2026-09-27, 01:45
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Nej han har moral men samtidigt verkar han ha kort stubin och behöver förmodligen KBT.
Ganska vanligt att de som sysslar eller sysslat med individuella idrotter 8nom friidrott är lite annorlunda. Oftast är de annorlunda på ett positivt sätt där man fått nöta sin träning ofta ensam.
Håller inte med om att han skulle behöva KBT. Han är en frisk fläkt bland alla golande mesar, som Emil Persson exempelvis.

Stefan skulle ju naturligtvis aldrig smälla till nån som inte förtjänar det.
Citera
2026-09-27, 01:59
Medlem
Ganska lustigt att läsa kommentarerna från alla tuffingar som drömmer om att pryla folk, när de mest troligt inte ens vågar säga till någon som tränger sig före i kön.
Citera
2026-09-27, 02:07
Medlem
50-Cents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Nej han har moral men samtidigt verkar han ha kort stubin och behöver förmodligen KBT.
Ganska vanligt att de som sysslar eller sysslat med individuella idrotter 8nom friidrott är lite annorlunda. Oftast är de annorlunda på ett positivt sätt där man fått nöta sin träning ofta ensam.

Ingen behöver KBT

Världens mest överskattade och utvattnade metod.
Citera
2026-09-27, 02:08
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Håller inte med om att han skulle behöva KBT. Han är en frisk fläkt bland alla golande mesar, som Emil Persson exempelvis.

Stefan skulle ju naturligtvis aldrig smälla till nån som inte förtjänar det.

På vilket sätt menar du att Emil är en golande mes? Ge exempel.

Holm skulle ju aldrig kunna vara överförfriskad och då få för sig att revenge is a dish best served cold. Enligt dig. Jag tror tvärtom, fyllegrej.

Och enormt uppblåsta rubriker i media för en bagatell.
Senast redigerad av Iagh 2026-09-27 kl. 02:16.
Citera
2026-09-27, 02:08
Medlem
Jag har arbetat på skolan som polisanmälde Holm för misshandel av en elev 2024.

Faktum är att jag hade lektion i ett närliggande klassrum när det hände och träffade Holm ganska direkt efter.
Citera
2026-09-27, 02:11
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Otroligt oväntat. Stefan Holm är väl ungefär den mesigaste idrottsstjärnan någonsin i Sverige. Jättehöga odds att den lillgamla plugghästen skulle ta till nävarna och ge sig på Hipster-Emil.

Holm klättrar några pinnar på cred-skalan, helt klart.

Det är ju inte första gången Holm är polisanmäld för misshandel. Förra gången var det en elev när han arbetade som lärare.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/AvdXGM/stefan-holm-misstanks-for-misshandel-nu-uttalar-sig-mamman
Citera
2026-09-27, 02:12
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimskramses

Faktum är att jag hade lektion i ett närliggande klassrum när det hände och träffade Holm ganska direkt efter.

Jaha. Och?
Citera
2026-09-27, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jaha. Och?

Jag vet inte riktigt. Lite intressant bara. Associationen gick ohjälpligt dit när jag såg tråden. Kul sammanträffande att han två gånger på två år tappar det och sliter tag i någon och sen kommer med märkliga ursäkter.
Citera
2026-09-27, 02:21
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimskramses

Jaha...?
Citera
2026-09-27, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Jaha...?

Tråden handlar om att Holm idag tappat fattningen och flugit på någon och varit fysiskt våldsam. För två år sedan tappade han fattningen och flög på någon och var fysiskt våldsam. Jag var där den gången.

Du kan inte se associationskedjan?
Citera
2026-09-27, 02:27
Medlem
Hoppas han får vård.
Citera
2026-09-27, 02:28
Medlem
outback4s avatar
Många här som håller på Stefan Holm, säger en del om klientelet här..och han är en stjärtmes, noll karisma och inget innanför pannbenet utöver dra menlös statistik och rabbla gamla färjestadspelare från 1986/87.
Han är en oskön typ som bär på mycket agressioner tydligen år ut och år in. Usch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in