2026-06-16, 19:28
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Kan man blanda 0,5 mg Alprazolam/Xanor + 50 mg Tramadol? Eller skall man vänta någon timme emellan? Hört att man kan få andningsdepp om man blandar benso och tram?
Så pass låga doser är ingen fara.
Citera
2026-07-16, 11:16
Medlem
Nimbus2026s avatar
Mitt inlägg blev borttaget och blev hänvisad till denna tråden istället. Jag tog tjack igår. Sista linan vid 16-tiden. Undrade om det gick bra att ta tramadol för att lindra AT imorse vid 6-7-tiden. Finns ju risk för kramp och serotonergt syndrom av den kombon men det var ju ganska många timmar emellan. Chansade och tog 400 mg krossad tramadol + 300 mg lyrica vid 06:30 och kan meddela att jag mår hur bra som helst. Inga kramper eller nåt annat. Inte än åtminstone men nu har det snart gått 5 timmar så tror knappast det kommer så långt efteråt.
Citera
2026-07-19, 12:21
Medlem
Ja har käkat ksalol (alprazolam) som godis i ca 1 månad, inatt klockan 03 ca tog jag 3 , kvällen innan 3, dagen innan dess totalt 5, osv

Jag behöver kunna sova skiter i om ja har ångest hela dagarna

Så min fråga är, kan jag käka lergigan ikväll ca 20-21.00 utan risk för andningsdepp? Alltså ca 18h efter senaste benzon.

Samt, om lergigan inte funkar kan jag käka en ksalol eller 2? Måste sova annars är jag cp trött på jobbet och måste dra ladd hela dagen
Citera
2026-07-22, 03:23
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamouflagemannen
Ja har käkat ksalol (alprazolam) som godis i ca 1 månad, inatt klockan 03 ca tog jag 3 , kvällen innan 3, dagen innan dess totalt 5, osv

Jag behöver kunna sova skiter i om ja har ångest hela dagarna

Så min fråga är, kan jag käka lergigan ikväll ca 20-21.00 utan risk för andningsdepp? Alltså ca 18h efter senaste benzon.

Samt, om lergigan inte funkar kan jag käka en ksalol eller 2? Måste sova annars är jag cp trött på jobbet och måste dra ladd hela dagen

Lite sent svar. Men blanda fritt du. Behöver Inte oroa dig för komplikationer. Lycka till
Citera
2026-08-18, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malibubarbie
Tänkt ta LSD för första gången på rave imorrn (liten dos), tillsammans med 3cmc. Hur går dessa ihop? Blir det som en candyflip typ? Tar oxå venlafaxin på en maxdos..:har inte varit nå problem innan med varken ladd eller 3cmc på det men om det kanske kan påverka att ha LSD i blandingen…?

Kommer också drickas alkohol o säkert röka en joint efterråt.

Antidepp hämmar effekten av allt serotonergent, så skulle rekommendera att du skippar medicinen så länge du kan och vart fall en vecka. Att bomba 3c på syra ger mer förstärkta effekter, visuella främst, men båda funkar bra! Alkohol hämmar effekten av syra väldigt mycket och kan nästan användas som tripkiller i större doser. Dock härligt med en god öl eller två om man är ute bland folk, man hänger med lite mer på det ”normala” sättet att förstå sociala sammanhang. Gås är helt underbart när man trippar, allt färgar på som bara den!

Hur var upplevelsen?
Citera
2026-09-01, 13:51
Medlem
Kan jag blanda 3cmc och lyrica? Hur höga doser ska jag ta isåfall?
Citera
2026-09-01, 19:47
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChevyOne

Menar du hur du ska dosera båda sakerna? 3cmc har jag ingen erfarenhet på men borde vara som en tjack att det sänker kramptröskeln. Så börja med lite 3cmc och dosera Lyrican försiktigt under dagen/kvällen. Om du inte har tolerans med Lyrica så hade jag nog försökt ta 100mg åt gången så man kan känna efter ifall man börjar rycka i armar eller benen. Ha sunt förnuft så kommer det nog gå bra för dig.
Citera
2026-09-06, 18:39
Medlem
Tog oxycodone 5mg 3 st vid typ 11:00 och tog nu e vid 17:15 och en till nyss. Känner typ nada det är liksom jätte dämpat. Dumt att jag inte läste på innan men kommer det inte kännas mer än såhär pga oxyn?
Citera
2026-09-06, 18:42
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChevyOne

Det går att blanda men du måste vara försiktig med lyricadosen för annars kan det bli snurrigt, man måste ju vara lite beredd på att det kan gå åt helvete när man tar höga doser av lyrica.
Citera
2026-09-07, 19:42
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GirlNxtDoor
Tog oxycodone 5mg 3 st vid typ 11:00 och tog nu e vid 17:15 och en till nyss. Känner typ nada det är liksom jätte dämpat. Dumt att jag inte läste på innan men kommer det inte kännas mer än såhär pga oxyn?

Du har tagit 20mg under 6 timmar? Inte särskilt konstigt att du inte fick något rus.

Första gången jag tog oxy (depot) så tog jag 30mg på ett intag. Ska du prova fler gånger så börja på 30mg. Känner du inte tillräckligt efter 1.5h så fyll på med 10-15mg till.
Citera
2026-09-24, 13:23
Medlem
Såhär. Jag har citodon utskrivet för en tillfällig skada. Inget jag annars tar eller någonsin tagit innan. Tog en liten lina amfetamin. Alltså 1 g i morse och några timmar senare en lina. Kände mig så jävla korkad då jag läste sen att det är livsfarligt och att man dör typ. Stämmer detta? Bör jag ringa begravningsbyrån direkt eller..
Citera
2026-09-25, 09:48
Medlem
Hur är det att IV:a tjack och ketamin i samma lösning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in