2026-09-22, 21:16
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Är det inte hon som har "antagligen bipolär" eller nåt på sin Instabio?

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hennes make har sagt att det troligtvis är så, så då är det sant.
Nej, hon kommer ju ”till 99% diagnostiseras med borderline”
Det var åtminstone vad Rask sa, efter den gången hon ville lämna honom pga ”hon inte visste vad hon gjorde, eftersom hon har borderline, eller snart kommer få”
Det var några år sedan nu, utredningen verkar ta tid…
Citera
2026-09-23, 02:07
Medlem
Karl.Bracchettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Nej, hon kommer ju ”till 99% diagnostiseras med borderline”
Det var åtminstone vad Rask sa, efter den gången hon ville lämna honom pga ”hon inte visste vad hon gjorde, eftersom hon har borderline, eller snart kommer få”
Det var några år sedan nu, utredningen verkar ta tid…

Jag vill höra Rasks röst sjunga låten Shoreline av Broder Daniel fast titeln i texten byts ut till borderline

Har dden arbetsskygg bortbyting med den luminös vattenskallen hört något från ngt band än? Måste finnas ett par band iaf som söker en kille som gillar KISS..
Citera
2026-09-23, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.Bracchetto
Jag vill höra Rasks röst sjunga låten Shoreline av Broder Daniel fast titeln i texten byts ut till borderline

Har dden arbetsskygg bortbyting med den luminös vattenskallen hört något från ngt band än? Måste finnas ett par band iaf som söker en kille som gillar KISS..

Han är väl mer en bajskille ändå
Citera
2026-09-23, 19:51
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.Bracchetto

Har dden arbetsskygg bortbyting med den luminös vattenskallen hört något från ngt band än? Måste finnas ett par band iaf som söker en kille som gillar KISS
..

Jag tror Baronen kommer få svårt att hitta folk som vill starta band med den perversa byfånen. Förr eller senare brister impulskontrollen fullständigt och någon stackars bandkollega får en trumpinne uppkörd i arsel. Alternativet är att bandet tvingas sitta igenom timslånga monologer om Baronens våldtäktsfantasier.
Citera
2026-09-24, 16:56
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag tror Baronen kommer få svårt att hitta folk som vill starta band med den perversa byfånen. Förr eller senare brister impulskontrollen fullständigt och någon stackars bandkollega får en trumpinne uppkörd i arsel. Alternativet är att bandet tvingas sitta igenom timslånga monologer om Baronens våldtäktsfantasier.

Om jag förstår saken rätt så är hans favoritgenres Hair-metal, Glam och Sleaze, men han har ju för fan inget hår?
Tror det framförallt blir svårt att hitta andra som vill ha med en äggformad blankpolerad flintskalle i ett band där håret är 80% av hela grejen.

Sen att han kommer att köra upp trumpinnar och fryst denniskorv i analkanalen på de andra samt kräva att de står i ring och mäter varandras kukar i replokalen är naturligtvis också problematiskt men min poäng är att han aldrig kommer att komma så långt ens då hans äggformade flintskalle kommer att sortera bort honom redan vid första kontakten.
Citera
2026-09-24, 19:55
Medlem
Damien-s avatar
Nu är världens vidrigaste person tillbaka med ännu en video. Det blev drama igen. Vilken chock. Den perversa byfånen, som högtidligt lovade sina efterblivna följare att han minsann skulle lämna dramat bakom sig.

Nu har tydligen förståndshandikappade Tessan sprungit på Baronens ärkefiende Micro, och det ska den flintskalliga runkbögen sitta och älta framför kameran i en jävla timme. För en normal människa hade det varit en fullständigt ointressant händelse, men i Baronens perversa universum är det här material för en mindre dokumentärserie.
Citera
2026-09-24, 20:10
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Om jag förstår saken rätt så är hans favoritgenres Hair-metal, Glam och Sleaze, men han har ju för fan inget hår?
Tror det framförallt blir svårt att hitta andra som vill ha med en äggformad blankpolerad flintskalle i ett band där håret är 80% av hela grejen.

Sen att han kommer att köra upp trumpinnar och fryst denniskorv i analkanalen på de andra samt kräva att de står i ring och mäter varandras kukar i replokalen är naturligtvis också problematiskt men min poäng är att han aldrig kommer att komma så långt ens då hans äggformade flintskalle kommer att sortera bort honom redan vid första kontakten.

Självklart väljer Baronen att kasta sig över hårdrockens mest fjolliga och homofilbetonade gren, glam. En genre byggd på enorma hårsvall, smink, glitter och rosa, vilket känns som ett olyckligt val för den perversa byfånen vars "frisyr" påminner om ett nypolerat bowlingklot. Dessutom är runkbögen helt tondöv.
Citera
2026-09-24, 20:16
Medlem
olasvenssons avatar
Gillar Rask Magmys Micke?
Citera
2026-09-24, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Gillar Rask Magmys Micke?
Rask fick lära sig den hårda vägen att Micke både är smartare och tuffare. Så han håller hälsosamt avstånd numera. Trots att rask faktiskt verkar ha större kuk än Micke.
Citera
2026-09-24, 20:25
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Rask fick lära sig den hårda vägen att Micke både är smartare och tuffare. Så han håller hälsosamt avstånd numera. Trots att rask faktiskt verkar ha större kuk än Micke.

Ja, alltså hans kuk liknar en friterad räka.
Citera
2026-09-24, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nu är världens vidrigaste person tillbaka med ännu en video. Det blev drama igen. Vilken chock. Den perversa byfånen, som högtidligt lovade sina efterblivna följare att han minsann skulle lämna dramat bakom sig.

Nu har tydligen förståndshandikappade Tessan sprungit på Baronens ärkefiende Micro, och det ska den flintskalliga runkbögen sitta och älta framför kameran i en jävla timme. För en normal människa hade det varit en fullständigt ointressant händelse, men i Baronens perversa universum är det här material för en mindre dokumentärserie.

Tråkigt för Rask fru att behöva springa på sin förövare.
Citera
2026-09-24, 21:09
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Tråkigt för Rask fru att behöva springa på sin förövare.

Du måste nog ha missuppfattat något, eller är du bara efterbliven. Det är inte Micro som har dömts för sju (!) fall av grovt förtal och två fall av olaga integritetsintrång. Det är förståndshandikappade Tessans make, BajsBaronen alias den perversa byfånen från Trosa som är förövare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in