2026-09-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HP09
Ville bara meddela att Gädda#668 Nebo från Halmstad gick bort för cirka en vecka sedan i massiv hjärtinfarkt på gymmet: https://dumpen.se/2025/09/06/nebo-vill-harska-och-dominera-halmstad-668/

Skulle tippa på oxhjärta av steroiderna. Personal försökte återuppliva honom men han dog på plats. Var jäkligt hatad på gymmet sedan hans senaste upptåg på Dumpen. Ej saknad.
Det stämmer. Ett äckel mindre i Sverige #668

Citera
2026-09-23, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag lät AI gå igenom alla offentliga folkbokföringsuppgifter om Gädda #835, och då säger AI att han inte är avliden. Att jag är skeptisk beror på att det på ratsit inte står att han är avliden. Enligt min erfarenhet är ratsit alltid först med att uppdatera sådana uppgifter.

Så här blev svaret av AI

”Den här personen har det felaktigt eller spekulativt anges ha avlidit, men offentliga folkbokföringsdata visar att personen är vid liv.
Person: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Uppgifter: Född 1966 och folkbokförd i Mölndal, där offentliga register bekräftar att han lever och inte har avlidit.”

Förstår faktiskt inte varför så många här på flashen tvivlade på uppgiften när den kom ganska tidigt och bekräftades av andra, ändå blev man inte trodd.
Och varför skulle någon hitta på / ljuga om detta?
Citera
2026-09-23, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson
Förstår faktiskt inte varför så många här på flashen tvivlade på uppgiften när den kom ganska tidigt och bekräftades av andra, ändå blev man inte trodd.
Jag tvivlade inte, utan ville enbart ha faktiska bevis på något som kunde vara en trådsanning.
Citera
2026-09-23, 17:40
Medlem
[Hur ser det ut nu då? Är han avliden eller ej?
Inga killgissningar tack. #835

QUOTE=Berraperra1975|96022661]
Jag tvivlade inte, utan ville enbart ha faktiska bevis på något som kunde vara en trådsanning.
[/quote]
Citera
2026-09-23, 17:42
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakat6488
[Hur ser det ut nu då? Är han avliden eller ej?
Inga killgissningar tack. #835

QUOTE=Berraperra1975|96022661]
[/quote]

Han är avliden, info finns i ”gräv”.
Citera
2026-09-23, 18:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Du ska ta det som att vi, trots att en del påstår annat, är seriösa i vissa avseenden här, bl a vill vi inte peka ut fel personer eller hävda att någon är död om dom inte är det. Det finns gott om skitsnackare som bara skriver trams. Nu är det i alla fall bekräftat att #835 är registrerad som avliden, dagen efter publiceringen.
Citera
2026-09-23, 18:35
Medlem
Sommargays avatar
Varit en riktig supervecka på gäddfronten. #668 och #835 utcheckade och klara. Hoppas vi ser en ny trend.
Citera
2026-09-23, 19:38
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag lät AI gå igenom alla offentliga folkbokföringsuppgifter om Gädda #835, och då säger AI att han inte är avliden. Att jag är skeptisk beror på att det på ratsit inte står att han är avliden. Enligt min erfarenhet är ratsit alltid först med att uppdatera sådana uppgifter.

Så här blev svaret av AI

”Den här personen har det felaktigt eller spekulativt anges ha avlidit, men offentliga folkbokföringsdata visar att personen är vid liv.
Person: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Uppgifter: Född 1966 och folkbokförd i Mölndal, där offentliga register bekräftar att han lever och inte har avlidit.”

Om "Artificiell Intelligens" kommer att få Jorden att gå under så är det inte för att
intelligensen hos "Artificiell Intelligenser" är för stor.
Men möjligtvis för att människor tror att "Artificiella Intelligenser" är intelligenta.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2026-09-23 kl. 19:47.
Citera
2026-09-23, 19:42
Medlem
Sommargays avatar
Sprillans ny artikel(men med gammalt samtal) med hallongrottan. Jävlar vad vass Sara är.

"jag har förväxlat några konton" försöker hallongrottan för att bara bli mosad och totalt överkörd.

https://dumpen.se/2026/09/23/fortal-eller-telefonsamtal/
Citera
2026-09-23, 19:47
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:

Vet vi om det här var #835?
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/tva-doda-efter-vansinnesfard-pa-e20/
Citera
2026-09-23, 19:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Sprillans ny artikel(men med gammalt samtal) med hallongrottan. Jävlar vad vass Sara är.

"jag har förväxlat några konton" försöker hallongrottan för att bara bli mosad och totalt överkörd.

https://dumpen.se/2026/09/23/fortal-eller-telefonsamtal/

Vass eller hämndgirig?

Men kul att Sara är så desperat och omdömeslös att hon publicerar nytt förtal av Hallongrottan dagen innan muntliga förberedelsen i Göteborgs tingsrätt.
Citera
2026-09-23, 19:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Vet vi om det här var #835?
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/tva-doda-efter-vansinnesfard-pa-e20/

"Det är en i varje bil. Ingen är hemmahörande i Sverige, säger Samara."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto