Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Tack för info. Jag har inte sett videon och har inga planer på att göra det heller.
Det handlar om Rusta parkeringen. I princip tom på bilar, när C och M kommer ut från Rusta efter att ha köpt blå maskeringstejp där och ska vidare in till Jysk.
Det som mumlades var:
M -Tänkte du lägga grejorna i bilen.
C- Ja så slipper vi släpa med dem
M-Ok, släng in dem i bilen jag går i förväg in på Jysk .. varpå M byter riktning och går mot Jysk, och han lägger in sakerna i bilen och kommer efter.
Om det är vad som skulle uppfattas som "gräl" eller på något sätt upplevas som "elakt" mot någon ... Ja då vet inte jag faktiskt. Kanske dags för psykvården för paret i så fall - för någon paranoid störning tycks det föreligga hos paret.
Korrekt är att en ursäkt inte godtas, vilket klargjordes redan 2020. Helt enkelt eftersom han aldrig framfört någon genuin ursäkt och aldrig tagit ansvar för det förtal och de lögner han spred.
Att han nu dessutom sitter och grinar över att det inte finns något intresse av att "hälsa" på honom är ju bara för mycket. Hans fixering vid att bli sedd och bekräftad verkar rätt sjuklig faktiskt.
Busshändelsen får du gärna berätta mer om, om du orkar.
Varsågod och jag väntar också tills Axel eller Tojje ser den

Och tack själv för klargörandet. Vem kunde ana att Idétorkabaronen gjorde en höna av en fjäder angående konverstationen...
Så här sägs det angående bussen:
Vid 06:19–06:31 säger han att ”en i gänget” kör buss och att Therese var sist på bussen, plingade och inte blev avsläppt. Vid 08:21–08:28 återger han: ”Kan jag få gå av?” – ”Ja, det kan du väl.” Han uppger inget datum, ingen busslinje och ingen hållplats. Att chauffören gjorde det för att jävlas är Rasks tolkning. Det framgår inte heller att chauffören var Marika eller hennes man.