2026-09-24, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Para.Bellum.
Dagens attack? Blatte.
Borås? Bosnien.
Hässelby? Kurd Iran.
Fagersta? Pappa från Ungern och Mamma från Sydamerika.
Eslöv? Adopterad blatte.
Kristianstad? Finne.
Enskede? Afghanistan.
Broby? Syrier / Irakier.

Ja, det är riktigt sjukt.
Citera
2026-09-24, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Ja det är det. De flesta hittills har varit "pursvenskar" som du kanske vet.
Knappast i den åldern, och med kniv. Dessutom är vi Svenskar fortfarande i majoritet. Nu i alla fall.
Citera
2026-09-24, 16:17
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Du snackar en massa goja likt Fleavmoe som blev motbevisad. Ni har någon typ av fetisch där unga etniska Svenskar är galna och begår skoldåd? Antingen är ni blattar själva som för en agenda eller bara jävligt korkade. Välj en.

De som jag kan erinra mig som utfört skoldåd har varit svenskar: Trollhättan, Risbergska, Malmö och Fagersta.

TCC som del av drivkraft vid skoldåd är vad vi vet, med tydlighet, visserligen bara Liam. Och han ser jag som svensk.
Citera
2026-09-24, 16:18
Medlem
Citat:
Vilken liten värld du måste leva i.

Killen som knivhögg 5-åriga flickan i Ängelholm var inte heller Svensk, utan en Zigenare från Ukraina.
Ja du, liten värld? I alla fall inte en illusion fylld av ignorans och självskadeempati.

Det vore ju ändå konstigt om det inte var några Svenskar alls som begick våldsdåd i ett land som består majoriteten av Svenskar, eller hur? Per capita pratar vi knappast om majoritet. Du har helt enkelt blivit motbevisad, och nu gråter du. Nå väl. Fakta > Känslor.
Citera
2026-09-24, 16:21
Medlem
Citat:
Fast nu snackar du allt en jävla massa skit va? Majoriteten av personer som gör detta är invandrare eller resultat av rasblandning.

Majoriteten är väl unga människor under 15 år och det är väl här Sverige borde redan stängt ner sociala medier för majoriteten av ungar under 15 år likt alla andra länder i Europa.

Skoldåd är ganska vanligt nu i världen överallt. Majoriteten är småungar som begår dessa dåd. Var lika känt under 90 och 2000 talet vilket varför man förbjöd en massa filmer för folk under 18 och många spel som var ganska våldsamma. Nu skiter väl föräldrarna i sina ungar och tittar inte vad dessa gör på internet vilket därför ett förbud av staten bör finnas

Ganska logiskt att folk under 15 år inte ska ha tillgång till sociala medier.

Varför ska barn ha sociala medier?
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-09-24 kl. 16:24.
Citera
2026-09-24, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Majoriteten är väl unga människor under 15 år och det är väl här Sverige borde redan stängt ner sociala medier för majoriteten av ungar under 15 år likt alla andra länder i Europa.

Skoldåd är ganska vanligt nu i världen överallt. Majoriteten är småungar som begår dessa dåd. Var lika känt under 90 och 2000 talet vilket varför man förbjöd en massa filmer för folk under 18 och många spel som var ganska våldsamma. Nu skiter väl föräldrarna i sina ungar och tittar inte vad dessa gör på internet vilket därför ett förbud av staten bör finnas

Ja dessa unga personer blir groomade av satanistiska och misantropiska sekter, särskilt på Discord. Sedan hjälper det inte heller att dagens unga är psykiskt sjuka, isolerade och medicinerade. Jag varnade för NLM / 764 och TCC osv. redan 2022.
Citera
2026-09-24, 16:27
Medlem
area50s avatar
Jävla horunge: Hans tikktok - "It was no kill, sadly. Thank you true crime community". Hur tappad är denna gen Z/A egentligen??
Min generation växte upp med sidor som Rotten, mm, med inte fan poppade det upp en massa kniv-idioter för det.
Citera
2026-09-24, 16:27
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Killen som knivhögg 5-åriga flickan i Ängelholm var inte heller Svensk, utan en Zigenare från Ukraina.
Ja du, liten värld? I alla fall inte en illusion fylld av ignorans och självskadeempati.

Det vore ju ändå konstigt om det inte var några Svenskar alls som begick våldsdåd i ett land som består majoriteten av Svenskar, eller hur? Per capita pratar vi knappast om majoritet. Du har helt enkelt blivit motbevisad, och nu gråter du. Nå väl. Fakta > Känslor.

Nej jag pratade om skoldåd.
Citera
2026-09-24, 16:28
Medlem
Citat:
De som jag kan erinra mig som utfört skoldåd har varit svenskar: Trollhättan, Risbergska, Malmö och Fagersta.

TCC som del av drivkraft vid skoldåd är vad vi vet, med tydlighet, visserligen bara Liam. Och han ser jag som svensk.

Spelar egentligen ingen roll vad det är för etnicitet. Majoriteten är inte födda under 60,70 eller 80 talet eller 90 talet ens. Majoritet är unga som växer upp nu med sociala medier där föräldrarna inte övervakar sina barn och vilka nätverk man följer eller inte följer vilket jag tycker är illa. Ännu värre är det för föräldrar som köper telefon till sina barn bara för att dessa ska ha sociala medier. Vad ska man ha sociala medier till som barn?

Hur tänker föräldrarna?

När man ser alla dessa uppmaningar ifrån polisen och annonser i media så bör man ju tänka lite som en vuxen individ att barn inte har något konsekvenstänk. På sociala medier finns precis allt. Allt ifrån lätt nakna kvinnor till vad som helst

Internet är inte ens till för barn. Hur den kom att bli till för barn vet jag inte
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-09-24 kl. 16:31.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Hudfärgen predestinerar inte om skoldåd kommer att utföras eller ej. Däremot vet man (USA och Finland) att kön, psykisk ohälsa och utanförskap är riskfaktorer. Att man hejas på av "kompisar" på nätet gör knappast saken bättre...
Citera
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Jävla horunge: Hans tikktok - "It was no kill, sadly. Thank you true crime community". Hur tappad är denna gen Z/A egentligen??
Min generation växte upp med sidor som Rotten, mm, med inte fan poppade det upp en massa kniv-idioter för det.

Det är horribelt.
Citera
2026-09-24, 16:29
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hudfärgen predestinerar inte om skoldåd kommer att utföras eller ej. Däremot vet man (USA och Finland) att kön, psykisk ohälsa och utanförskap är riskfaktorer. Att man hejas på av "kompisar" på nätet gör knappast saken bättre...

Ja helt sant. Jag blev bara trött på att alla alltid härinne ska kasta skit på "invandrare".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in