick vad han förtjänade".
Senast redigerad av lont 2026-09-27 kl. 05:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in