2026-09-25, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Han hade sökt på illaluktande fittor etc

Det tolkar jag som att Robin Säbb menar illaluktande könsorgan av förruttnelse och han inte tänkt att liken på bilder han sökt på vore färska lik och det illaluktande primärt skulle vara av närliggande avföring som kommit vid dödsfallet.

Jag tror inte Robin Säbb hade tänkt på den delen vid dödsfall och lukten av avföring störde nog hans plan om vad han skulle få lukta på.
Om det inte bara var ett sökord och kanske inte innehöll någon reell önskan om att förverkliga den luktupplevelsen.

För om han har kort om tid och skulle tvätta bort lukten av avföring från den delen av kroppen, så kommer nog könsorganet dofta den produkt han rengör med för det lär ju inte bara räckt med vatten.

Så han fick nog inte den luktupplevelse han eventuellt tänkt, han fick den stank han förtjänade.
Citera
2026-09-25, 06:15
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Det tolkar jag som att Robin Säbb menar illaluktande könsorgan av förruttnelse och han inte tänkt att liken på bilder han sökt på vore färska lik och det illaluktande primärt skulle vara av närliggande avföring som kommit vid dödsfallet.

Jag tror inte Robin Säbb hade tänkt på den delen vid dödsfall och lukten av avföring störde nog hans plan om vad han skulle få lukta på.
Om det inte bara var ett sökord och kanske inte innehöll någon reell önskan om att förverkliga den luktupplevelsen.

För om han har kort om tid och skulle tvätta bort lukten av avföring från den delen av kroppen, så kommer nog könsorganet dofta den produkt han rengör med för det lär ju inte bara räckt med vatten.

Så han fick nog inte den luktupplevelse han eventuellt tänkt, han fick den stank han förtjänade.

Jag tror han var väl medveten om vad som sker med en kropp i en liknande situation och jag tror, utifrån hans fascination för döda kvinnokroppar och googlingar om illaluktande könsorgan, att han inte hade några problem alls med de eventuella vätskor eller dofter en kropp kan avge. Att klara av att stycka en kropp "kräver" extremt mycket av en person, både fysiskt och psykiskt, så det här tror jag inte bekom honom mycket i relation till det. Alternativt som sagt att det triggade honom mer bara.
Citera
2026-09-25, 14:08
Medlem
Taggads avatar
Citat:

Salemmarch-avföring kanske med tanke på tidigare återvändsgränd.
Som påminnelse om du alls läst Fup, så är vaginan ett annat (dock närliggande) hål än bajshålet och odören inte densamma 😇

Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
(2026-01-04, 10:29)
Kan GM,s böjelse för vaginors stank avfärdas som genetisk?
Vilma besatt av dofter?
- Vilma åkte ofta till Åhléns för att dofta på parfymer. Det hade väl även hittats filer där han hade döpt filerna till olika lukter.
- I FUP från 2019 framgick att Vilma hade många sökord som förknippas med vaginors lukter. Han hade även namngett filer/mappar med namn som t.ex: vaginors stank, stinkande små hål/luktar unket/Stinkande små snippor/pullukt/pullan stinker/Stinker unket osv.
(FB) 25-årig kvinna styckmördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)
Senast redigerad av Taggad 2026-09-25 kl. 14:26.
Citera
2026-09-25, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Jag tror han var väl medveten om vad som sker med en kropp i en liknande situation och jag tror, utifrån hans fascination för döda kvinnokroppar och googlingar om illaluktande könsorgan, att han inte hade några problem alls med de eventuella vätskor eller dofter en kropp kan avge.(…..)

Robin Säbb intresse för död kvinnokropp är ju uppvisat vara ett intresse för bilder på döda kvinnokroppar och inget reellt verkligt fysiskt intresse han vet att han faktisk har intresse för.
Om nu My Törnbloms döda kropp var den första.

En idé om hur något kan upplevas kan ju vara det motsatta i verkligheten.

Och dokumentärer med styckmördare tar väl vanligtvis inte upp avföringen i samband med strypning och sedan upplevelsen eller hanteringen vid styckningen.

Lukten av avföring är ju något helt annat än doften av blod och inälvor.

Kött i olika förruttnelsestadier har ju olika lukter som stark stank av ammoniak och andra lukter och inte i närheten av hur avföring stinker.

En person som uppskattar parfym, är renlig av sig bör logiskt tycka stanken av avföring är äcklig och inte tändande.
Citera
2026-09-25, 16:00
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Robin Säbb intresse för död kvinnokropp är ju uppvisat vara ett intresse för bilder på döda kvinnokroppar och inget reellt verkligt fysiskt intresse han vet att han faktisk har intresse för.

Han hade ju uppenbarligen ett så pass stort reellt intresse av döda kvinnokroppar så att det ledde fram till ett mord...
Citera
2026-09-25, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
(…..)på tidigare återvändsgränd.

(….)så är vaginan ett annat (dock närliggande) hål(….) och odören inte densamma(…).

Vad menar du med återvändsgränd?

Koppla på logiken så inser du att avföringen tillsammans med eventuell urin vid strypning mycket väl lätt rör på sig och lätt kan sprida sig innanför underbyxorna.

Vid strypningen sparkade nog benen, och kroppen krängde, sedan drogs kroppen troligen upp ifrån diket i fötterna eller i handlederna, sedan drogs kroppen rimligen in i baksätet, allt detta gör att avföring beroende på mängd rör på sig, det är inte långt mellan vaginan och anus.

AI skriver angående mängd avföring som kan finnas kvar efter juldagars födointag;

” Det tar vanligtvis mellan ett och tre dygn (cirka 24 till 72 timmar) för födan att passera genom hela matsmältningskanalen. Den exakta tiden varierar kraftigt från person till person och beror på faktorer som kön, kost, vätskeintag och stressnivå.”
Senast redigerad av StartGenealogy 2026-09-25 kl. 16:12.
Citera
2026-09-25, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Han hade ju uppenbarligen ett så pass stort reellt intresse av döda kvinnokroppar så att det ledde fram till ett mord...

Om Robin Säbb inte har mördat eller hanterat döda kvinnokroppar tidigare så är det inget reellt fysiskt verkligt intresse för döda kvinnokroppar han hade innan.

Robin Säbb hade ett intresse av bilder på döda kroppar, en bild på en död kropp är inte desamma som en verklig fysisk död kropp.

Robin Säbb kan mycket väl insett efter mordet och styckningen att det inte alls var som det han hade fantiserat om genom att titta på bilder.

Robin Säbb kanske till och med fick avsmak och aldrig mer skulle kunna tänka sig att i onödan hantera en död kropp igen.
Senast redigerad av StartGenealogy 2026-09-25 kl. 16:21.
Citera
2026-09-25, 18:41
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Vad menar du med återvändsgränd?

Koppla på logiken så inser du att avföringen tillsammans med eventuell urin vid strypning mycket väl lätt rör på sig och lätt kan sprida sig innanför underbyxorna.

Vid strypningen sparkade nog benen, och kroppen krängde, sedan drogs kroppen troligen upp ifrån diket i fötterna eller i handlederna, sedan drogs kroppen rimligen in i baksätet, allt detta gör att avföring beroende på mängd rör på sig, det är inte långt mellan vaginan och anus.

AI skriver angående mängd avföring som kan finnas kvar efter juldagars födointag;

” Det tar vanligtvis mellan ett och tre dygn (cirka 24 till 72 timmar) för födan att passera genom hela matsmältningskanalen. Den exakta tiden varierar kraftigt från person till person och beror på faktorer som kön, kost, vätskeintag och stressnivå.”

Varför får jag en obehagskänsla när jag läser det här. Går du själv igång på det du skriver?
Citera
2026-09-25, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Varför får jag en obehagskänsla när jag läser det här.(….)

Det får du väl tänka ut själv eller gå till en terapeut.

Ett mord av denna karaktär består av obehagliga delar, avstå att läsa om du inte mäktar med det.
Citera
2026-09-26, 14:59
Medlem
Citat:

Såg också något utdrag med div sökhistorik vilka innehöll "pullfinger", "luktar pullfinger", "luktar fitta gott" osv.
Citera
2026-09-26, 15:12
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Såg också något utdrag med div sökhistorik vilka innehöll "pullfinger", "luktar pullfinger", "luktar fitta gott" osv.
Verkar som han har autistiska drag.
Citera
2026-09-26, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Såg också något utdrag med div sökhistorik vilka innehöll (…..)"luktar fitta gott" osv.

Då bör det motsäga eventuella sexuella vaginalt inkluderade övergrepp från kvinna, för då bör han inte ställt den frågan i sök.
Senast redigerad av StartGenealogy 2026-09-26 kl. 21:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in