2026-09-27, 02:30
Medlem
slagskotts avatar
Härligt, han ar en av oss,.
Killen med ett skidåkarnamn hade nog fått en god omgång av mig om jag surat.
Juste av hopparen at bara markera, i.o.m att han inte gav tillbaka visar på att skidåkaren inte vågade ge just tillbaka
Citera
2026-09-27, 02:37
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Det är ju inte första gången Holm är polisanmäld för misshandel. Förra gången var det en elev när han arbetade som lärare.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/AvdXGM/stefan-holm-misstanks-for-misshandel-nu-uttalar-sig-mamman
Äh, det där var ju bara larv. Patetisk morsa som bröt ihop för att någon normal människa tillrättavisade hennes avskyvärda snorunge. Holms ingripande var ljusår från misshandel.
Citera
2026-09-27, 02:40
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Många här som håller på Stefan Holm, säger en del om klientelet här..och han är en stjärtmes, noll karisma och inget innanför pannbenet utöver dra menlös statistik och rabbla gamla färjestadspelare från 1986/87.
Han är en oskön typ som bär på mycket agressioner tydligen år ut och år in. Usch.

Nåt sånt.

Den andra inblandade har producerat tv-showen Alla mot Alla som såvitt jag vet var en succé.
Citera
2026-09-27, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Jag njuter av tanken på att den sarkastiske överskattade Emil P blev så spak av mötet att han sprang till polisen o grinade

Men misstänker tyvärr det är mer pga Emil Perssons mobbarpersonlighet än rädsla som gör han anmält Holm

Vaddå ”stryptag”? Det är typ som att anmäla nån på krogen som tryckt upp dig mot en vägg och sagt ”akta dig hävligt noga”. Är Emil Persson så mesig?

Kan dessutom tänka mig Persson sa nåt drygt med sin sarkastiska prod-bolag -dryga lantisröst för att reta upp Holm

Att Holm blev förbannad och blir anmäld blir såklart jackpot för mobbaren Persson. Förnedra Mobboffret ytterligare inför svenska folket. Med sin fega onödiga anmälan.. och få high fives och ”content” till sin Riche-luncher med Nexico -kompisarna

Oj jag förstår inte hälften av vad du pratar om, men du är väl en sån där tuff innestockholmsmänniska själv.
Citera
2026-09-27, 02:55
Medlem
Hugo Pratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daskmoert
Nu när Emil Persson överlevde måste man erkänna att det hela är otroligt roligt. Strypt i en hiss av Stefan Holm av alla människor, 8 år efter ett värdelöst skämt, på Sveriges minst dramatiska tillställning: Bokmässan.

Fin sammanfattning. Hade varit guld om någon filmat det. Helst ur Emils perspektiv då Holm väser och fräser medan greppet om halsen hårdnar och hans knogar vitnar.
Citera
2026-09-27, 02:58
Medlem
Vandammess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Otroligt oväntat. Stefan Holm är väl ungefär den mesigaste idrottsstjärnan någonsin i Sverige. Jättehöga odds att den lillgamla plugghästen skulle ta till nävarna och ge sig på Hipster-Emil.

Holm klättrar några pinnar på cred-skalan, helt klart.

Mes är han knappast.
Citera
2026-09-27, 03:12
Medlem
Hulebackens avatar
Denna åldrades bra

Var förmodligen befogat.
Citera
2026-09-27, 03:31
Medlem
GonerStoners avatar
Helt rätt av Holm.
Dock skulle han ha slagit honom på käften i stället.

Spelar ingen roll om det är 20 år eller 1 år.
Ordet ”konsekvenser” verkar helt ha tappat sin innebörd för vissa människor här i tråden.

Eller kan man säga vad som helst till er så länge man avslutar med: ”Jag skämtar”?
Citera
2026-09-27, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Helt rätt av Holm.
Dock skulle han ha slagit honom på käften i stället.

Spelar ingen roll om det är 20 år eller 1 år.
Ordet ”konsekvenser” verkar helt ha tappat sin innebörd för vissa människor här i tråden.

Eller kan man säga vad som helst till er så länge man avslutar med: ”Jag skämtar”?

Äntligen någon som slår svinet Emil på käften!!! Detta skulle gjorts för länge sedan!!!
Tack, Stefan Holm! 👍💯
Citera
2026-09-27, 04:01
Medlem
Praisethesuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimskramses
Tråden handlar om att Holm idag tappat fattningen och flugit på någon och varit fysiskt våldsam. För två år sedan tappade han fattningen och flög på någon och var fysiskt våldsam. Jag var där den gången.

Du kan inte se associationskedjan?

Folk med grav autism på Flashback ser inte kopplingar, associationer, eller vill bygga vidare på andras tankar än sina egna. Lite som Stefan Holm. Mene, vad kan man tänkas hände i klassrummet med den där eleven?
Citera
2026-09-27, 04:17
Medlem
Självklart är det otroligt töntigt av Stefan Holm att flyga på någon över ett åtta år gammalt skämt. Han har valt att inte glömma det, gjort det till en principsak och använder våld för att visa sitt ogillande. Inte helt 100.

Om Emil Persson klarade sig helskinnad är det dock nästan lika töntigt att polisanmäla. När hela din karriär bygger på att skämta på gränsen till det för personliga får du vara beredd på idiotiska fyllon och lära dig hantera det, det har ståuppare lyckats med i alla tider.
Är det för jobbigt med odrägliga fyllon får du göra som andra vuxna och låta bli att gå på krogen när den är full av sådana.
Citera
2026-09-27, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimskramses
Jag har arbetat på skolan som polisanmälde Holm för misshandel av en elev 2024.

Faktum är att jag hade lektion i ett närliggande klassrum när det hände och träffade Holm ganska direkt efter.

Hur var eleven som blev misshandlad av Holm?
En kalkylerande skitunge med skitföräldrar som testade alla lärares nerver?
En handikappad unge som egentligen hörde hemma i en särskola eller dagcenter?
Eller en stackars unge som blev offer för Stefans autistiska misstolkning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in