Igår, 09:09
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Har han inte sålt trumsetet ännu? https://www.instagram.com/p/DdXUIltBrBb/?hl=sv

Tänk när ungarna kommer hem från skolan (och kanske t o m har kompisar med sig) och precis när de kommer innanför dörren, då det första de ser är deras pappa leka rockstjärna på ett leksakstrumset.
Det sjuka är att han bubblar in sig i villfarelsen att han är ”trummisen i Rodent” (ett fiktivt AI-band som i realiteten är ett enmansband) och tror att alla delar hans sinnesrubbade föreställning.

Ni fattar…

Allt Gott,! ❤️
Citera
Igår, 09:38
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Youtubes mest motbjudande äggskalle tillbaka med ännu en drama-video. Samma gamla påhopp och anklagelser från den perversa byfånen som högtidligt lovade sina cp-följare att han minsann var färdig med allt drama.

Tänk att få en hel timme där man fick göra precis vad man ville med den perversa byfånen. Personligen har jag alltid velat hoppa jämfota på Baronens blänkande äggskalle, men valmöjligheterna är oändliga.

Det är helt otroligt hur en människa kan prata så mycket utan att ha något att säga...
Och hans följare ba "VIDIO BRA!!!111".
Citera
Igår, 09:41
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tack för info. Jag har inte sett videon och har inga planer på att göra det heller.

Det handlar om Rusta parkeringen. I princip tom på bilar, när C och M kommer ut från Rusta efter att ha köpt blå maskeringstejp där och ska vidare in till Jysk.

Det som mumlades var:
M -Tänkte du lägga grejorna i bilen.
C- Ja så slipper vi släpa med dem
M-Ok, släng in dem i bilen jag går i förväg in på Jysk .. varpå M byter riktning och går mot Jysk, och han lägger in sakerna i bilen och kommer efter.

Om det är vad som skulle uppfattas som "gräl" eller på något sätt upplevas som "elakt" mot någon ... Ja då vet inte jag faktiskt. Kanske dags för psykvården för paret i så fall - för någon paranoid störning tycks det föreligga hos paret.

Korrekt är att en ursäkt inte godtas, vilket klargjordes redan 2020. Helt enkelt eftersom han aldrig framfört någon genuin ursäkt och aldrig tagit ansvar för det förtal och de lögner han spred.
Att han nu dessutom sitter och grinar över att det inte finns något intresse av att "hälsa" på honom är ju bara för mycket. Hans fixering vid att bli sedd och bekräftad verkar rätt sjuklig faktiskt.

Busshändelsen får du gärna berätta mer om, om du orkar.

Varsågod och jag väntar också tills Axel eller Tojje ser den
Och tack själv för klargörandet. Vem kunde ana att Idétorkabaronen gjorde en höna av en fjäder angående konverstationen...

Så här sägs det angående bussen:

Vid 06:19–06:31 säger han att ”en i gänget” kör buss och att Therese var sist på bussen, plingade och inte blev avsläppt. Vid 08:21–08:28 återger han: ”Kan jag få gå av?” – ”Ja, det kan du väl.” Han uppger inget datum, ingen busslinje och ingen hållplats. Att chauffören gjorde det för att jävlas är Rasks tolkning. Det framgår inte heller att chauffören var Marika eller hennes man.
Citera
Igår, 11:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Varsågod och jag väntar också tills Axel eller Tojje ser den
Och tack själv för klargörandet. Vem kunde ana att Idétorkabaronen gjorde en höna av en fjäder angående konverstationen...

Så här sägs det angående bussen:

Vid 06:19–06:31 säger han att ”en i gänget” kör buss och att Therese var sist på bussen, plingade och inte blev avsläppt. Vid 08:21–08:28 återger han: ”Kan jag få gå av?” – ”Ja, det kan du väl.” Han uppger inget datum, ingen busslinje och ingen hållplats. Att chauffören gjorde det för att jävlas är Rasks tolkning. Det framgår inte heller att chauffören var Marika eller hennes man.
Tack för info.
Ja jösses. C känner inte ens igen henne så Rasks fantasier är ju precis så rudis som de låter.
Citera
Igår, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tack för info.
Ja jösses. C känner inte ens igen henne så Rasks fantasier är ju precis så rudis som de låter.

Ryktet säger att rask jobbar på en stämning mot micro. Lär komma fram offentligt snart, eller om hon frågar rask själv.

Har du lärt dig ett nytt ord? Rudis?
Citera
Igår, 12:12
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Ryktet säger att rask jobbar på en stämning mot micro. Lär komma fram offentligt snart, eller om hon frågar rask själv.

Vad i hela friden skulle han stämma micro113 för?
Citera
Igår, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Det är inget påstående. De är de facto offer i lagens mening.

Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Åh nej, en till som blir otroligt kränkt av att någon retat Baronen. Det kan inte vara lätt att vara så skör.

Klart brottsoffer har rätt att reta och kritisera förövaren. Är du på riktigt efterbliven?

Jag är inte kränkt. Jag kan förstå frustrationen från båda sidorna och ingen agerar korrekt.

Att Rask är dömd för förtal är absolut sant och han har och agerar fel, detta ger dock inte andra sidan rätten att agera liknande.
Citera
Igår, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Tycker jag verkligen inte.

Varför kräver du mer av Rasks brottsoffer än av Rask?

Måste de fortsätta vara offer hela livet?

Jag har samma krav på båda sidorna.
Rask är totalt dum i huvudet men tyvärr så är andra sidan också det.
Citera
Igår, 12:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma

Rudis är ett gammalt uttryck. Inte nytt.

En stämning mot micro??
Det funkar nog dåligt. Så vitt jag vet har inte nick på nätet någon egen rättskapacitet ..

Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vad i hela friden skulle han stämma micro113 för?
Han babblade väl något om "inte hälsar" typ. Så ...
Citera
Igår, 12:26
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Att Rask är dömd för förtal är absolut sant och han har och agerar fel, detta ger dock inte andra sidan rätten att agera liknande.

Så om han inte var dömd eller om hon inte var hans brottsoffer hade det varit ok att kritisera och raljera?
Citera
Igår, 12:26
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Jag har samma krav på båda sidorna.
Rask är totalt dum i huvudet men tyvärr så är andra sidan också det.
Och ändå är det enbart Rask som är dömd i domstol.

Rask övertygar sig själv om att det enbart var en liten konflikt mellan honom och hans brottsoffer och på så vis anser han att det är konstigt att de inte vill hälsa på honom i affären.

Det är sjukt svårt att få till ett allmänt åtal rörande grovt förtal och olaga integritetsintrång.

Att han dömdes till skyddstillsyn glömmer han också plus att det motsvarade ett fängelsestraff.

Btw - är det någon som vet när Rasks villkorliga dom går ut för hans ekobrott?
Citera
Igår, 12:27
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Säkerligen för alla tusentals inlägg mongot har skrivit i tråden. Det är väl inte så konstigt?

Var har du hört det ryktet? Ge sju exmpel på inlägg som kan vara brottsliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in