2026-09-23, 17:31
Medlem
Min gissning är att hon fått ett nervöst sammanbrott när hon inser att kommunisterna som är kvar i partiet kommer gå samma väg tillmötes som kommunisterna i Iran.

Vad är er gissning och orsak till gissningen?

Om tråden ligger fel får mod gärna flytta den, finns ju en tråd för försvunna personer...
2026-09-23, 17:51
Medlem
hon vet att det kommer flera avslöjande i kölvattnet ,
2026-09-23, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gettherope
Min gissning är att hon fått ett nervöst sammanbrott när hon inser att kommunisterna som är kvar i partiet kommer gå samma väg tillmötes som kommunisterna i Iran.

Om tråden ligger fel får mod gärna flytta den, finns ju en tråd för försvunna personer...
ärligt hon har blivit rik på att vara v-s partiledare och hon skiter fullständigt i detta , hon kan i princip göra vad hon vill . och aldrig att hon får ett nervöst sammanbrott , glöm det.
2026-09-23, 18:07
Medlem
Citat:

Tror jag inte att hon fått, hon överlever nog detta också. V ligger lågt för att se. Hur det hela utvecklas. De har varit med förr.
…och du skilj på var och vart. Det ser illa ut när man inte kan detta.
2026-09-23, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
ärligt hon har blivit rik på att vara v-s partiledare och hon skiter fullständigt i detta , hon kan i princip göra vad hon vill . och aldrig att hon får ett nervöst sammanbrott , glöm det.
Med deras partiskatt så tjänar jag ca dubbelt mot henne.... Så rik, näääää
2026-09-23, 18:11
Medlem
Citat:
Med deras partiskatt så tjänar jag ca dubbelt mot henne.... Så rik, näääää
vet inte vad du tjänar , men att hon är rik och inte behöver jobba för att klara sig , det kan du räkna med.
2026-09-23, 18:16
Medlem
Citat:
vet inte vad du tjänar , men att hon är rik och inte behöver jobba för att klara sig , det kan du räkna med.

Ja med försörjning från staten fram tills det hon skaffar nytt jobb. Men rik tror inte det.

Jag tycker man passerar gränsen för rik vid 20 millar
2026-09-23, 18:18
Medlem
Citat:
Ja med försörjning från staten fram tills det hon skaffar nytt jobb. Men rik tror inte det.

Jag tycker man passerar gränsen för rik vid 20 millar
tippar hon sitter på mellan tumme-pekfinger 5-10 millar , det är min gissning, ok på gränsen till rik då , men gott ställt iaf om man säger så.
Senast redigerad av chunky000 2026-09-23 kl. 18:20.
2026-09-23, 18:33
Medlem
dwgs avatar
Hon bråkar nog med sina få hjärnceller, om hur korkade förklaringar hon ska dra

Henne korkar partivänner, fattar ingenting

Att S inte redan har gått ut och sagt.
Samarbetet är borta , men maktgalna S
Försök få folket att glömma
2026-09-23, 18:38
Medlem
CBDX534s avatar
Tjockisen med skojarnäsan sitter gömd i någon Hamas tunnel kanske?

Om man ska vara kritisk till Nooshi-Smooshi jakten så är det för att aftonbladet + övriga sossemedier som gör allt för att sänka V och få tillbaka sina invandrarröster.
2026-09-23, 18:51
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Vad hon än säger så blir hon söndertuggad och utspottad och det vet hon.
Hon slickar väl sina sår någonstans?
2026-09-23, 18:57
Medlem
Citat:
tippar hon sitter på mellan tumme-pekfinger 5-10 millar , det är min gissning, ok på gränsen till rik då , men gott ställt iaf om man säger så.
hon får väl ut typ som en medelinkomsttagare i Sverige, resten av hennes lön går väl till partiet, skulle inte tro hon sitter på några miljoner faktiskt!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in