Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Vem ska torka din röv när du inte kan själv då?
Även om jag inte utdjupade mitt inlägg så borde du förstå att "ta stålbadet" innebär en massa omställningar inom ALLA områden, så även äldreomsorgen och man får skapa incitament, ex, högre lön och bättre villkor överlag, för att få etniska svenskar att ta dessa jobb - hur klarade vi oss förr, menar du? ex. på 70-80-talen? Innan vi översvämmades av odugligt patrask!
Finns så många incitament som skulle få etniskt, svenska kvinnor att föda etniskt, svenska barn - men, ingen vågar tala om detta då det är rasistiskt att vilja se sin ras överlevnad och inte enkom bli en hybrid... Vi behöver inte tre miljoner blattar och negrer i landet - det är fullkomlig galenskap!
Det skulle svida i en övergångsperiod på ganska lång tid, men hur har vi inte lidit och hu många offer har inte massinvandringen skapat och detta har mången tagit emot i röven utan större protester, så att värna landet genom repatriering går nog också bra efter ett tag när alla ser att brottsligheten och all annan skit försvinner och ekonomin blir bättre. Ett land skall anpassa kostymen efter kroppen och inte tvärtom...
Ja, stålbad gör ont och mina idéer är kanske naiva, men de är genomförbara - bara rätt ledare vågade ta tag i det...