Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Du är arketypen för det jag menade. Du har ingen koppling till vetenskap alls. Noll. Du tycker bara det är roligt att bråka. Sen finns det sådan som kryddar med vetenskapliga ord från rubriker och sammanfattningar i vetenskapliga artiklar. Det ger en viss koppling till vetenskap. I övrigt är ni lika.
Jag vet inte vad jag väntade mig egentligen. Det var så inte en så värst oväntad respons.
Du har gjort klart med all önskvärd tydlighet att du inte förstår ens de mest grundläggande sakerna som har med vetenskap, forskning eller källkritik att göra. Efter alla år av tjafsande med dig är den bilden fastställd. Du ägnar dig åt att diskutera ämnen där din förståelse inte räcker till, där du inte bottnar, utan du flyter omkring i en simring och plaskar och skriker åt alla som faktiskt simmar att de gör fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Voidoid
Jösses! Du är så hjärntvättad att du inte ens tror på det du kan se med dina egna ögon. H C Andersen skrev en bok om folk som dig. Den handlade om en kejsare och kläder som inte fanns.
För att påminna dig så diskuterar du i vetenskapsforumet om ett vetenskapligt ämne och dina fantasier kanske är intressanta för dig, men inte för diskussionsämnet. Du kan inte dissa mig med såna där utspel eftersom hela din utgångspunkt utgår från en idé som jag och 99% av alla som läser tråden vet är inte bara felaktig, utan så uppåt väggarna absurd och efterbliven att bara en fullständig idiot tror det. Du tror att du dissar mig, men den enda du dissar är dig själv.